Je bent er al ff uit of niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja fak, zo werkt dat he?
Hihihiiiiiiiiiiiihihi
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef Maes het volgende:
Lieve Santa,
Ik wil U oprecht mijn excuses aanbieden voor het niet lezen van Uw mail. Ik had een prachtig mapje aangemaakt voor de mails van U maar als Windows Mail ervoor kiest ze daar niet in te plaatsen dan mis ik wel eens wat.
Ik weet zeker dat ik blij (zeg maar gerust heel erg blij) ben met alles wat er in het pakketje zit.
Heel veel liefs
B.
Valt het op?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent er al ff uit of niet?
Jups, account is nodig ja, dus eerst aanmeldenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef MrSubtle het volgende:
Als ik een filmpje op YouTube wil zetten vanaf mijn telefoon, welk formaat moet ik dan kiezen om naar toe te converteren?
En moet ik dan eerst een account maken bij Youtube?
Je moet wel een account openen, je kan elk formaat uploaden volgens mij, alleen niet langer dan 10 minuten of zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef MrSubtle het volgende:
Als ik een filmpje op YouTube wil zetten vanaf mijn telefoon, welk formaat moet ik dan kiezen om naar toe te converteren?
En moet ik dan eerst een account maken bij Youtube?
Oh duhquote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Photobucket kun je ook gewoon filmpjes uppen he
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn ALLER eerste filmpje online OOIT
[ link | afbeelding ]
Ja godsamme nu heb ik ook trek in chihuahuaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:![]()
Zo, door bepaalde gesprekken vanmorgen kreeg ik zo'n trek in patat met chihuahua dat ik even de stad in ben gegaan!!!![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godsamme nu heb ik ook trek in chihuahua
Ja toch?quote:
Nog ruim een maandje en dan ga ik het allemaal proevenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godsamme nu heb ik ook trek in chihuahua
Oh hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Tof Subtle!
Je album staat wel 'open' he, ik weet niet of je dat wist?
Weet ook niet of er gekke dingen in staan, maar je kunt hem beter dicht zetten
ik vind ze helemaal niet zo klein hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 15:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Ik ben er ook wel tevreden over... De vlammen worden meer geel en iets groter als je langer wacht (in het begin zijn ze helemaal blauw en heel klein), maar ik was er na 3 minuten wachten wel klaar mee
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Tof Subtle!
Je album staat wel 'open' he, ik weet niet of je dat wist?
Weet ook niet of er gekke dingen in staan, maar je kunt hem beter dicht zetten
Bij Account Settings even je album op Private zettenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh hoe doe ik dat?
(en er staat niets geks in, maar toch verstandig)
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh staan geen gekke dingen in
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb vanalles aangeklikt en toen stond het Private... zo beter?
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Account Settings even je album op Private zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |