quote:are a three piece guitar-fueled rock band, hailing from Sydney, Australia. Consisting of
(guitar, vocals),
(bass), and
(drums). They are currently based in Los Angeles, where they released their second album, “Dressed Up As Life” in April, 2007.
quote:en
stonden maandag na 25 jaar weer samen op het podium. De muzikanten werkten jarenlang samen in de band
. De hereniging, die plaatsvond op een televisiegala smaakte voor het duo naar meer.
In 1984 namafscheid van
. "Ze was voor mij een beetje Agneta van Abba", vertelt
. "We zagen elkaar ook niet meer daarna.
wijdde zich aan haar gezin, ik ging door met de band."
fijn he? ... en ik zal 't nog even erger maken:quote:
MadMaster + 1quote:Toen Keizer het verzoek kreeg om met Schilder het nummer 'Mon amour' op het gala te zingen, zocht hij weer contact met zijn oud-collega en dorpsgenoot. Het lied bleek in een halve toonsoort lager herschreven te moeten worden, maar de klik tussen de zangers was weer als vanouds.
De hereniging doet het muzikale bloed van beide artiesten, die samen vele tientallen hits scoorden, weer kriebelen. Zelfs over een hernieuwde samenwerking lijkt te worden nagedacht. "Ja daar kunnen wij niet echt neutraal tegenaan kijken. Het wordt afwachten", aldus Schilder. "Wie weet", voegt Keizer toe.
Toch nog even reageren: ik zou niet blij zijn als mijn antwoord daarop afgekeurd zou worden. Op mijn PC thuis zit een numeriek keyboard waarop ik die accentjes wel kan oproepen, op mijn laptop is dat niet echt makkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef bukgeit het volgende:
Als schaap het (overigens juiste) streepje achterwege had gelaten was het punt waarschijnlijk naar hem gegaan.
bartrid +1
schaap +1
Ik ben de judge, maar wat vinden jullie?
Mee eens. Ik zou eerder 'Ede van om de hoek' afkeuren dan Beyonce zonder streepje. En als ik Madonna vraag en iemand typt Maddona dan reken ik dat ook echt wel goedquote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef Mark het volgende:
ik zou niet blij zijn als mijn antwoord daarop afgekeurd zou worden.
Ook mee eens, gisteren ook al aangegeven: ik kijk niet op een é meer of minder. Maar het voorbeeld dat ik ook gisteren gaf: stel dat het antwoord op een vraag 'Mariah Carey' is en iemand zegt 'Mimi'; wat dan? Ik wist in dat geval ff niet dat Mariah ermee bedoelt werd? Zoiets als Bonzo zeggen als je John Bonham bedoelt. Wat dan te doen? The Boss bij Springsteen kennen we allemaal nog wel, maar sommige bij- c.q. koosnamen?!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef ranja het volgende:
Mee eens. Ik zou eerder 'Ede van om de hoek' afkeuren dan Beyonce zonder streepje. En als ik Madonna vraag en iemand typt Maddona dan reken ik dat ook echt wel goed
ik dus ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 12:03 schreef ranja het volgende:
Ik zou bij Mimi ook niet weten dat Mariah Carey bedoeld wordt.
ben dan ook bepaald geen kennerquote:Posted Tuesday 11/30/2004:
Mariah Carey has changed her name to Mimi.The sexy singer has asked fans to call her by the nickname, which appears in the title of her upcoming new album, 'The Emancipation of Mimi'.She explained: "Mimi is a very personal nickname only used by those closest to me. It's just one of those little things that I've kept for myself in an attempt to have some delineation between a public persona and a private life."
Daar heb ik de klok wel eens over luiden (iets met een dier...), maar de klepel heb ik niet gevonden...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:06 schreef schaap001 het volgende:
De bijnaam van Louis Armstrong was 'Satchmo'. Waar kwam dat vandaan?
niet iets met een dier (althans niet in de verklaring die ik gelezen heb)quote:Op woensdag 16 december 2009 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik de klok wel eens over luiden (iets met een dier...), maar de klepel heb ik niet gevonden...
Dat wist ik nou weer wel en ik heb toch echt een bloedhekel aan Mariah Careyquote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik dus ook niet
[..]
ben dan ook bepaald geen kenner![]()
Ik weet ook veel te veel over Radioheadquote:Op woensdag 16 december 2009 12:28 schreef bartrid het volgende:
Dat wist ik nou weer wel en ik heb toch echt een bloedhekel aan Mariah Carey
Ik snap je punt heel goed, maar het gebeurt vaker dat twee (of soms drie) posts elkaar zeer snel opvolgen en dat hoofdletters (die formeel bij namen ook gebruikt dienen te worden) of leestekens het verschil maken. Schaap had er ook voor kunnen kiezen het streepje achterwege te laten, hij weet zelf ook wel dat zonder dat streepje het antwoord ook goedgekeurd zou zijn...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, jullie missen mijn punt: ik keur het antwoord van bartrid niet af, ik beloon schaap's juiste en arbeidsintensievere spelling. Dat is iets anders. De zeer korte interval tussen beide post-ID's sterkt me in de overtuiging dat schaap eerder zou zijn geweest met antwoorden als hij dezelfde spelling als bartrid had gehanteerd. Zou schaap na tien minuten met zijn antwoord zijn gekomen, dan was het helaas pindakaas geweest en was het punt gewoon naar bartrid gegaan.
yup, kloptquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Hukkie het volgende:
Sick Puppies, heb hier in de kast staan.
-edit-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |