abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 09:46:34 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75718600
Het begint trouwens wel oud en vervelend te worden dat in ieder topic gezegd wordt, als ze er achter komen dat je homo bent, dat er toch een [H]]-topic is. Waarom je daar dan niet heengaat?!

Zit je er in, dan klagen ze dat je jezelf afzondert. "Er is toch ook geen hetero-topic?!"
Post je in een ander topic dan zeggen ze "Jullie hebben toch al een topic?!"

It's getting old... even if it is mentioned as a joke.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:46:53 #202
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75718616
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar zit ik toch ook al . Het valt me gewoon op dat het gewoon een sub-slowchat voor homo is geworden.

Vervelend he als iemand een andere mening heeft?
Enorm . Ik ga er even om wenen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:46:56 #203
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_75718619
quote:
Daar zit ik toch ook al . Het valt me gewoon op dat het gewoon een sub-slowchat voor homo is geworden.

nee hoor, niets mis met diversiteit
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 17 december 2009 @ 09:48:11 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75718657
quote:

Niets op tegen dat je al je vrienden gaat halen om er hier eens een echte chat van te maken hoor.
Niemand die je tegenhoudt. O... wat zeg je? ... O... geen vrienden? Tja... villeine vrouw he
L'Amour menaçant:
pi_75719673
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef Dizer het volgende:
Leuk dat jullie er zijn hoor. Goed jullie moeten wel ontgroend worden allemaal
Uhm, hoe wilde je dat gaan doen?
Huh!?
  donderdag 17 december 2009 @ 10:22:05 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75719761
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Niets op tegen dat je al je vrienden gaat halen om er hier eens een echte chat van te maken hoor.
Niemand die je tegenhoudt. O... wat zeg je? ... O... geen vrienden? Tja... villeine vrouw he
Internet-kennissen tot 'vrienden' bestempelen . Als je het daar van moet hebben, sterkte.

Maar joh, knock yourself out hoor.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:25:28 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75719900
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Internet-kennissen tot 'vrienden' bestempelen . Als je het daar van moet hebben, sterkte.
Ik ken de meesten ook buiten internet hoor
quote:
Maar joh, knock yourself out hoor.
Dat was ik ook zeker wel van plan
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 december 2009 @ 10:27:03 #208
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_75719950
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhm, hoe wilde je dat gaan doen?
er komt vast een ontgroeningsmeeting
maar met al die homo's kan dat beter een ontrozing worden
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 17 december 2009 @ 10:27:52 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75719984
Shht, niet te veel over homo's lullen!
Tis hier SHOWchat, geen HOchat!

Ik ga kerstbrunchen!
L'Amour menaçant:
pi_75720265
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Shht, niet te veel over homo's lullen!
Tis hier SHOWchat, geen HOchat!

Ik ga kerstbrunchen!
Geniet er van
Huh!?
  donderdag 17 december 2009 @ 10:56:04 #211
88233 Steve
Still the best.
pi_75721107
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:24 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik twijfelde.
Was er nog iets om over te twijfelen?
.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 17 december 2009 @ 10:58:19 #212
88233 Steve
Still the best.
pi_75721185
quote:

Nou ja het valt wel op dat er ineens heel veel aanloop vanuit die kant is, wat dat betreft heb je wel gelijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 17 december 2009 @ 11:40:57 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75722813
Ja dat klopt inderdaad wel, maar wat wil je dan doen? Zeggen dat iedereen die na 1 dec hier is gaan posten en vanuit het H-topic is gekomen niet mee mag doen? Of vanaf 1 Nov? Of vanaf de zomer? of vanaf dit topic? Of vanaf het moment dat hier uberhaubt eindelijk weer eens iemand kwam posten?

Tis toch geen strafkamp met regels of een elite membership club met toelatingseisen?

Constatering: Goh, de nieuwe toestroom is allemaal vanuit het H-topic
Conclusie: Tis drukker. Who cares!
L'Amour menaçant:
pi_75723111
quote:
Op donderdag 17 december 2009 @ 10:56 schreef Steve het volgende:

[..]

Was er nog iets om over te twijfelen?
.
Ik wist het gewoon niet

En over het hele [H]-gebeuren. Ik denk dat het gewoon een beetje raar is dat een heel groepje mensen uit een andere slowchat ineens hier gaat slowchatten, ligt niet persé aan het feit dat het uit de homo-slowchat komt, het zou ook raar zijn als hier ineens een invasie van OUD-slowchatters zou zijn of F&F-slowchatters. En dan zijn er ineens een hoop vreemden die 'wij' niet kennen en wij ShowChatters kunnen daar niet mee omgaan. Ofzo
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 17 december 2009 @ 11:50:46 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75723176
Dat dus. En dat er wordt doorgepraat over onderwerpen van daar waar de rest hier totaal geen aansluiting bij heeft.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 december 2009 @ 11:54:27 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75723347
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik wist het gewoon niet

En over het hele [H]-gebeuren. Ik denk dat het gewoon een beetje raar is dat een heel groepje mensen uit een andere slowchat ineens hier gaat slowchatten,
Niemand heeft iemand gevraagd hierheen te komen. Het andere SC topic is (naar horen) op sterven na dood, mensen gaan rondkijken. Ze zien eeen Erik hier, een Steve hier.... en haken aan. Voor mij is het natuurlijk Dizer waarom ik hier zit
quote:
ligt niet persé aan het feit dat het uit de homo-slowchat komt, het zou ook raar zijn als hier ineens een invasie van OUD-slowchatters zou zijn of F&F-slowchatters.
Ja [H] is vervangbaar door ieder willekeurig ander SC topic hoor. Daar gaat het me ook verder helemaal niet om hoor.
quote:
En dan zijn er ineens een hoop vreemden die 'wij' niet kennen en wij ShowChatters kunnen daar niet mee omgaan. Ofzo
Wiens probleem is dat dan?
Water bij de wijn en dat soort dingen. De oud-H's niet specifieke H-incrowd dingen hier bespreken of zo, en de Showchatters niet miepen dat er nieuwelingen bij zijn die niet tot hun incrowd behoorden.
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 december 2009 @ 11:55:42 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75723416
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat dus. En dat er wordt doorgepraat over onderwerpen van daar waar de rest hier totaal geen aansluiting bij heeft.
Dat si toch exact hetzelfde als wanneer een nieuweling (willekeurige) hier dingen leest van de showchat-incrowd? Wat jank je nu, dat je niet meer mee kan praten? Start dan zelf een leuke discussie waar we ALLEMAAL over mee kunnen praten!
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 december 2009 @ 11:58:55 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75723540
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat si toch exact hetzelfde als wanneer een nieuweling (willekeurige) hier dingen leest van de showchat-incrowd? Wat jank je nu, dat je niet meer mee kan praten? Start dan zelf een leuke discussie waar we ALLEMAAL over mee kunnen praten!
Ik vraag me trouwens af waarom jij gelijk zo op de man (in mijn geval vrouw) gaat spelen. Mijn sig erbij halen, ik jank zogenaamd, heb geen vrienden, etc. Wat is daar het nut van? Ik val jou toch ook niet meteen persoonlijk aan? Ik constateer een bepaalde ontwikkeling, ben daar persoonlijk iets minder happy mee, spreek dat uit en je schiet gelijk onwijs in de verdediging. Why?
pi_75723579
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik wist het gewoon niet

En over het hele [H]-gebeuren. Ik denk dat het gewoon een beetje raar is dat een heel groepje mensen uit een andere slowchat ineens hier gaat slowchatten, ligt niet persé aan het feit dat het uit de homo-slowchat komt, het zou ook raar zijn als hier ineens een invasie van OUD-slowchatters zou zijn of F&F-slowchatters. En dan zijn er ineens een hoop vreemden die 'wij' niet kennen en wij ShowChatters kunnen daar niet mee omgaan. Ofzo
Is het niet een vorm van integrasie?
Huh!?
pi_75723587
Ik miep niet
Maar ik merk wel dat ik wat minder meechat, omdat ik de mensen niet zo goed ken. Geen drama, komt wel weer goed.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 17 december 2009 @ 12:06:21 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75723828
Ok, waarom ik hier weer post. In [HOMO] was het een tijdje leuk, maar toen verdwenen bijna alle mensen die een beetje tof waren en toevallig ging er een naar hier, waar ik vruuuuuuger ook al kwam, en sporadisch ook af en toe, dus nu ben ik hier. En nu doe ik [HOMO] en ShowChat. Maar ik zal het [HOMO]gedeelte in [HOMO] houden en hier vooral ShowChatten. Ofzoiets . Ik kan er ook niks aan doen dat de helft van ShowChat opeens van de mannen is .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:06:52 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75723847
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik miep niet
Maar ik merk wel dat ik wat minder meechat, omdat ik de mensen niet zo goed ken. Geen drama, komt wel weer goed.
Ik neem heel even aan dat het komen van nieuwe personen niets te maken heeft met het al wegblijven van de oude garde. Dus waarom zou je niet of niet zo vaak terugkomen om met hen nog te ouwehoeren a la showchat, alleen omdat er ook posts van anderen tussendoor staan?

Ik vind het heel eerlijk gezegd een hoop gezeik om niks.
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 december 2009 @ 12:08:35 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75723910
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af waarom jij gelijk zo op de man (in mijn geval vrouw) gaat spelen. Mijn sig erbij halen, ik jank zogenaamd, heb geen vrienden, etc. Wat is daar het nut van? Ik val jou toch ook niet meteen persoonlijk aan? Ik constateer een bepaalde ontwikkeling, ben daar persoonlijk iets minder happy mee, spreek dat uit en je schiet gelijk onwijs in de verdediging. Why?
Noem je dat al op de man afspelen als ik voor de gein "vileine vrouw" met een er achter zet?
Oei, Wat zul jij het nog zwaar krijgen

Ik schiet in de verdediging bij jou omdat het de zooooooveelste keer is dat het gezegd wordt... niks persoonlijk hoor. Als het Zhenar was geweest had ik hem met zijn ondertitel om de oren geslagen en iets soortgelijks gepost. En ja ik vind dat je jankt, maar ik vind dat iedereen hier jankt op dit moment
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 december 2009 @ 12:11:54 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75724019
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Noem je dat al op de man afspelen als ik voor de gein "vileine vrouw" met een er achter zet?
Oei, Wat zul jij het nog zwaar krijgen

Ik schiet in de verdediging bij jou omdat het de zooooooveelste keer is dat het gezegd wordt... niks persoonlijk hoor. Als het Zhenar was geweest had ik hem met zijn ondertitel om de oren geslagen en iets soortgelijks gepost. En ja ik vind dat je jankt, maar ik vind dat iedereen hier jankt op dit moment
Mwah, het ging me meer om de suggestie dat ik geen vrienden zou hebben. Die sig heb ik zelf neergezet. Ik vind discussies prima, graag zelfs. Maar insinuaties over mijn privé-zaken vind ik daarin minder wenselijk. Van welke aard ze dan ook moge zijn en in welke discussie dan ook .
pi_75724095
quote:
Op donderdag 17 december 2009 @ 12:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik neem heel even aan dat het komen van nieuwe personen niets te maken heeft met het al wegblijven van de oude garde. Dus waarom zou je niet of niet zo vaak terugkomen om met hen nog te ouwehoeren a la showchat, alleen omdat er ook posts van anderen tussendoor staan?

Ik vind het heel eerlijk gezegd een hoop gezeik om niks.
Ik zeik toch ook niet? Jeetje zeg Ik zie de discussie van jou en XM en ik begrijp wat XM bedoelt en probeer dat vanuit mijn standpunt uit te leggen. Verder niks. Ik zei al: Geen drama, komt wel weer goed.
En het is ook niet dat ik bijna niet meer post ofzo, alleen wat minder, nou ja, dat is mijn probleem dan toch? Hoewel ik het niet als problematisch ervaar Het komt vanzelf wel weer.
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')