quote:Op donderdag 10 december 2009 12:02 schreef Sultan. het volgende:
Noem het bedrijfje Firma List en Bedrog.
Padoem tsjjj.
Ik moest gewoon op google zoeken wat TS hier mee bedoelde....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
zij heeft een jongen gegeven
ik heb haar vriendin gegeven
Projectgroepje bedoel je ?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
Chique naam trouwens voor een mbo opleiding. [ afbeelding ]
Nee, opleiding. In ts' profiel staat International Business Studies.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Projectgroepje bedoel je ?
Ik zat ook al te denken. Ze hadden het beter Sociaal Project(groepje) kunnen noemen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos ->
Ranzig³quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo gaat het nou eenmaal als je van de straat komt.
Daar ben jij goed in he, in baffen, aan die strontsnor in je avatar te zien.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Multivitamine het volgende:
Gewoon ff lekker baffen, als ze dan een scheet laat weet je zeker dat ze je haat
Gast, ik ben de befbaflord.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar ben jij goed in he, in baffen, aan die strontsnor in je avatar te zien.
Goede docentquote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevraagd maar die fucking Amerikaan kan alleen maar dit zeggen:
"In the business world you have no choice with who you want to work with. It is about keeping your business alive. No private issues should be involved with your business."![]()
Je moest eens weten wat bontkraagjes allemaal uitvoerenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ranzig³
Hehe net of t waar is
dit dus, en idd nooit iemand uit je klas daten alleen als het de laatste maand van de opleiding is ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:24 schreef GateWayX het volgende:
Het is FOK! he. Ik geloof dus alleen maar het eerste deel van het verhaal.
[..]
Werktuigbouwkunde -> Delftquote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb gelukkig geen vrouwen op de faculteit.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Het leven is soms hard.
Je piemel ws. tegenwoordig niet meer
FAAL
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet zeggen: "Yes, but if your wife went strange () with your colleague, what would you do?"
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En dan zegt die gast weer: " Well, You can always see it through the fingers then. And now, shave You away!! "
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En dan zegt die gast weer: " Well, You can always see it through the fingers then. And now, shave You away!! "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |