opleiding: International Business Studiesquote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef o.us het volgende:
Klacht: zie TT.
Met haar moet ik dus een fictief bedrijfje opzetten en intensief samenwerken terwijl wij elkaar haten maar dat boeit onze school niet._
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trutquote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef Sultan. het volgende:
Waarom zijn jullie exen/uit elkander gegaan?
Net 15 geworden?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
HAHAHA JA GEWOON ZOEN DIKKE NERD OPLEIDING DOEN ZONDER VROUWEN!!!1 KAN JE EX NOOIT BIJ JE IN DE KLAS ZITTENquote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
opleiding: International Business Studies
Neem dan ook een echte opleiding ofzo.
maar dan is het allemaal toch weer rechtgetrokken in de relatie?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
Neinquote:
opleiding: Elektrotechniek && Informaticaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
opleiding: International Business Studies
Neem dan ook een echte opleiding ofzo.
Je snapt zelf dus ook al dat het feit dat je geen puisterig pubertje bent dit kinderachtige gedrag nog triester maakt?quote:
Lekker verhaal zegquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij begon!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt zelf dus ook al dat het feit dat je geen puisterig pubertje bent dit kinderachtige gedrag nog triester maakt?
En die doet er nog een tig schepjes bovenop.quote:
je hebt het geprobeerd...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef o.us het volgende:
[..]
opleiding: Elektrotechniek && Informatica![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevraagd maar die fucking Amerikaan kan alleen maar dit zeggen:quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Hetiszover het volgende:
Je kan toch aan je docent vragen of je mag ruilen? Gaat wel tegen je eergevoelens in misschien, maar fuck that.
Een jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Je moet zeggen: "Yes, but if your wife went strange (quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevraagd maar die fucking Amerikaan kan alleen maar dit zeggen:
"In the business world you have no choice with who you want to work with. It is about keeping your business alive. No private issues should be involved with your business."![]()
En daar heeft ie wel gelijk in.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
"In the business world you have no choice with who you want to work with. It is about keeping your business alive. No private issues should be involved with your business."![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef john_ven24 het volgende:
Maak het bedrijf beursgenoteerd en overtuig de aandeelhouders ervan haar uit het bestuur te kicken.
TENZIJ!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
HAHAHA JA GEWOON ZOEN DIKKE NERD OPLEIDING DOEN ZONDER VROUWEN!!!1 KAN JE EX NOOIT BIJ JE IN DE KLAS ZITTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
En terecht!quote:maar dat boeit onze school niet.
Vraag Joran even hoe je dat voor elkaar krijgt,quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij begon!![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, ik wil haar gewoon nooit meer zien. That's it.
Even wachten.......quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Haar squirt natuurlijk, stomme maagd dat je bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Beetje dikke faal, en wat heeft zij gegeven? Een drankje? "geven" wordt door mannen gedaan.
Ohja natuurlijk, hoe kon ik dat vergetenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Haar squirt natuurlijk, stomme maagd dat je bent.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat je maagd bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten
Nee klopt, dat zei mijn moeder ook al.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat je maagd bent.
Maar het geeft niet hoor.
je speelt in een soap?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:02 schreef Sultan. het volgende:
Noem het bedrijfje Firma List en Bedrog.
Padoem tsjjj.
Ik moest gewoon op google zoeken wat TS hier mee bedoelde....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
zij heeft een jongen gegeven
ik heb haar vriendin gegeven
Projectgroepje bedoel je ?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
Chique naam trouwens voor een mbo opleiding. [ afbeelding ]
Nee, opleiding. In ts' profiel staat International Business Studies.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Projectgroepje bedoel je ?
Ik zat ook al te denken. Ze hadden het beter Sociaal Project(groepje) kunnen noemen.
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos ->
Ranzig³quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo gaat het nou eenmaal als je van de straat komt.
Daar ben jij goed in he, in baffen, aan die strontsnor in je avatar te zien.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Multivitamine het volgende:
Gewoon ff lekker baffen, als ze dan een scheet laat weet je zeker dat ze je haat
Gast, ik ben de befbaflord.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar ben jij goed in he, in baffen, aan die strontsnor in je avatar te zien.
Goede docentquote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat bontkraagjes allemaal uitvoerenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ranzig³
Hehe net of t waar is
dit dus, en idd nooit iemand uit je klas daten alleen als het de laatste maand van de opleiding is ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:24 schreef GateWayX het volgende:
Het is FOK! he. Ik geloof dus alleen maar het eerste deel van het verhaal.
[..]
Werktuigbouwkunde -> Delftquote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb gelukkig geen vrouwen op de faculteit.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Het leven is soms hard.
Je piemel ws. tegenwoordig niet meer
FAAL
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet zeggen: "Yes, but if your wife went strange () with your colleague, what would you do?"
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En dan zegt die gast weer: " Well, You can always see it through the fingers then. And now, shave You away!! "
[..]
En dan zegt die gast weer: " Well, You can always see it through the fingers then. And now, shave You away!! "
[..]
Dit dus...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
TS, hoe oud ben je? Je kan toch met mensen werken die je niet mag? je hoeft elkaars kont niet te likken
Jij had wat met een stuutje?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef kadoter het volgende:
Mijn ex zit in het bestuur van mijn studievereniging. Ook dikke pret voor mij kan ik je vertellen
Correctquote:
HAHAHAHA HOE JE DIE DUBBELZINNIGHEID VAN 'HARD' GEBRUIKT ZOMFG RAAP ME OP!!!11!!!1!!!EINZ!1!1!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Het leven is soms hard.
Je piemel ws. tegenwoordig niet meer
FAAL
Vroeg iemand trouwens om jouw verkapte 'ik ben cool en scoor chicks' verhaal?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef dreamzk het volgende:
Goed topic. Ik word op dit moment gestalkt door een werkgroep genootje die ik vorige week heb gegeven in een heel erg dronken bui. Gelukkig laatste werkgroep met zn allen gisteren gehad![]()
Enige nadeel is dat ze mn msn en telefoonnummer heeft en dat ik dus om de 5min een smsje krijg met de vraag hoe het studeren gaat en of ik wat met haar wil afspreken...
Nee maar ik deel graag stoere verhalen. Hier kan ik tenminste stoer doen, in RL ben ik een puisterige nerd die nog niet eens naar een meisje durf te kijken. Daarom kan ik hier mijn fantasien bot vieren.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vroeg iemand trouwens om jouw verkapte 'ik ben cool en scoor chicks' verhaal?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef o.us het volgende:
Klacht: zie TT.
Met haar moet ik dus een fictief bedrijfje opzetten en intensief samenwerken terwijl wij elkaar haten maar dat boeit onze school niet._
En dan gewoon die ex geven om de volgende dag tot de conclusie te komen dat de beurs ineens weg is.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef john_ven24 het volgende:
Maak het bedrijf beursgenoteerd en overtuig de aandeelhouders ervan haar uit het bestuur te kicken.
Ah ik snap het jongen. Ik herken mezelf hier namelijk volledig in.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee maar ik deel graag stoere verhalen. Hier kan ik tenminste stoer doen, in RL ben ik een puisterige nerd die nog niet eens naar een meisje durf te kijken. Daarom kan ik hier mijn fantasien bot vieren.
Dus..... begin een sexclub, en gebruik haar als uithangbord! Hoef je dan ook helemaal geen scrupules over te hebben en wellicht dat ze je als bonus in het fietsenhok ook nog een toetje geeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik owned -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Strakke actie TS, en Copycat is een kankerhoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |