Kan wel, maar dan moet ik door Den Bosch heen, rond deze tijd ook geen pretje. Zoals hierboven gezegd doe ik dat echt alleen als de A59/A2 echt helemaal vast staat.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja![]()
een andere route kiezen kan niet?
dat klopt is waarschijnlijk nog erger ookquote:Op donderdag 10 december 2009 17:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet ik door Den Bosch heen, rond deze tijd ook geen pretje. Zoals hierboven gezegd doe ik dat echt alleen als de A59/A2 echt helemaal vast staat.
Dat is zoquote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu kan ik ook van te voren beslissen of ik binnendoor zal rijdenMaar dat doe ik alleen als het echt vast staat.
daar heb jij ook weer gelijk inquote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zoLang leve loopafstand
Dank GF
Dat klinkt echt foutquote:
Haiquote:
Randstadquote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, na een uur en 50 minuten ook weer thuis... zonder langzaamrijders op de snelweg doe je er normaal een uur over.
Ook best gezondquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuis jaMaar we gaan hier morgenochtend even snel iets aan doen
Anders mailen we gewoon niet meer
Moet je eens opletten hoe hard er gerend wordt
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
In het kader "Zo zout heb ik het nog zelden gevreten" presenteer ik u deDistributed Christmas Card Suicide Attack.
Het gaat zo: Je ontwerpt een fraaie shockwave flash animatie van ruim 1 MB om als kerstkaart naar al je klanten te mailen. Oh jee: Anti-spam wetgeving. Je mag dat niet zomaar ongevraagd naar iedereen sturen anders krijg je een boete.
Geen noodJe plakt dat ding gewoon in je email signature!! Geniaal idee zeg
Nee wacht! Je gaat alle medewerkers met hoge prioriteit het advies mailen om dit ook te gaan doen, MET instructie hoe het moet![]()
double
![]()
Alleen was je één ding vergeten: Vragen wat je IT-dude ervan vindt.
En die vindt het dus een extreem slecht plan om 60 medewerkers maal 50 mailtjes per dag = 3000 MB per dag alleen al aan handtekeningen aan de mail database toe te voegen. Tot het eind van de feestdagen zou het gaan om ongeveer 60 GB, grofweg een verdubbeling van de omvang van de huidige mail database (Denk aan 8 jaar opgebouwd en ziekelijk bewaargedrag).
Dus hebben we zometeen
De klanten prettige dagen gewenst
De anti-spam wetgeving omzeild
en
backupslagen die tot na de lunch doorlopen
Mailserver opgeblazen
firewall, router en proxy doorgebrand
Internetverbinding op halve snelheid (als het nog zou werken)
Iemand, en niet ik, mag dit gaan oplossen, en heel snel.
Whehehehe. Ik geef die mailserver een uptime van 10 nanoseconden, zodra dat doorgedrukt isquote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee wacht, veeg MIJ Maar op![]()
Ik word gesommeerd om met een alternatief te komen, anders gaan ze dit TOCH echt doordrukken
Bijvoorbeeld. Maar goed, ik geloof dat de ernst van de situatie nog niet helemaal duidelijk is. Ze hebben er vast ook nooit iets kwaads mee bedoeld. Maar goed, ik zal het morgen wel even duidelijk gaan makenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef VergaderEend het volgende:
Gewoon een linkje in de e-mail naar de kaart in kwestie. Waar de kaart zelf staat maakt niet uit.
Zo, uitvergaderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |