1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Zie al sal reg kom met kerstmisquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Nonneke het volgende:
*lekkere postchick CHECK
*lekkere postchick met pakjes CHECK
*lekkere postchick met mijn pakje CHECK
*pakje met kerstpapier ligt NU naast me*![]()
![]()
zal straks een foto maken
Misschien dat ze anders een rimpelige nek had?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ptwish gooit wel op bijna elke foto dr hoofd semigeil naar achteren zeg.
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Nonneke het volgende:
*lekkere postchick CHECK
*lekkere postchick met pakjes CHECK
*lekkere postchick met mijn pakje CHECK
*pakje met kerstpapier ligt NU naast me*![]()
![]()
zal straks een foto maken
quote:
Thanks girlsquote:Op donderdag 10 december 2009 @ 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MB sterkte deze komende moeilijke dagen
Ja, of dat haar weelderige haardos mooi wappert ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ze anders een rimpelige nek had?![]()
Hoe heet die fotograaf ook alweer? Philip nogwat, die ook altijd de HNTM foto's maakte, Australiër ofzo?
He did well!
Van de pakjeslijst?quote:
Succes en sterkte met allesquote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Thanks girls
[..]
Ja, of dat haar weelderige haardos mooi wappert ofzo.
Maar het zijn wel mooie foto's idd
Nu ga ik mn spullen pakken en richtingtrein
Ik denk dat ze de doosch van Ptwish bedoeltquote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de pakjeslijst?
Of van de sneeuw?
De sneeuw vind je hier:
http://www.online-image-editor.com/
- File
- Open (ava uploaden)
- Effects
- Add Animated Mask
- Snow 2
- Make Image (of zoiets)
Zeg ik ben geen vieze oud mannetje. Greys snapte me tenminstequote:Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de doosch van Ptwish bedoelt![]()
Oh dat was ook nog een optie jaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de doosch van Ptwish bedoelt![]()
Vooralsnog zijn het vooral de vrouwen die het bevalt.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik ben geen vieze oud mannetje. Greys snapte me tenminste
Waarom vind je mn TT niet leukquote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi
Aan iemand met rechten: zou mijn nick uit de TT mogen? (maak er MrS van of zo aub)
Ik vind je TT heeeeeuuuul leukquote:Op donderdag 10 december 2009 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom vind je mn TT niet leuk
Ik ben ook 2 avonden home alonequote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
Zeg, komt er nog een fijne wijvenfilm op tievie vanavond?
Home aloneEn morgenavond ook, maar dan is er Popstars
Ja, wat is er op tv voor meisjes die alleen thuis zijn!?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
The Handyman 23 - Leaking plumbingquote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
Maar goed dat ik veel chocolaaa in huis heb dan.quote:
Je weet dat daar tabletten voor zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The Handyman 23 - Leaking plumbing
Welke?????????????quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik veel chocolaaa in huis heb dan.![]()
[..]
Je weet dat daar tabletten voor zijn?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Oh ik dacht die van dress-fo-less.quote:
neequote:
Dan was ik in shock geweest als ik die dress fo less had gewonnenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht die van dress-fo-less.
Die headphones zou ik eigenlijk niet dood mee gevonden willen worden, maar wel prijzige apparaatjes
Feli!
Ik kreeg een PM van fietsquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Q, tof!Waar zag je dat, of kreeg je PM?
Gaat lekker hier met de prijsvragen
The Princess Diaries deeltje 2 komt idd meissies!
Die heb ik al gezien geloof ik.
Der Untergang sla ik ook ff over, net als Jerry Maguire voor de 114e keer op tv.
Hmz. Misschien ff een leuk DVDtje halen ergens.
Ow , naja fat chance dat ie m niet wil dus gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neewant ik weet niet of MM hem wil.
Als die hem niet wilde was die voor jou
En jij vond het niets (eerlijk zeggen, eerlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys, kom je morgen bij mij Popstars kijken?
Ow we hebben een nieuwe medewerker, die begint maandag, kwam net ff kennismaken en alle dames glijden collectief van hun stoel![]()
We zijn hier echt niks gewend ook wat dat betreft
MM is best kieskeurigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow , naja fat chance dat ie m niet wil dus gefeliciteerd dan maar
Jawel, hijs best wel ok.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij vond het niets (eerlijk zeggen, eerlijk!) die nieuwe medewerker?
Of omdat de rest hem leuk vindt vind jij hem lekker NIET leuk?
Kom je bij mij film kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Q, tof!Waar zag je dat, of kreeg je PM?
Gaat lekker hier met de prijsvragen
The Princess Diaries deeltje 2 komt idd meissies!
Die heb ik al gezien geloof ik.
Der Untergang sla ik ook ff over, net als Jerry Maguire voor de 114e keer op tv.
Hmz. Misschien ff een leuk DVDtje halen ergens.
Ik had de snoop of de zwarte van wesc gekozen, ik denk de snoop, dies net wat vetter.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM is best kieskeurigBen benieuwd welke ik toegestuurd krijg. Ik had gevraagd of ik nog mocht kiezen
Ik hoop de witte of zwarte van wesc
ik zei eerst die van snoopdogg, maar ik vind die witte of zwarte van wesc veul mooier bedacht ik me 3 sec later
Oh ja nee, laat dan maar liggen iddquote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, hijs best wel ok.
Niet megalekker of zo hoor, maar voor wat wij hier normaal aan mannen over de vloer krijgen zeker wel een dikke 8.
Hijs ieg getrouwd en hijs niet zo wauw dat ik dr een hoop ellende voor over zou hebben
Die plumberfilm dan zeker?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij film kijken
*wink wink*
Huh? Hoezo dat opdweilen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe medewerker:
Huh liggen hier 4 honden nu?
( alleen Kees stond natuurlijk tussen de drukte door te dansen hiernaast, de rest lag te kijken vanuit de mandjes )
Dat zijn dan wel de best opgevoede honden die ik ken zeg!
En zijn die allemaal van jou?
Jeetje, wat knap!
Ok, je kan me opdweilen nu
Die roze vind ik ook niet mooi maar ik zou dr wel een mp3 speler voor kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Misschien die roze, dan hoeft MM hem niet en kan oh-oh hem alsnog krijgen![]()
Of wil je hem dan zelf, Q?
[..]
Oh ja nee, laat dan maar liggen idd![]()
[..]
Die plumberfilm dan zeker?![]()
Ja psies, daar smelt ik wel voorquote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat opdweilen dan?
Omdat ie iets aardigs zegt over je honden?
Nu istie zeker wél wauw?
Ik hou niet van saaie pulpfilmsquote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah gewoon een hele saaie pulpfilm
Nee das ook de bedoeling, dat je de film kut vindquote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van saaie pulpfilms![]()
Of bedoelde je er The Princess Diaries mee?![]()
Of we kunnen The Making Of kijken van de foto's van Ptwish!
Yups, kan dr niks aan doen, das echt mn zwakke plek.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel heeeeeeeeeeeeel erg makkelijk en voorspelbaar![]()
Ow ja fak, zo werkt dat he?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das ook de bedoeling, dat je de film kut vind![]()
Je bent er al ff uit of niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja fak, zo werkt dat he?
Hihihiiiiiiiiiiiihihi
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef Maes het volgende:
Lieve Santa,
Ik wil U oprecht mijn excuses aanbieden voor het niet lezen van Uw mail. Ik had een prachtig mapje aangemaakt voor de mails van U maar als Windows Mail ervoor kiest ze daar niet in te plaatsen dan mis ik wel eens wat.
Ik weet zeker dat ik blij (zeg maar gerust heel erg blij) ben met alles wat er in het pakketje zit.
Heel veel liefs
B.
Valt het op?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent er al ff uit of niet?
Jups, account is nodig ja, dus eerst aanmeldenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef MrSubtle het volgende:
Als ik een filmpje op YouTube wil zetten vanaf mijn telefoon, welk formaat moet ik dan kiezen om naar toe te converteren?
En moet ik dan eerst een account maken bij Youtube?
Je moet wel een account openen, je kan elk formaat uploaden volgens mij, alleen niet langer dan 10 minuten of zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef MrSubtle het volgende:
Als ik een filmpje op YouTube wil zetten vanaf mijn telefoon, welk formaat moet ik dan kiezen om naar toe te converteren?
En moet ik dan eerst een account maken bij Youtube?
Oh duhquote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Photobucket kun je ook gewoon filmpjes uppen he
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn ALLER eerste filmpje online OOIT
[ link | afbeelding ]
Ja godsamme nu heb ik ook trek in chihuahuaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:![]()
Zo, door bepaalde gesprekken vanmorgen kreeg ik zo'n trek in patat met chihuahua dat ik even de stad in ben gegaan!!!![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godsamme nu heb ik ook trek in chihuahua
Ja toch?quote:
Nog ruim een maandje en dan ga ik het allemaal proevenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godsamme nu heb ik ook trek in chihuahua
Oh hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Tof Subtle!
Je album staat wel 'open' he, ik weet niet of je dat wist?
Weet ook niet of er gekke dingen in staan, maar je kunt hem beter dicht zetten
ik vind ze helemaal niet zo klein hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 15:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Ik ben er ook wel tevreden over... De vlammen worden meer geel en iets groter als je langer wacht (in het begin zijn ze helemaal blauw en heel klein), maar ik was er na 3 minuten wachten wel klaar mee
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Tof Subtle!
Je album staat wel 'open' he, ik weet niet of je dat wist?
Weet ook niet of er gekke dingen in staan, maar je kunt hem beter dicht zetten
Bij Account Settings even je album op Private zettenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh hoe doe ik dat?
(en er staat niets geks in, maar toch verstandig)
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh staan geen gekke dingen in
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb vanalles aangeklikt en toen stond het Private... zo beter?
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Account Settings even je album op Private zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |