SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brein![]()
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk mogen wij geen geile plaatjes downloaden en moeten we kappen over het spreken van de gedownloade zooi![]()
Brein wil dictatuur in Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef ShiroYasha het volgende:
Er niet over praten?
Vrijheid van Meningsuiting of zoiets?
Je mag toch overal over praten? Is dat niet ong. waar dat voor staat?
Kan het ook helemaal fout hebben, school is voor watjes
Je lijkt wel een dictatorquote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef Thomas B. het volgende:
Goed idee! Mao heeft ook zoiets geprobeerd tussen 1966 en 1976, maar dat ging iets minder goed. Misschien is de tijd nu wel rijp om mensen letterlijk de mond te kunnen snoeren als het gaat om onwenselijke onderwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag het volgens mij ook niet hebben over hoe je iemand gaat vermoordenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef ShiroYasha het volgende:
Er niet over praten?
Je mag toch overal over praten? Is dat niet ong. waar dat voor staat?
Kan het ook helemaal fout hebben, school is voor watjes
Zeggen; ik zag <random film> al op torrents!! valt daar toch wel onder?
Kijk als je zegt: Hier <link> kun je NU de nieuwe <film> via torrents downloaden!!!
Is reclame maken enzo, dinger helpen verspreiden, maar dat is anders lijkt mij?.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ik ga morgen door rood lopen.
Ik ga morgen zonder ID de straat op.
Ik ga morgen met de voeten op de bank tegenover me in de metro zitten.
Ik ga morgen downloaden. Van usenet. Want daar is de nieuwe cd van <insert random artiest> te vinden.
Bite me, Tim Kuik.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Brein
Van welk onbewoond eiland hebben ze die Kuik eigenlijk gevist?Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Zullen wij eens in een serieus gesprek onze mening uit over hoe we het beste de koningin zouden kunnen vermoorden?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef ShiroYasha het volgende:
Er niet over praten?
Je mag toch overal over praten?
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Fha het volgende:
Van welk onbewoond eiland hebben ze die Kuik eigenlijk gevist?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Hier op fok mag je ook niet verwijzen naar warez toch? Zelfs een uitleg van hoe een crack toe te passen mag volgens mij al niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
bedenk liever naar welk onbewoond eiland we hem zo snel mogelijk kunnen deporterenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Fha het volgende:
Brein
Van welk onbewoond eiland hebben ze die Kuik eigenlijk gevist?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Softie!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedenk liever naar welk onbewoond eiland we hem zo snel mogelijk kunnen deporterenGewoon een eindje laten vliegen met Julio Alberto Poch
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tim kuikhet zieligste ventje ooit.. waar je je druk om kunt maken.
![]()
Zijn ouders of familie hebben vast ook wel een illegaal verkregen bestand op de pc staan.![]()
Et voila.
Weer een bevestiging dat Tim Kuik compleet gestoord en wereldvreemd is. Mensen die zulke dingen verkondigen horen gelijk uit hun functie gezet te worden.![]()
Hij zal wel de populairste oom van de familie zijn. Ik zie het al voor me, gehaat en uitgekotst door alle kinderen van de familie "Neeeee, ik wil niet naar ome Tim!1! Die is stom!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Vetklep het volgende:
Tim kuikhet zieligste ventje ooit.. waar je je druk om kunt maken.
![]()
Zijn ouders of familie hebben vast ook wel een illegaal verkregen bestand op de pc staan.![]()
"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij is helemaal niet wereldvreemd maar gewoon een verlengstuk van de entertainmentindustrie. Hij is echt geen voorvechter voor gerechtigheid iigquote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef BasEnAad het volgende:
Et voila.
Weer een bevestiging dat Tim Kuik compleet gestoord en wereldvreemd is. Mensen die zulke dingen verkondigen horen gelijk uit hun functie gezet te worden.
Straks mogen we niet eens meer RickRollen, want Never Gonna Give You Up is auteursrechtelijk beschermd materiaal.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]![]()
TeringBrein!! Het ergste is dat die achterlijke rechters ze vaak nog gelijk geven ook, terwijl Brein gewoon legale dingen terroriseert, fucking idioten![]()
![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Jorwol op 10-12-2009 19:32:36 (fail) ]![]()
En nog maar te zwijgen over jouw naam, UI en ondertitel!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef ouderejongere het volgende:
Straks mogen we niet eens meer RickRollen, want Never Gonna Give You Up is auteursrechtelijk beschermd materiaal.
![]()
MHOEWHAHAHAH! De fascistenclub laat zijn true colours zien.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
Sinds wanneer is "De cd van Madonna is op .... te downloaden" een mening?
Maar goed, het is toch allemaal tegen dovemansoren gezegd hier. Gaan jullie maar vedrer downloaden hoor jongens, amar dan niet klagen datw e over een paar jaar enkel nog zangeresjes van Idols-niveau hebben.Hoera! Weer een kuttopic!![]()
Er was laatst een topic in WGR van iemand die in Duitsland woonde die een boete kreeg voor het downloaden van een bepaald album.
Ik hoop niet dat het zover komt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik zal niet klagen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het is toch allemaal tegen dovemansoren gezegd hier. Gaan jullie maar vedrer downloaden hoor jongens, amar dan niet klagen datw e over een paar jaar enkel nog zangeresjes van Idols-niveau hebben.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
ja, want het is natuurlijk vreemd als je wat gestraft als je iets jat.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er was laatst een topic in WGR van iemand die in Duitsland woonde die een boete kreeg voor het downloaden van een bepaald album.
Ik hoop niet dat het zover komt.
En nee, ik weet het, je maakt een kopie en laat het origineel met rust. Feit blijft dat je gebruik maakt van een dienst zonder te betalen ===> diefstal.Hoera! Weer een kuttopic!![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal niet klagen.
Hoera! Weer een kuttopic!![]()
Jij als alto zal ook wel weer tegen de "gevestigde orde" zijn en anarchie wensen.quote:Hoera! Weer een kuttopic!![]()
Tja.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ja, want het is natuurlijk vreemd als je wat gestraft als je iets jat.
En nee, ik weet het, je maakt een kopie en laat het origineel met rust. Feit blijft dat je gebruik maakt van een dienst zonder te betalen ===> diefstal.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij als alto zal ook wel weer tegen de "gevestigde orde" zijn en anarchie wensen.NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Roken is lekker![]()
Puik tegenargument.quote:
Ik snap ook wel dat downloaden nu te ver in het dagelijks leven zit om zomaar te verbieden, dat kan gewoonweg niet. Maar een consensus kweken bij de mensen die menen dat zo ongeveer downloaden in de grondwet zou moeten komen, dat kan iig geen kwaad.Hoera! Weer een kuttopic!![]()
Trouwens net weer eens How you gonna see me now opgezet. Puik nummerquote:Op donderdag 10 december 2009 20:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Hoera! Weer een kuttopic!![]()
Goed bezig.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trouwens net weer eens How you gonna see me now opgezet. Puik nummer
Roken is lekker![]()
Ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Puik tegenargument.
Ik snap ook wel dat downloaden nu te ver in het dagelijks leven zit om zomaar te verbieden, dat kan gewoonweg niet. Maar een consensus kweken bij de mensen die menen dat zo ongeveer downloaden in de grondwet zou moeten komen, dat kan iig geen kwaad.
Want?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zelfs brein is nu voorstander van het Kuiken!
Stop met downloaden, begin met Kuiken!Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')![]()
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef BeeEenNulNul het volgende:
Waarom doet die Kuik dit in vredesnaam? Volgens mij wordt hij flink gesponsord door de platenmaatschappijen.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.![]()
gekkiequote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nee, ik weet het, je maakt een kopie en laat het origineel met rust. Feit blijft dat je gebruik maakt van een dienst zonder te betalen ===> diefstal.![]()
![]()
Je mag alleen maar iets zeggen als het een mening is? Iets droogs als informatie mag dan niet gezegd worden? Gaan we wiskundeboeken dan ook maar verbieden?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het is toch allemaal tegen dovemansoren gezegd hier. Gaan jullie maar vedrer downloaden hoor jongens, amar dan niet klagen datw e over een paar jaar enkel nog zangeresjes van Idols-niveau hebben.
En dat moet dan voor rekenwonder doorgaan
p.s. de toffere bands komen rond van live optredens.In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love![]()
No fucking shitquote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef BeeEenNulNul het volgende:
Waarom doet die Kuik dit in vredesnaam? Volgens mij wordt hij flink gesponsord door de platenmaatschappijen.
Het is eigenlijk gewoon een grote boeman zodat we niet al te flink kotsen op de muziek/film/game industrie
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Troll moarquote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef BeeEenNulNul het volgende:
[..]
Nee, ik stelde een hypothese op.Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
*Hapquote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef BeeEenNulNul het volgende:
[..]
Nee, ik stelde een hypothese op.
Je weet dat BREIN een onderdeel van de entertainmentindustrie is?![]()
Hoe kan je nou trillingen in de lucht stelenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nee, ik weet het, je maakt een kopie en laat het origineel met rust. Feit blijft dat je gebruik maakt van een dienst zonder te betalen ===> diefstal.
Free Assange! Hack the Planet
Jij dacht dat het een overheidsorgaan wasquote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef BeeEenNulNul het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Wat is Fok toch een leerzaam medium.?
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Je mag het volgens mij ook niet hebben over hoe je iemand gaat vermoorden.
![]()
![]()
Dat is preventief, zodat ze achteraf niet aansprakelijk worden gesteld voor van alles, in het allerdaagse leven mag veel meer dan op fokquote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier op fok mag je ook niet verwijzen naar warez toch? Zelfs een uitleg van hoe een crack toe te passen mag volgens mij al niet.![]()
![]()
Alsof dit er ooit doorheen komt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nee, ik weet het, je maakt een kopie en laat het origineel met rust. Feit blijft dat je gebruik maakt van een dienst zonder te betalen ===> diefstal.
Welk gedeelte van 'wegnemen' snap je niet?quote:Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.![]()
Natuurlijk is downloaden van films of muziek een vorm van diefstal, maar ik heb mijn zonden al afgekocht door de kopieerheffing op blanco informatiedragers, waar ik ook mijn zelfgemaakte vakantievideo's op zet.
Als je niet meer mag praten over downloaden=diefstal kan je Opsporing Verzocht ook wel verbieden. Stel je voor, straks hoort nog iemand dat je aan geld kan komen door een supermarkt te beroven.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]![]()
Ik vind het positief dat ze zich richten op de gerechtigheid, we kunnen niet toestaan dat alles maarzo gestolen word terwijl kinderen in afrika nogsteeds verhongeren![]()
![]()
Obvious Brein is obvious.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Seksgod het volgende:
Ik vind het positief dat ze zich richten op de gerechtigheid, we kunnen niet toestaan dat alles maarzo gestolen word terwijl kinderen in afrika nogsteeds verhongeren
![]()
Wahjooohh hebben jullie het al gezien ? De nieuwe cd van Michael Jackson is hier te downloaden !![]()
Michael Jackson - This Is It 2009 2CDrip [Cov+2CD]Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
foei dat mag niet meer van meneer Kuikquote:Op donderdag 10 december 2009 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
Wahjooohh hebben jullie het al gezien ? De nieuwe cd van Michael Jackson is hier te downloaden !![]()
Michael Jackson - This Is It 2009 2CDrip [Cov+2CD]![]()
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
En de volgende stap is zeker dat we moeten betalen als we een liedje zingen, of de naam van een artiest uitspreken.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
foei dat mag niet meer van meneer Kuik![]()
Dat BREIN is een achterlijk organisatie die zo snel mogelijk aan banden moet worden gelegd.![]()
![]()
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
weet niet of jullie die aflevering van southpark hebben gezien, over de gevolgen van downloaden?
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien,Ken ik jou niet ergens van?![]()
WTFDie mensen moeten echt opgeruimd worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Hoe zou tim eigenlijk bij zn familie zijn? Zit zeker alleen in een hoekje op t feestje van tante gerda.. Zou m geen blik waardig gunnen als ik m zou zien..
Moeten ze de dvd's, cd's en games maar wat cheaper maken. Waarom 3 euro voor een single betalen als ik m zo gratis kan downloaden?SV Wanne!![]()
Huh?? Het 'bepraten' van iets verbieden???????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot ff op met je Mao Bora Bora Nazi praktijken.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/![]()
In feite is het hele ontoegankelijk maken van websites zoals mininova / piratebay ook gewoon regelrechte censuur, het enige verschil is dat hij nu heeft over informatie die informeel wordt beschreven en welke sites je moet bezoeken i.p.v. gewoon een link naar een torrentje.![]()
TPB werkt nog gewoon bij mij hoor.. of is die regel nog niet ingevoerd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:42 schreef koffiegast het volgende:
In feite is het hele ontoegankelijk maken van websites zoals mininova / piratebay ook gewoon regelrechte censuur, het enige verschil is dat hij nu heeft over informatie die informeel wordt beschreven en welke sites je moet bezoeken i.p.v. gewoon een link naar een torrentje.
SV Wanne!![]()
Als je dat niet eens weet hoor je eigenlijk niet op het internet thuisquote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier op fok mag je ook niet verwijzen naar warez toch? Zelfs een uitleg van hoe een crack toe te passen mag volgens mij al niet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
muhahahahaha
om brein te pesten heb ik net de complete discografie van de Beatles van rghost gehaald hahahah
Stomme Tim Kuik, ik hoop dat zn bedrijf word ge-enterd door een piratenschip
ohja de Beatles![]()
![]()
Ohja, en Tim is een gevaarlijke staatsvijand en zou dus opgepakt moeten worden.![]()
Brein kan dit soort praktijken maar voor een beperkte tijd volhouden. Hun claims worden steeds waanzinniger en vanzelf komt het punt dat niemand ze meer serieus neemt (bedoel niet alleen downloaders).![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Zullen wij eens in een serieus gesprek onze mening uit over hoe we het beste de koningin zouden kunnen vermoorden?
PM me maar gewoon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: