Oh ik dacht die van dress-fo-less.quote:
neequote:
Dan was ik in shock geweest als ik die dress fo less had gewonnenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht die van dress-fo-less.
Die headphones zou ik eigenlijk niet dood mee gevonden willen worden, maar wel prijzige apparaatjes
Feli!
Ik kreeg een PM van fietsquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Q, tof!Waar zag je dat, of kreeg je PM?
Gaat lekker hier met de prijsvragen
The Princess Diaries deeltje 2 komt idd meissies!
Die heb ik al gezien geloof ik.
Der Untergang sla ik ook ff over, net als Jerry Maguire voor de 114e keer op tv.
Hmz. Misschien ff een leuk DVDtje halen ergens.
Ow , naja fat chance dat ie m niet wil dus gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neewant ik weet niet of MM hem wil.
Als die hem niet wilde was die voor jou
En jij vond het niets (eerlijk zeggen, eerlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys, kom je morgen bij mij Popstars kijken?
Ow we hebben een nieuwe medewerker, die begint maandag, kwam net ff kennismaken en alle dames glijden collectief van hun stoel![]()
We zijn hier echt niks gewend ook wat dat betreft
MM is best kieskeurigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow , naja fat chance dat ie m niet wil dus gefeliciteerd dan maar
Jawel, hijs best wel ok.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij vond het niets (eerlijk zeggen, eerlijk!) die nieuwe medewerker?
Of omdat de rest hem leuk vindt vind jij hem lekker NIET leuk?
Kom je bij mij film kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Q, tof!Waar zag je dat, of kreeg je PM?
Gaat lekker hier met de prijsvragen
The Princess Diaries deeltje 2 komt idd meissies!
Die heb ik al gezien geloof ik.
Der Untergang sla ik ook ff over, net als Jerry Maguire voor de 114e keer op tv.
Hmz. Misschien ff een leuk DVDtje halen ergens.
Ik had de snoop of de zwarte van wesc gekozen, ik denk de snoop, dies net wat vetter.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM is best kieskeurigBen benieuwd welke ik toegestuurd krijg. Ik had gevraagd of ik nog mocht kiezen
Ik hoop de witte of zwarte van wesc
ik zei eerst die van snoopdogg, maar ik vind die witte of zwarte van wesc veul mooier bedacht ik me 3 sec later
Oh ja nee, laat dan maar liggen iddquote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, hijs best wel ok.
Niet megalekker of zo hoor, maar voor wat wij hier normaal aan mannen over de vloer krijgen zeker wel een dikke 8.
Hijs ieg getrouwd en hijs niet zo wauw dat ik dr een hoop ellende voor over zou hebben
Die plumberfilm dan zeker?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij film kijken
*wink wink*
Huh? Hoezo dat opdweilen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe medewerker:
Huh liggen hier 4 honden nu?
( alleen Kees stond natuurlijk tussen de drukte door te dansen hiernaast, de rest lag te kijken vanuit de mandjes )
Dat zijn dan wel de best opgevoede honden die ik ken zeg!
En zijn die allemaal van jou?
Jeetje, wat knap!
Ok, je kan me opdweilen nu
Die roze vind ik ook niet mooi maar ik zou dr wel een mp3 speler voor kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Misschien die roze, dan hoeft MM hem niet en kan oh-oh hem alsnog krijgen![]()
Of wil je hem dan zelf, Q?
[..]
Oh ja nee, laat dan maar liggen idd![]()
[..]
Die plumberfilm dan zeker?![]()
Ja psies, daar smelt ik wel voorquote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat opdweilen dan?
Omdat ie iets aardigs zegt over je honden?
Nu istie zeker wél wauw?
Ik hou niet van saaie pulpfilmsquote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah gewoon een hele saaie pulpfilm
Nee das ook de bedoeling, dat je de film kut vindquote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van saaie pulpfilms![]()
Of bedoelde je er The Princess Diaries mee?![]()
Of we kunnen The Making Of kijken van de foto's van Ptwish!
Yups, kan dr niks aan doen, das echt mn zwakke plek.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel heeeeeeeeeeeeel erg makkelijk en voorspelbaar![]()
Ow ja fak, zo werkt dat he?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das ook de bedoeling, dat je de film kut vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |