Je bent het gewoon vergeten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben even weg en Steve is ineens van de verkeerde kant!
Ik heb helemaal niks gedaan, kut!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet gedaan! Ang3l lokt ze. En Steve.
dan blijf ik nog een poosjequote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het wel leuk, die levendigheid. Heb je nog eens wat om terug te lezen
Ik twijfelde.quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is echt al heel lang geen geheim meer hoor.
Nou als je maar van mij afblijft. Ik word echt geen homo hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, wie zullen we nu homo maken van de mensen hier?
Gelukkig hoef jij niet meer bekeerd te wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als je maar van mij afblijft. Ik word echt geen homo hoor!
Groene zeep?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef Dizer het volgende:
Leuk dat jullie er zijn hoor. Goed jullie moeten wel ontgroend worden allemaal
kom maar op, ben voor de duvel niet bangquote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef Dizer het volgende:
Leuk dat jullie er zijn hoor. Goed jullie moeten wel ontgroend worden allemaal
ik dacht eerder aan Matthijsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet de duivel die je moet vrezen, het is de Heer!
[ afbeelding ]
dat kan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier meer een [HO]Chat dan een [SHO]Chat
O het spijt me. Sorry dat heet topic ook ineens weer loopt. Zullen we allemaal maar weer weggaan? Kun je zelf zo af en toe 1x in de 3 dagen weer gezellig posten.... in je bijna uppiequote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hadden die iets dan? Ik lig achterquote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan ook
Vind jij het ook zo erg dat Jake Gyllenhaal en Reese wetherspoon uit elkaar gaan ?
Ja zeurmiep, je bent niet de eerste die die grap maaktquote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
kijk dan maar eens in dit topicquote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden die iets dan? Ik lig achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |