dus we zien je morgen nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
en morgen naar de boot [ afbeelding ]
Vanaf wanneer ben je oudquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oja jullie zijn al heeeeeeeeeeeeeeeeel oud toch?
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Vanaf dat je dat nog mee gemaakt hebt?quote:
als je Fokt en je toch buiten komtquote:
whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Of vanaf het moment dat je de programma's van omroep MAX herkenbaar vind
Die kinderen zijn tenminste wel goed opgevoedquote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
als kinderen je meneer gaan noemen![]()
ik haat dat
Wahahahhahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
ik haat dat
truequote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn tenminste wel goed opgevoed
Of dan staan ze voor hem op in de busquote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahahhahaha
Ach joh nog een paar jaar en dan noemen ze je allemaal "papa van.."
Ik vanavond al, naar de Mississippiquote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
en morgen naar de boot [ afbeelding ]
nee wij zijn niet oud, we zijn ervarenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
beter dan hey ouwe lul..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
ik haat dat
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of dan staan ze voor hem op in de bus
Dat gebeurt al een paar jaarquote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
ik haat dat
quote:
Verveelde huisvrouw met een opleidingquote:
onvoorstelbaar waar men zich druk om maaktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Verveelde huisvrouw met een opleidingRot toch op zeg.
en helemaal als ze je dan geen BigMac menu gevenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
ik haat dat
rot zelf op, kutjongquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
rot op met dat wijf, die kan toch niks
quote:
Mjah dat begrijp ik ook echt niet hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onvoorstelbaar waar men zich druk om maakt
nee vrouwen die emancipatie verkeerd beoordelen, ik denk dat thomas gemaakt is voor jongens, net zoals je diego hebt is er ook dora.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Verveelde huisvrouw met een opleidingRot toch op zeg.
helemaal gelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee vrouwen die emancipatie verkeerd beoordelen, ik denk dat thomas gemaakt is voor jongens, net zoals je diego hebt is er ook dora.
edit: dus my little pony is/was ook seksistisch
Hoe zit dat eigenlijk met de troetelbeertjes?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee vrouwen die emancipatie verkeerd beoordelen, ik denk dat thomas gemaakt is voor jongens, net zoals je diego hebt is er ook dora.
edit: dus my little pony is/was ook seksistisch
volgens mij gemengdquote:Op donderdag 10 december 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de troetelbeertjes?
zoietsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
Politie beloont bob met kerststol
Het moet niet gekker wordenKrijg ik binnenkort ook een 3 gangen diner aangeboden omdat ik de bank niet heb overvallen
leuke motivatie, waarom behandelt moeten worden als een crimiquote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
Politie beloont bob met kerststol
Het moet niet gekker wordenKrijg ik binnenkort ook een 3 gangen diner aangeboden omdat ik de bank niet heb overvallen
MPGquote:
Geen verkeerde carpool dit keer?quote:
OAquote:
Daarom dus niet van te voren opzoek gaan naar dat soort info. Nu ben je van te voren al sagerijnig..quote:Op donderdag 10 december 2009 17:19 schreef DjRex89 het volgende:
Nog 10 minAlleen lees ik op internet al dat ik in de file zal belanden
tjaquote:Op donderdag 10 december 2009 17:19 schreef DjRex89 het volgende:
Nog 10 minAlleen lees ik op internet al dat ik in de file zal belanden
Nu kan ik ook van te voren beslissen of ik binnendoor zal rijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom dus niet van te voren opzoek gaan naar dat soort info. Nu ben je van te voren al sagerijnig..
Nasi opwarmen
smakelijk Fhaquote:Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom dus niet van te voren opzoek gaan naar dat soort info. Nu ben je van te voren al sagerijnig..
Nasi opwarmen
Kan wel, maar dan moet ik door Den Bosch heen, rond deze tijd ook geen pretje. Zoals hierboven gezegd doe ik dat echt alleen als de A59/A2 echt helemaal vast staat.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja![]()
een andere route kiezen kan niet?
dat klopt is waarschijnlijk nog erger ookquote:Op donderdag 10 december 2009 17:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet ik door Den Bosch heen, rond deze tijd ook geen pretje. Zoals hierboven gezegd doe ik dat echt alleen als de A59/A2 echt helemaal vast staat.
Dat is zoquote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu kan ik ook van te voren beslissen of ik binnendoor zal rijdenMaar dat doe ik alleen als het echt vast staat.
daar heb jij ook weer gelijk inquote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zoLang leve loopafstand
Dank GF
Dat klinkt echt foutquote:
Haiquote:
Randstadquote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, na een uur en 50 minuten ook weer thuis... zonder langzaamrijders op de snelweg doe je er normaal een uur over.
Ook best gezondquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuis jaMaar we gaan hier morgenochtend even snel iets aan doen
Anders mailen we gewoon niet meer
Moet je eens opletten hoe hard er gerend wordt
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
In het kader "Zo zout heb ik het nog zelden gevreten" presenteer ik u deDistributed Christmas Card Suicide Attack.
Het gaat zo: Je ontwerpt een fraaie shockwave flash animatie van ruim 1 MB om als kerstkaart naar al je klanten te mailen. Oh jee: Anti-spam wetgeving. Je mag dat niet zomaar ongevraagd naar iedereen sturen anders krijg je een boete.
Geen noodJe plakt dat ding gewoon in je email signature!! Geniaal idee zeg
Nee wacht! Je gaat alle medewerkers met hoge prioriteit het advies mailen om dit ook te gaan doen, MET instructie hoe het moet![]()
double
![]()
Alleen was je één ding vergeten: Vragen wat je IT-dude ervan vindt.
En die vindt het dus een extreem slecht plan om 60 medewerkers maal 50 mailtjes per dag = 3000 MB per dag alleen al aan handtekeningen aan de mail database toe te voegen. Tot het eind van de feestdagen zou het gaan om ongeveer 60 GB, grofweg een verdubbeling van de omvang van de huidige mail database (Denk aan 8 jaar opgebouwd en ziekelijk bewaargedrag).
Dus hebben we zometeen
De klanten prettige dagen gewenst
De anti-spam wetgeving omzeild
en
backupslagen die tot na de lunch doorlopen
Mailserver opgeblazen
firewall, router en proxy doorgebrand
Internetverbinding op halve snelheid (als het nog zou werken)
Iemand, en niet ik, mag dit gaan oplossen, en heel snel.
Whehehehe. Ik geef die mailserver een uptime van 10 nanoseconden, zodra dat doorgedrukt isquote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee wacht, veeg MIJ Maar op![]()
Ik word gesommeerd om met een alternatief te komen, anders gaan ze dit TOCH echt doordrukken
Bijvoorbeeld. Maar goed, ik geloof dat de ernst van de situatie nog niet helemaal duidelijk is. Ze hebben er vast ook nooit iets kwaads mee bedoeld. Maar goed, ik zal het morgen wel even duidelijk gaan makenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef VergaderEend het volgende:
Gewoon een linkje in de e-mail naar de kaart in kwestie. Waar de kaart zelf staat maakt niet uit.
Zo, uitvergaderd.
Wat ook altijd goed werkt is: Hey, het is JULLIE bedrijf. MIJN detacheerder vindt wel weer een klus voor mequote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef VergaderEend het volgende:
Je moet morgen de rekening voorhouden als het doorgedrukt wordt. Dat helpt het management altijd bij beslissingen.
ook lekkerquote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, na een uur en 50 minuten ook weer thuis... zonder langzaamrijders op de snelweg doe je er normaal een uur over.
geen file dusquote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef DjRex89 het volgende:
De drukte viel reuze mee![]()
Ze hebben hard gewerkt want een deel was nu 2-baans wat eerst 1-baans was. Dus reed lekker door
super plan geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
In het kader "Zo zout heb ik het nog zelden gevreten" presenteer ik u deDistributed Christmas Card Suicide Attack.
Het gaat zo: Je ontwerpt een fraaie shockwave flash animatie van ruim 1 MB om als kerstkaart naar al je klanten te mailen. Oh jee: Anti-spam wetgeving. Je mag dat niet zomaar ongevraagd naar iedereen sturen anders krijg je een boete.
Geen noodJe plakt dat ding gewoon in je email signature!! Geniaal idee zeg
Nee wacht! Je gaat alle medewerkers met hoge prioriteit het advies mailen om dit ook te gaan doen, MET instructie hoe het moet![]()
double
![]()
Alleen was je één ding vergeten: Vragen wat je IT-dude ervan vindt.
En die vindt het dus een extreem slecht plan om 60 medewerkers maal 50 mailtjes per dag = 3000 MB per dag alleen al aan handtekeningen aan de mail database toe te voegen. Tot het eind van de feestdagen zou het gaan om ongeveer 60 GB, grofweg een verdubbeling van de omvang van de huidige mail database (Denk aan 8 jaar opgebouwd en ziekelijk bewaargedrag).
Dus hebben we zometeen
De klanten prettige dagen gewenst
De anti-spam wetgeving omzeild
en
backupslagen die tot na de lunch doorlopen
Mailserver opgeblazen
firewall, router en proxy doorgebrand
Internetverbinding op halve snelheid (als het nog zou werken)
Iemand, en niet ik, mag dit gaan oplossen, en heel snel.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed werkt is: Hey, het is JULLIE bedrijf. MIJN detacheerder vindt wel weer een klus voor me
wel een beetje laatquote:
Hoe kan een tvp nou laat zijn als het niet de 300e post is?quote:
Een tvp ruim een uur na Sesamstraat? Vind ik laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe kan een tvp nou laat zijn als het niet de 300e post is?
Moet je veel Lego hebben denk ik in mijn gevalquote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je stamboom in LegoOok leuk...
dit topic zal morgen wel vol zijnquote:
zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe kan een tvp nou laat zijn als het niet de 300e post is?
Gaat lastig worden, er zijn niet zo veel bruine stukjesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je veel Lego hebben denk ik in mijn geval
dat helemaalquote:Op donderdag 10 december 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tvp ruim een uur na Sesamstraat? Vind ik laat.
Terugvindbaarheidswenselijkheid houdt niet op met een sluitpostquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit topic zal morgen wel vol zijn
[..]
zie mijn post hierboven
Dat is dan ook niet het nut van een TVPquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit topic zal morgen wel vol zijn
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je stamboom in LegoOok leuk...
bij mij ookquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je veel Lego hebben denk ik in mijn geval
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terugvindbaarheidswenselijkheid houdt niet op met een sluitpost
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het nut van een TVP
jij hebt mijn stamboom gemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt 44 ouders en 816 grootouders?
Dus de seksclub is een familiebedrijf ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt mijn stamboom gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |