Enormquote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar zit ik toch ook al. Het valt me gewoon op dat het gewoon een sub-slowchat voor homo is geworden.
Vervelend he als iemand een andere mening heeft?
nee hoor, niets mis met diversiteitquote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar zit ik toch ook al. Het valt me gewoon op dat het gewoon een sub-slowchat voor homo is geworden.
Niets op tegen dat je al je vrienden gaat halen om er hier eens een echte chat van te maken hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uhm, hoe wilde je dat gaan doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef Dizer het volgende:
Leuk dat jullie er zijn hoor. Goed jullie moeten wel ontgroend worden allemaal
Internet-kennissen tot 'vrienden' bestempelenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets op tegen dat je al je vrienden gaat halen om er hier eens een echte chat van te maken hoor.
Niemand die je tegenhoudt. O... wat zeg je? ... O... geen vrienden? Tja... villeine vrouw he
Ik ken de meesten ook buiten internet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Internet-kennissen tot 'vrienden' bestempelen. Als je het daar van moet hebben, sterkte.
Dat was ik ook zeker wel van planquote:Maar joh, knock yourself out hoor.
Geniet er vanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Shht, niet te veel over homo's lullen!
Tis hier SHOWchat, geen HOchat!
Ik ga kerstbrunchen!
Nou ja het valt wel op dat er ineens heel veel aanloop vanuit die kant is, wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wist het gewoon nietquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 10:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Was er nog iets om over te twijfelen?.
Niemand heeft iemand gevraagd hierheen te komen. Het andere SC topic is (naar horen) op sterven na dood, mensen gaan rondkijken. Ze zien eeen Erik hier, een Steve hier.... en haken aan. Voor mij is het natuurlijk Dizer waarom ik hier zitquote:Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon niet
En over het hele [H]-gebeuren. Ik denk dat het gewoon een beetje raar is dat een heel groepje mensen uit een andere slowchat ineens hier gaat slowchatten,
Ja [H] is vervangbaar door ieder willekeurig ander SC topic hoor. Daar gaat het me ook verder helemaal niet om hoor.quote:ligt niet persé aan het feit dat het uit de homo-slowchat komt, het zou ook raar zijn als hier ineens een invasie van OUD-slowchatters zou zijn of F&F-slowchatters.
Wiens probleem is dat dan?quote:En dan zijn er ineens een hoop vreemden die 'wij' niet kennen en wij ShowChatters kunnen daar niet mee omgaan. Ofzo
Dat si toch exact hetzelfde als wanneer een nieuweling (willekeurige) hier dingen leest van de showchat-incrowd? Wat jank je nu, dat je niet meer mee kan praten? Start dan zelf een leuke discussie waar we ALLEMAAL over mee kunnen praten!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat dus. En dat er wordt doorgepraat over onderwerpen van daar waar de rest hier totaal geen aansluiting bij heeft.
Ik vraag me trouwens af waarom jij gelijk zo op de man (in mijn geval vrouw) gaat spelen. Mijn sig erbij halen, ik jank zogenaamd, heb geen vrienden, etc. Wat is daar het nut van? Ik val jou toch ook niet meteen persoonlijk aan? Ik constateer een bepaalde ontwikkeling, ben daar persoonlijk iets minder happy mee, spreek dat uit en je schiet gelijk onwijs in de verdediging. Why?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat si toch exact hetzelfde als wanneer een nieuweling (willekeurige) hier dingen leest van de showchat-incrowd? Wat jank je nu, dat je niet meer mee kan praten? Start dan zelf een leuke discussie waar we ALLEMAAL over mee kunnen praten!
Is het niet een vorm van integrasie?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon niet
En over het hele [H]-gebeuren. Ik denk dat het gewoon een beetje raar is dat een heel groepje mensen uit een andere slowchat ineens hier gaat slowchatten, ligt niet persé aan het feit dat het uit de homo-slowchat komt, het zou ook raar zijn als hier ineens een invasie van OUD-slowchatters zou zijn of F&F-slowchatters. En dan zijn er ineens een hoop vreemden die 'wij' niet kennen en wij ShowChatters kunnen daar niet mee omgaan. Ofzo
Ik neem heel even aan dat het komen van nieuwe personen niets te maken heeft met het al wegblijven van de oude garde. Dus waarom zou je niet of niet zo vaak terugkomen om met hen nog te ouwehoeren a la showchat, alleen omdat er ook posts van anderen tussendoor staan?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik miep niet
Maar ik merk wel dat ik wat minder meechat, omdat ik de mensen niet zo goed ken. Geen drama, komt wel weer goed.
Noem je dat al op de man afspelen als ik voor de gein "vileine vrouw" met eenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af waarom jij gelijk zo op de man (in mijn geval vrouw) gaat spelen. Mijn sig erbij halen, ik jank zogenaamd, heb geen vrienden, etc. Wat is daar het nut van? Ik val jou toch ook niet meteen persoonlijk aan? Ik constateer een bepaalde ontwikkeling, ben daar persoonlijk iets minder happy mee, spreek dat uit en je schiet gelijk onwijs in de verdediging. Why?
Mwah, het ging me meer om de suggestie dat ik geen vrienden zou hebben. Die sig heb ik zelf neergezet. Ik vind discussies prima, graag zelfs. Maar insinuaties over mijn privé-zaken vind ik daarin minder wenselijk. Van welke aard ze dan ook moge zijn en in welke discussie dan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je dat al op de man afspelen als ik voor de gein "vileine vrouw" met eener achter zet?
Oei, Wat zul jij het nog zwaar krijgen
Ik schiet in de verdediging bij jou omdat het de zooooooveelste keer is dat het gezegd wordt... niks persoonlijk hoor. Als het Zhenar was geweest had ik hem met zijn ondertitel om de oren geslagen en iets soortgelijks gepost. En ja ik vind dat je jankt, maar ik vind dat iedereen hier jankt op dit moment
Ik zeik toch ook niet? Jeetje zegquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem heel even aan dat het komen van nieuwe personen niets te maken heeft met het al wegblijven van de oude garde. Dus waarom zou je niet of niet zo vaak terugkomen om met hen nog te ouwehoeren a la showchat, alleen omdat er ook posts van anderen tussendoor staan?
Ik vind het heel eerlijk gezegd een hoop gezeik om niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |