Mag je die route trouwens wel met hetzelfde kaartje? Immers, aan geen van de criteria 1) eerder aankomen 2) kortere afstand, of 3) minder overstappen is voldaan met die omweg!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar toch ergens een foutje![]()
Je gaat van Rotterdam Alexander naar Gouda, waar je later de trein neemt naar Utrecht, waar vervolgens later een trein naar Den Bosch gaat, en je vervolgens nog eens naar Tilburg gaat, om in Rotterdam Centraal te komen![]()
Zoiets noem je wel een eindje om![]()
Om in Rotterdam Centraal de IC brussel te nemen, 1 uur eerder of later maakt al niet veel meer uit, want je hebt dezelfde Eurostar..
Waar zit het verstand bij de NS HiSpeed
De reistijd scheelt 6,5 uur met een zelfde aankomsttijd![]()
Denk het wel, als je bij hun boekt.. Tickets zijn ook nog eens even duurquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Mag je die route trouwens wel met hetzelfde kaartje? Immers, aan geen van de criteria 1) eerder aankomen 2) kortere afstand, of 3) minder overstappen is voldaan met die omweg!
Bron: RTV Noordquote:Proefrit met passagiers op spoor naar Eemshaven
EEMSHAVEN - Voor het eerst in de geschiedenis rijdt er zaterdag een passagierstrein naar de Eemshaven.
Het gaat om een proefrit op het goederentreintraject van Roodeschool naar de Eemshaven. Het spoor is nu alleen bedoeld voor goederenverkeer. In 2012, als het nieuwe spoor gereed is, komt er een reguliere lijndienst. Deze komt uit bij de nieuwe AG Ems-terminal. Daar kunnen de passagiers overstappen op de veerboot naar Borkum.
De treinrit zaterdag is slechts voor een select gezelschap. Deze vertrekt om 12.00 uur uit Winsum.
Ja coolquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Interessant
betreffende het binnenlands reizen met Thalys
En dan ook nog te bedenken dat bij de NMBS bijna de helft van de treinen met fikse vertraging rijdt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef KapiteinT het volgende:
Ik zat net te kijken naar de nieuwe reistijd van de Thalys. Wat mij opviel is dat ie er 3 kwartier over doet om van Antwerpen naar Brussel te rijden. En dat voor een stukje van 50 kilometer. Dat is gemiddeld 66 kilometer per uur... Nou weet ik dat daar geen hogesnelheidslijn ligt, maar 3 kwartier is wel erg lang!
maar goed, creatief doen en de norm verhogen om de norm te halen doet de NS net zo hardquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook nog te bedenken dat bij de NMBS bijna de helft van de treinen met fikse vertraging rijdt.
Ik durf te wedden dat Marc Descheemaecker de rittijden andermaal zal oprekken teneinde de punctualiteitsnormen te halen. Creatief? Ja, dat zeker.![]()
![]()
Ja, maar niet zo opzichtig als de Belgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar goed, creatief doen en de norm verhogen om de norm te halen doet de NS net zo hard
Bron en meerquote:Er is geen sprake van dat de ICE in de toekomst mogelijk gaat verdwijnen. Dat stelt NS Hispeed in een reactie op een bericht van de Telegraaf. Telegraaf stelde op basis van een brief aan het personeel dat het voortbestaan van de ICE onzeker zou zijn.
De krant van slapend Nederland.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef KapiteinT het volgende:
Ik weet niet of deze hier al was geplaatst, maar volgens mij niet:
[..]
Bron en meer
Gewoon weer een stukje Telegraafjournalistiek...
Die's meestal maar 2 bakken Plan Vquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:46 schreef Yreal het volgende:
/wat is eigelijk de langste stoptrein in ons land?
Den haag cs - roosendaal?
dat zijn er toch 2?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Utrecht-Hilversum-Schiphol-Leiden-Dordrecht
Dat zijn 2 verschillende series.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Utrecht-Hilversum-Schiphol-Leiden-Dordrecht
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |