Een jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Je moet zeggen: "Yes, but if your wife went strange (quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevraagd maar die fucking Amerikaan kan alleen maar dit zeggen:
"In the business world you have no choice with who you want to work with. It is about keeping your business alive. No private issues should be involved with your business."![]()
En daar heeft ie wel gelijk in.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef o.us het volgende:
Gevraagd maar die fucking Amerikaan kan alleen maar dit zeggen:
"In the business world you have no choice with who you want to work with. It is about keeping your business alive. No private issues should be involved with your business."![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef john_ven24 het volgende:
Maak het bedrijf beursgenoteerd en overtuig de aandeelhouders ervan haar uit het bestuur te kicken.
TENZIJ!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
HAHAHA JA GEWOON ZOEN DIKKE NERD OPLEIDING DOEN ZONDER VROUWEN!!!1 KAN JE EX NOOIT BIJ JE IN DE KLAS ZITTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
En terecht!quote:maar dat boeit onze school niet.
Vraag Joran even hoe je dat voor elkaar krijgt,quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij begon!![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, ik wil haar gewoon nooit meer zien. That's it.
Even wachten.......quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
Haar squirt natuurlijk, stomme maagd dat je bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Beetje dikke faal, en wat heeft zij gegeven? Een drankje? "geven" wordt door mannen gedaan.
Ohja natuurlijk, hoe kon ik dat vergetenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Haar squirt natuurlijk, stomme maagd dat je bent.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat je maagd bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten
Nee klopt, dat zei mijn moeder ook al.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat je maagd bent.
Maar het geeft niet hoor.
je speelt in een soap?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |