abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76416417
ik wil mijn rijbewijs
zit op de 30 lessen maar gaat nog niet super goed en het duurt zo lang
ik wil mijn rijbewijs
ik wil mijn rijbewijs
ik wil mijn rijbewijs
pi_76416768
Donderdag theorie examen.
Heb de cd van de anwb, zo even installeren, of morgen.
Theorie boek van de anwb heb ik ook, al een aantal keren doorgelezen.
Ik hoop alleen dat het niet teveel vragen zijn van, moet je hier A remmen B gas loslaten of C remmen.
Ik denk heel vaak, lichtelijk remmen, of even gas los en daarna remmen.
Het ligt er bijna altijd tussenin, en er is slechts 1 correct antwoord
pi_76417270
met oefenen had ik er altijd minimaal 12 fout.
bij het examen had ik er maar 3 fout.

ze waren heel makkelijk.
spelende kinderen op straat etc.
pi_76420168
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:40 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Wat deed je fout dan?
zat achter een vrachtwagen toen ik invoegde en ik wou de inalen opzich niks mis mee maar ik keek goed in me spiegel en niemand reed op ie baa naast me dus wou invoegen wou er net een andere auto van twee banen links van me net dat zelfde plekje hebben toen ik wou invoegen en die had ik te laat gezien waardoor ik bijna op de vrachtwagen voor me knalde toen moest die man remmen en daar ben ik op gezakt
Herinder mij,
maar niet in sobere dagen.
Herinder mij, als de stralende zon,
hoe ik was, toen alles nog kon
pi_76421754
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef fespo het volgende:
met oefenen had ik er altijd minimaal 12 fout.
bij het examen had ik er maar 3 fout.

ze waren heel makkelijk.
spelende kinderen op straat etc.
Vet.
Toch ga ik het boek nog even bestuderen voor donderdag al die falende regeltjes.
pi_76422436
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vind het terecht als je zakt wanneer je de stoep raakt en dus te laat remt daarvoor om het voor te zijn.
Als dat het enige is waar je op zakt niet, aangezien je niet echt mag zakken op bijzondere verrichtingen.
En ik was snel genoeg, alleen kan ik niet inschatten wat een examinator gaat doen hè?
Sowieso, iedereen kan die fout maken. Dat vertelde ze me er ook nog even erg fijn bij.
pi_76427469
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen eerste keer les, in Zwolle. Ben benieuwd
ik heb donderdag mijn eerste les bij van buuren.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:49:33 #208
263519 PolkaDots
inevitability
pi_76428464
Ik zit met een probleem..

Ik ben begin oktober begonnen met lessen, en ik vond het meteen heel leuk en het ging best goed. Maar na 9 lessen heeft mijn instructeur een hartinfarct gehad, waardoor ik een paar weken niet kon rijden. Daarna kreeg ik les van een vervangende instructeur. Ik heb nu 4 lessen van hem gehad, en ik heb het idee dat ik van hem veel meer leer. Ook vind ik zijn auto een stuk prettiger. Nu belde hij me gisteren dat de les van gister niet door kon gaan, omdat mijn eerdere instructeur een nieuwe auto heeft en hem niet wilde uitlenen aan de nieuwe instructeur. Ik zou het liefst overstappen naar de vervanger, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken.. Help!
pi_76430138
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef PolkaDots het volgende:
Ik zit met een probleem..

Ik ben begin oktober begonnen met lessen, en ik vond het meteen heel leuk en het ging best goed. Maar na 9 lessen heeft mijn instructeur een hartinfarct gehad, waardoor ik een paar weken niet kon rijden. Daarna kreeg ik les van een vervangende instructeur. Ik heb nu 4 lessen van hem gehad, en ik heb het idee dat ik van hem veel meer leer. Ook vind ik zijn auto een stuk prettiger. Nu belde hij me gisteren dat de les van gister niet door kon gaan, omdat mijn eerdere instructeur een nieuwe auto heeft en hem niet wilde uitlenen aan de nieuwe instructeur. Ik zou het liefst overstappen naar de vervanger, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken.. Help!
Contact opnemen met rijschool? Zeg dat je nu aan deze instructeur gewend bent en je geen zin hebt in dat gewissel de hele tijd.
pi_76433685
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef Clannif het volgende:

[..]

zat achter een vrachtwagen toen ik invoegde en ik wou de inalen opzich niks mis mee maar ik keek goed in me spiegel en niemand reed op ie baa naast me dus wou invoegen wou er net een andere auto van twee banen links van me net dat zelfde plekje hebben toen ik wou invoegen en die had ik te laat gezien waardoor ik bijna op de vrachtwagen voor me knalde toen moest die man remmen en daar ben ik op gezakt
Ik vind 'bijna dodelijk verongelukken' ook best een goede reden om te zakken
pi_76437098
En inderdaad, mijn rijexamen van vandaag is afgelast ik snap echt niet zo goed waarom, veel sneeuw en gladheid ok, maar hier in Groningen ligt echt nauwelijks wat..

Oh, en het CBR laat ook niet even weten dat het niet doorgaat, mijn instructrice belde een half uur vantevoren voor de zekerheid nog even op, ze ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon door zou gaan. Maar nee, alle examens waren afgelast.
pi_76443176
Heb net mijn theorie gehaald..
Was gister begonnen met 'leren'. Ik had 3 toetsen op internet gemaakt (voor alle drie gezakt).
Maar de goden waren mij goed gezind.
Had 10 van de 25 'gevaarherkenningsvragen' fout (12 toegestaan).
Verder 3 van de overige 40 vragen fout (5 toegestaan).
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_76446322
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Van Buren
Ook al Beviel het?

Morgen zou ik dan eigenlijk examen moeten hebben, maar of het door gaat? Ik zie het morgen ochtend wel. De vorige keer heb ik gewoon gereden, zijn we twee keer bij het CBR naar binnen geweest en hebben we daar uiteindelijk te horen gekregen dat het niet door ging. Zal morgen ook wel weer zo zijn ...
pi_76454528
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:52 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

ik heb donderdag mijn eerste les bij van buuren.
Succes & have fun!
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef BastiaanL het volgende:

[..]

Ook al Beviel het?

Morgen zou ik dan eigenlijk examen moeten hebben, maar of het door gaat? Ik zie het morgen ochtend wel. De vorige keer heb ik gewoon gereden, zijn we twee keer bij het CBR naar binnen geweest en hebben we daar uiteindelijk te horen gekregen dat het niet door ging. Zal morgen ook wel weer zo zijn ...
Het was leuk! Moet nog veel leren, vooral concentreren op alles tegelijk doen, maar over een shitload lessen moet het wel goedkomen met mij. Het viel qua weer ook wel mee, had nou niet echt last van gladheid oid (niet dat ik merkte, maarja hoe ervaren ben ik ) en dat was van Zwolle station -> buitenwijk -> snelweg -> Kampen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:12:13 #215
225308 Row-1
'sup money?
pi_76456158
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef monsterd. het volgende:

[..]

hiero staat er ook 1 in de straat. Sindsien vind ik hem echt leuk. Mijn ouders zijn er ook gek op, dus ik maak ook nog een goede kans dat ze een gedeelte mee zullen betalen.

Het enige nadeel is dat het vrij oude auto's zijn. (1991-1995)
Ik heb zelf een mazda 323f van '94 en heb er anders geen enkel probleem mee Schijnen echt goeie auto's te zijn, heb er veel positieve verhalen over gelezen.
Heb zelf in een (toen) gloednieuwe bmw gelest maar mijn 323tje doet er weinig voor onder Zo belangijk is die leeftijd dus ook weer niet.. Ik zou zeggen; gewoon doen
pi_76456510
Fail, die reactie van Row-1 was van mij ^^. Hij stond hier nog ingelogd.

Tip trouwens voor iedereen die moet afrijden, of desnoods ook bij theorie: Als je bang bent dat je het echt niet gaat halen door je zenuwen, bel dan een weekje van te voren je apotheek! Ik was echt súperzenuwachtig, ook voor mn laatste lessen en heb toen pilletjes van de apotheek gekregen. Werkt tig keer beter dan die homeopatische zooi van de drogist en ik had NERGENS last van. Zelfs als ik probeerde zenuwen 'op te wekken' voelde ik nog helemaal niks! Heb zo goed gereden dat ik in no time teug mocht naar cbr en in 1 keer geslaagd was

[ Bericht 81% gewijzigd door rhythmlicious op 05-01-2010 21:24:26 ]
Neem een kijkje op mijn weblog! mybeauty101.blogspot.com
pi_76457447
Vandaag driftend door de bochten .
Ik deed zelf heel voorzichtig met halve koppeling etc. maar zo tegen het einde zei mijn instructeur dat ik wel wat plezier heb verdiend. Mocht met hele koppeling bochten uit, resultaat is dat de achterkant van de Beemer uitslaat.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_76481146
TTT afgelast...hopelijk over 2 weken
pi_76483181
-laat maar-

[ Bericht 51% gewijzigd door Snepar op 06-01-2010 15:18:25 ]
pi_76484381
dat heeft hij wel heel snel gezien.
de ene leerling komt traag opgang en de ander krijgt juist moeite met de laatste stukjes.
helemaal als je nooit hebt gereden is alles nieuw en lastig en gaat alles super traag.
het verschil tussen les 1 en 5 is enorm veel.

vraag naar een kleiner pakket waarbij je later losse lessen koopt.

achteraf gezien had ik liever alleen maar losse lessen gehad. dat scheelt dan 1 euro per les ofzo maar je zit nergens aan vast. ik zit nu bij mijn instructeur omdat ik al voor mijn examen heb betaald, anders was ik misschien even gestopt of ergens anders gaan lessen.

probeer ook verschillende rijscholen want halverwege naar een andere is ook lastig. vaak krijg je de eerste les gratis, maar toen ik bij mijn eerste rijschool niet tevreden was na 1 les (een gozer van 22 jaar ) heb ik nooit een rekening gezien.
pi_76486026
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef rhythmlicious het volgende:
Fail, die reactie van Row-1 was van mij ^^. Hij stond hier nog ingelogd.

Tip trouwens voor iedereen die moet afrijden, of desnoods ook bij theorie: Als je bang bent dat je het echt niet gaat halen door je zenuwen, bel dan een weekje van te voren je apotheek! Ik was echt súperzenuwachtig, ook voor mn laatste lessen en heb toen pilletjes van de apotheek gekregen. Werkt tig keer beter dan die homeopatische zooi van de drogist en ik had NERGENS last van. Zelfs als ik probeerde zenuwen 'op te wekken' voelde ik nog helemaal niks! Heb zo goed gereden dat ik in no time teug mocht naar cbr en in 1 keer geslaagd was
Hoe heet die shit dan?
x
pi_76488025
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef richbitch het volgende:

[..]

Hoe heet die shit dan?
Geen idee, heeft verder geen naam, alleen de werkzame stof staat op het doosje. Ben gewoon naar de apotheek gegaan, gezegd dat ik af moest rijden en echt heel zenuwachtig was, en dat valdispert/drogisterij zooi niet helpt. Gewoon lekker overdreven, maar blij dat ik het gedaan heb! Ben nog nooit zo ontspannen geweest.

Zal vanavond een kijken of ik het doosje misschien nog ergens heb slingeren, dan roep ik 't nog wel, maar ben bang dat ie al weg is.
Neem een kijkje op mijn weblog! mybeauty101.blogspot.com
pi_76490597
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef rhythmlicious het volgende:

[..]

Geen idee, heeft verder geen naam, alleen de werkzame stof staat op het doosje. Ben gewoon naar de apotheek gegaan, gezegd dat ik af moest rijden en echt heel zenuwachtig was, en dat valdispert/drogisterij zooi niet helpt. Gewoon lekker overdreven, maar blij dat ik het gedaan heb! Ben nog nooit zo ontspannen geweest.

Zal vanavond een kijken of ik het doosje misschien nog ergens heb slingeren, dan roep ik 't nog wel, maar ben bang dat ie al weg is.
Bedankt iig,
x
pi_76491222
Zal wel oxazepam zijn, of iets anders wat op pam eindigt
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:23:25 #225
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76492227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef ScarFace- het volgende:
Zal wel oxazepam zijn, of iets anders wat op pam eindigt
Alles wat op 'pam' eindigt is heerlijk bij zenuwen/spierpijn

Ben benieuwd of mijn rijles morgenmiddag in Rotterdam doorgaat,er kwam weer aardig wat sneeuw aan Weet iemand trouwens hoelang de wachttijd van theorie is in Rotterdam? (Barendrecht of Spijkenisse dus )
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')