Buienradar is het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar voorlopig (iig t/m donderdag) blijft het overdag een paar graden boven nul en 's nachts slechts een enkele graad vorst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.
[ afbeelding ]
Ja zeker ik woon en werk bij een van de plaatsen die aan de 11 stedentocht ligtquote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik hoop dat zoiets in het weekend gebeurt... groter feest... anders zie ik er nix van... ik krijg hier geen vrij voor.. jij wel?
ik ook, maar krijg er geen vrij voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Ja zeker ik woon en werk bij een van de plaatsen die aan de 11 stedentocht ligt
quote:
Ik geef het ook op.. 07-01-2015 misschienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef nijnja het volgende:
Een voorspel!
Ik houd het dit jaar toch op 'niet'...
Dat was gisteren.quote:
Na ELF wordt dit subforum LEN, omdat het lente wordt en daarna ZOM want zomerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
Zullen we maar een slotje gooien op dit hele subforum?
We reden zondag nog door Friesland en een aantal meren lagen wel gedeeltelijk dicht. Maar ja, het is niet anders, en nu komt de lente in zicht en kunnen we allemaal weer blij zijn met extra zon-uren!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met zoveel vorst verbaast het me toch dat we er niet dichter bij gezeten hebben eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |