BNW is niets vergeleken met de tepelkloven van OUD.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef JoaC het volgende:
Ik keek net in Brave New World.
Ben nu bang terug naar POL gerend.
C#quote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef Monidique het volgende:
Wat is handiger? C# of Java? Native of RIA?
Mijd de klimaattopicreeks in NWS dan ook maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef JoaC het volgende:
Ik keek net in Brave New World.
Ben nu bang terug naar POL gerend.
Eigenlijk is dat een vrij algemene tendens in de topicreeks in NWS. Elk onderzoek wordt afgedaan met het argument dat wetenschappers niet te vertrouwen zijn. Behalve dan die wetenschappers die 'onomstotelijk bewijzen' dat er geen sprake is van klimaatverandering. Verder is de standaard tactiek van 'linkdump, negeer inhoudelijke kritiek, nieuwe linkdump, één topic verder dezelfde linkdump ondanks de kritiek in het vorige deel' vrij populair.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:15 schreef du_ke het volgende:
StefanP heeft tegenwoordig ook een mening over het klimaat. Rechtstreeks van een paar weblogs geplukt en dan gaan roepen dat alle wetenschappers charlatans zijn
Ach, wat reactietjes uit de losse pols kan wel, maar ik ga niet de moeite nemen om een heel uitgebreid inhoudelijk verhaal op te hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een goede reden om niet te reageren.
Ja, zo winnen ze natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, wat reactietjes uit de losse pols kan wel, maar ik ga niet de moeite nemen om een heel uitgebreid inhoudelijk verhaal op te hangen.
Ik leg net iemand uit dat het gegeven dat het 's nachts koud is in de woestijn geen zak te maken heeft met de energieuitwisseling tussen troposfeer en stratosfeer. Het antwoord was: "ja het was ook maar een beknopte versie'.quote:
ah tru en bnwquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een vrij algemene tendens in de topicreeks in NWS. Elk onderzoek wordt afgedaan met het argument dat wetenschappers niet te vertrouwen zijn. Behalve dan die wetenschappers die 'onomstotelijk bewijzen' dat er geen sprake is van klimaatverandering. Verder is de standaard tactiek van 'linkdump, negeer inhoudelijke kritiek, nieuwe linkdump, één topic verder dezelfde linkdump ondanks de kritiek in het vorige deel' vrij populair.
ben maar in eindhoven uitgegaanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onze natietrein reed terug verbazingwekkend prima.
Eh ja, ze denken een discussie op het Internet te winnen door meningen uit de echoput op te lepelen...kanslozer kan het nietquote:
Ik zag het. Vorig jaar de 20e editie en aangekondigd als 'speciale editie' en uiteindelijk weinig bijzonders. Dit jaar al Slayer en Maiden. Wou WOA dit jaar overslaan, maar als het zo door gaat toch nog maar een kaartje halen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Slayer is confirmed voor Wacken.
Ik ga sowieso een kaartje scoren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:07 schreef Monolith het volgende:
Ik zag het. Vorig jaar de 20e editie en aangekondigd als 'speciale editie' en uiteindelijk weinig bijzonders. Dit jaar al Slayer en Maiden. Wou WOA dit jaar overslaan, maar als het zo door gaat toch nog maar een kaartje halen.
Schoolvakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo. En nu is het tijd voor vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |