abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75573586
In 2008 Utrecht > Frankfurt - Neurenberg - Wenen - Budapest in een dag gereisd: hemelsbreed 1125km, de gereisde afstand zal nog een paar 100km hoger ligge
pi_75574114
Tja, het buitenland. Daar reed ik Hakata (Fukuoka) -> Tokyo binnen 5 uur (1174.9 km)
  zondag 13 december 2009 @ 12:56:59 #253
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_75574189
Zo er rijdt weer een trein tussen Belgrado en Sarejo na 17 jaar, wel duurt de reis 2 uur langer dan vroeger.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8410465.stm
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_75574236
Den Haag HS - Valance TGV
Waar kan ik vinden hoe lang dat is?
dag
pi_75574442
http://content.nos.nl/player/play/tcm-5-614457/

*mompelt iets over "Als er op 13 december ook maar één trein met 300km/h over de HSL rijdt, geef ik een rondje"
  zondag 13 december 2009 @ 13:12:15 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75574653
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:52 schreef Ireyon het volgende:
863 km, da's net iets meer dan mijn dagrecord (847) . 'k Ben benieuwd of ik ooit de 1000 op 1 dag nog zal halen..
Nachttreinen doen wonderen Mijn dagrecord is 1968 km.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75574777
KM's maken is opzich niet zo heel heel moeilijk

Maar als we praten over zinvolle kM's is het weer een ander verhaal
  zondag 13 december 2009 @ 13:16:41 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75574817
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Ireyon het volgende:
http://content.nos.nl/player/play/tcm-5-614457/

*mompelt iets over "Als er op 13 december ook maar één trein met 300km/h over de HSL rijdt, geef ik een rondje"
quote:
107 Teletekst zo 13 dec
***************************************
Thalys fors vertraagd op eerste rit

***************************************
` Bij zijn eerste officiële Nederlandse
rit op volle snelheid heeft de Thalys
35 minuten vertraging opgelopen.Hij
verliet al 6 minuten te laat Amsterdam
doordat er een andere trein op de rails
stond.De vertraging liep verder op door
storingen in het veiligheidssysteem bij
Barendrecht en bij de Belgische grens.

De Thalys reed wel voor het eerst met
passagiers 300 kilometer per uur in
Nederland.Dat gebeurde ten zuiden van
Rotterdam;tussen Amsterdam en Rotterdam
gaat het voorlopig niet harder dan 160.

Volgens de dienstregeling duurt de rit
Amsterdam-Parijs voortaan 3 uur en 18
minuten;51 minuten minder dan voorheen.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->
Nou, en wat een succes was het

Maar goed, eerste ondje voor mij in de Pimpel tijdens de volgende PTA-treinentopicmeet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 13 december 2009 @ 13:18:08 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75574878
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Peter het volgende:
Den Haag HS - Valance TGV
Waar kan ik vinden hoe lang dat is?
www.jizdenka.cz
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 december 2009 @ 13:28:31 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75575255
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef Fixers het volgende:
De eerste faal van de nieuwe dienstregeling zit er al weer in. Overvolle trein tussen Den Bosch en utrecht. Blokkerkaartjes en vrije reisdagen die zo bang zijn dat ze de trein missen dat ze anderen niet eens de kans geven uit te stappen.

Ze zijn zeker vergeten dat veel steden vandaag koopzondag hebben.
Dat blokkeren van de uitgangen van de trein heb ik een hekel aan. Heb het ook wel meegemaakt. Dan moet je je met wat geweld een weg door de menigte banen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75575355
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat blokkeren van de uitgangen van de trein heb ik een hekel aan. Heb het ook wel meegemaakt. Dan moet je je met wat geweld een weg door de menigte banen
Gewoon er recht door heen lopen. Ik mik dan echt recht op de gene die in het midden gaan staan er loop ze gewoon recht naar achteren
pi_75575852
Als ik vertrekstaten van den haag centraal wil zoeken op de NS site krijg ik de pagina van heerlen
  zondag 13 december 2009 @ 13:55:35 #263
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75576251
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

Nou, en wat een succes was het

Maar goed, eerste ondje voor mij in de Pimpel tijdens de volgende PTA-treinentopicmeet
En weer een nederlaag voor de firma 's Morgens In De Vroegte!

Hoezo bescheiden?
pi_75576467
Mmmm Vrijdag meeten..

Amsterdam -> arnhem met de ICE, dan naar deventer ofzo, en dan terug naar schiphol met de pimpel
  zondag 13 december 2009 @ 14:02:07 #265
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75576545
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

En weer een nederlaag voor de firma 's Morgens In De Vroegte!

Hoezo bescheiden?
Nederlaag

En waar heb je mij horen zeggen dat ik bescheiden zou zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75576613
Op de Vertrekstaten van den HS staat delft nu als IC stop

Der staan echt heel veel stations nu raar aangegeven op die borden zover ik nu zie.. Woerden als Sneltrein stop vanaf bijlmer arena
  zondag 13 december 2009 @ 14:11:42 #267
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_75576905
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

www.jizdenka.cz
Ligt het nu aan mij of geeft jizdenka.cz geen kilometers meer voor internationale reizen? Wilde wel even weten hoeveel ik afgelegd heb deze zomer..:(
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  zondag 13 december 2009 @ 14:35:45 #268
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75577766
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Lemjur het volgende:

[..]

Ligt het nu aan mij of geeft jizdenka.cz geen kilometers meer voor internationale reizen? Wilde wel even weten hoeveel ik afgelegd heb deze zomer..:(
Jawel hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75577884
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Lemjur het volgende:

[..]

Ligt het nu aan mij of geeft jizdenka.cz geen kilometers meer voor internationale reizen? Wilde wel even weten hoeveel ik afgelegd heb deze zomer..:(
Je moet hem eerst op international tickets zetten.
  zondag 13 december 2009 @ 14:39:42 #270
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_75577901
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jawel hoor
Hij doet het alleen bij nationaal ticket hoor. Zie geen KM staan bij int. ticket
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  zondag 13 december 2009 @ 14:40:07 #271
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_75577923
Edit: dubbel
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
pi_75578076
Moet je op een bepaald linkje klikken
  zondag 13 december 2009 @ 14:51:13 #273
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_75578276
Hé, ik heb het. Tenks!
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  zondag 13 december 2009 @ 16:25:01 #274
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75581155
Wat houd in hemelsnaam deze trein in?

16:30 Amsterdam Centraal HSN , Extra trein
Zie ik de hele dag al staan bij de Actuele Vertrektijden van NS, station Rotterdam Centraal..

Tevens de familie eindelijk rond 11.45 aan ipv 10.17.. Stelletje vingerververs daar, met die vertragingen
pi_75581260
Is een fyra denk ik...
  zondag 13 december 2009 @ 16:51:19 #276
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_75581923
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:04 schreef Yreal het volgende:
Op de Vertrekstaten van den HS staat delft nu als IC stop

Der staan echt heel veel stations nu raar aangegeven op die borden zover ik nu zie.. Woerden als Sneltrein stop vanaf bijlmer arena
Die eerste is niet zo gek, er stopt terminste nog een IC in Delft. Op de Amsterdamse vertrekstaten is Duivdendrecht gepromoveerd tot IC-stop en nu staat dus achter álle IC's richting Utrecht "stopt niet in Duivendrecht". Kruiningen-Yerseke en Vlissingen souburg zijn dan ineens weer geen IC-station meer dus achter alle IC's naar Vlissingen staat dat die daar ook stoppen.

Verder is er uitgebreid gestrooid met sneltrein-stations op lijnen waar helemaal geen Sneltrein rijdt. Driebergen-Zeist, Lelystad, Voorburg, Cuijk dat soort dingen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, kort samengevat hebben ze een grote verwarrende puinzooi weten te maken van alle vertrekstaten.
  zondag 13 december 2009 @ 16:52:51 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75581974
Gisteren kwam ik op mijn rondje o.a. ook langs het nieuwe station van Liège Guillemins, het prestigeproject van architect Santiago Calatrava, wat eindelijk min of meer klaar is. In elk geval is het in gebruik genomen. Voor de mensen met claustrofobie is de onderdoorgang bepaald geen aanrader:



Vreemd toch, als je ziet hoe megalomaan het station verder is opgezet. Dit is de voorkant van het gebouw.



De glazen vensters boven de ingangsdeuren worden gebruikt om actuele vertrekinformatie te tonen. Overigens kan daar nog wel wat verbeterd worden: De klokken lopen niet gelijk. Eenmaal binnen blijkt dat dit geheel niet wordt aangestuurd door ultra-hippe en ultra-dunne displays, maar door een zootje beamers aan het plafond







Aan de achterkant van het gebouw bevindt zich een parkeergarage, bereikbaar met een serie roltrappen, die uiteindelijk bij de achteringang uitkomt. Deze roltrappen dus.



Het overstekende deel van de overkapping wat uitsteekt boven de achteringang:



Iets verder naar "binnen" is een soort panoramadek voorzien, waar je een goed beeld krijgt van de enorme omvang van het gebouw. Je zou bijna vergeten dat er helemaal in de diepte ook nog treinen stoppen



Best een mooi gebouw geworden, hoewel niet erg functioneel, en zeker niet berekend op het verstouwen van grote reizigersstromen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75582534
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Best een mooi gebouw geworden, hoewel niet erg functioneel, en zeker niet berekend op het verstouwen van grote reizigersstromen.
Dat idee had ik juist wel.. Met 5 trappen per perron, waarvan 1 voor de overloop aan de westkant, 2 voor de onderdoorgang en 2 voor de oostkant-overloop, lijkt het me dat passagiers binnen no-time afgevoerd zijn. Het claustrofobische gevoel had ik helemaal niet, al moet ik zeggen dat het op die foto inderdaad wat lager lijkt. Alle reisinformatie wordt bovendien erg vaak en duidelijk per perron aangegeven.

Verder erg nette foto's, 'k dacht eerst dat het m'n eigen foto's waren aangezien de composities echt precies hetzelfde zijn . Was die tentoonstelling over de bouw nog aanwezig trouwens? Daar zaten ook erg mooie platen tussen
  zondag 13 december 2009 @ 17:18:01 #279
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75582808
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Ireyon het volgende:
Dat idee had ik juist wel.. Met 5 trappen per perron, waarvan 1 voor de overloop aan de westkant, 2 voor de onderdoorgang en 2 voor de oostkant-overloop,
De roltrappen naar beide overlopen waren gisteren afgesloten
quote:
Het claustrofobische gevoel had ik helemaal niet, al moet ik zeggen dat het op die foto inderdaad wat lager lijkt.
Ik heb me ook geërgerd aan het feit dat de lokettenzaal door een uitermate smal schuifdeurtje "bereikbaar" is. Ideaal plekje om lekker dom om je heen te gaan staan kijken met zesenveertig koffers om je heen
quote:
Was die tentoonstelling over de bouw nog aanwezig trouwens? Daar zaten ook erg mooie platen tussen
Niet gezien. Maar het was ook eigenlijk niet echt een excursiepuntje van te voren

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 13-12-2009 17:25:27 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75584415
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat blokkeren van de uitgangen van de trein heb ik een hekel aan. Heb het ook wel meegemaakt. Dan moet je je met wat geweld een weg door de menigte banen
Opvallend dat het juist altijd de oudjes zijn die zich op deze manier asociaal gedragen. Zodra de deur opengaat alvast een hand op die stang en een voet op de treeplank. En dan de andere voet zo ver mogelijk van de treeplank vandaan, resulterende in een halve spagaat
pi_75584425
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef greavy het volgende:
Wat houd in hemelsnaam deze trein in?

16:30 Amsterdam Centraal HSN , Extra trein
Zie ik de hele dag al staan bij de Actuele Vertrektijden van NS, station Rotterdam Centraal..

(...)
Jep, als je kijkt in de normale NS reisplanner zie je dat deze trein staat aangegeven als Fyra (NS) Die gaat natuurlijk niet op za-zo, maar de dienstregelingdrabbers hebben 'm al wel in de digitale vertrekstaten gezet, zodat ie dus in de reisplanner (en actuele vertrektijden=AV) naar voren komt, maar alleen op de dag zelf. Dat is vorig jaar ook gebeurd met Fyra, toen ie pas in september 2009 ging rijden stond ie al in december 2008 in de AV. Dat heeft nog maanden geduurd voordat dat hersteld was. Als het goed is gaat in april, juni of september Fyra ook za-zo rijden, dus wellicht hoeft het er dan al niet eens meer uit

@Dr_Flash; je had moeten wedden op de reistijd, niet op de maximaal gehaalde snelheid Want;

Bijna alle Thalyssen hebben vandaag +15 tot +40 (bij aankomst in A'dam danwel Parijs). Het lijkt vooral te liggen aan de HSL aansluiting bij Barendrecht en aan de communicatieovergang bij België-grens. De problemen zullen nog wel even aanhouden; de Thalys 9339 heeft inmiddels een onvoorstelbare +80 aan z'n broek! (en dat kan nog wel oplopen ook)

Als NS Hispeed nog een optijd-percentage van >10% wil halen voor Thalys, dan moet de reistijd in de planner worden opgeschoven na ca. 3:48 uur; de meeste treinen hebben vandaag minder dan een half uur vertraging. Dan heb je 'geluk' als je trein een kwartier eerder aankomt.

Een paar jaar geleden deed de Thalys in iets van 3:55 naar Parijs over het conventionele spoor, en meestal reed 'ie ook optijd. Met de HSL-Zuid + vertragingen is tijdwinst dus maarliefst 7 minuten (verschil tussen 3:48 en 3:55), en dat voor 6,9 miljard euro! Wie spreekt er nog over de verkwisting van een paar miljoen op Sittard-Heerlen voor 1 á 2 minuten versnelling (dat wordt van 100-->120 opgewaardeerd), we hebben nu de HSL zuid voor slechts 1 miljard euro per minuut tijdwinst!: NS Hispeed --> <-- Ik
Killing as few patients as possible.
pi_75584747
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef davidov2009 het volgende:
Een paar jaar geleden deed de Thalys in iets van 3:55 naar Parijs over het conventionele spoor, en meestal reed 'ie ook optijd. Met de HSL-Zuid + vertragingen is tijdwinst dus maarliefst 7 minuten (verschil tussen 3:48 en 3:55), en dat voor 6,9 miljard euro! Wie spreekt er nog over de verkwisting van een paar miljoen op Sittard-Heerlen voor 1 á 2 minuten versnelling (dat wordt van 100-->120 opgewaardeerd), we hebben nu de HSL zuid voor slechts 1 miljard euro per minuut tijdwinst!: NS Hispeed --> <-- Ik
Ja inderdaad, er moet eens wat concreet verbeterd worden aan het conventionele spoor, en niet blijven bouwen, bouwen en nog eens bouwen. En dat dan ook nog eens aan privé bedrijven overlaten en alles aanbesteden zodat het lekker duur wordt. VVD style.
  zondag 13 december 2009 @ 18:22:57 #283
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75584921
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef Fixers het volgende:

[..]

Opvallend dat het juist altijd de oudjes zijn die zich op deze manier asociaal gedragen. Zodra de deur opengaat alvast een hand op die stang en een voet op de treeplank. En dan de andere voet zo ver mogelijk van de treeplank vandaan, resulterende in een halve spagaat
Heel bijzonder inderdaad ja. Honderd jaar levenservaring, en dan ZO'N fout Opsodemieteren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 13 december 2009 @ 18:24:37 #284
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75584973


Wtf
  zondag 13 december 2009 @ 18:25:14 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75584991
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef davidov2009 het volgende:

@Dr_Flash; je had moeten wedden op de reistijd, niet op de maximaal gehaalde snelheid
EIgenlijk wel ja, maar Ofyles2 heeft een SMADELIJKE NEDERLAAG van mij nodig om zijn zondag door te komen zonder uit het raam te springen. Ik maak graag mensen blij, zie je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75585081
volgende week zondag met de Thalys naar Parijs. Hopenlijk zijn alle kinderziektes eruit!
pi_75586010
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf
Lawl !

Mijn zusje komt nu uit antwerpen en die faalt nogal. De hoorde blijkbaar dat er een thaly's uitviel en zit nu in de boemel naar roosendaal
  zondag 13 december 2009 @ 19:18:33 #288
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75586692
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef timp0e het volgende:
volgende week zondag met de Thalys naar Parijs. Hopenlijk zijn alle kinderziektes eruit!
Goed dat je het zegt. Ik moet mijn homeprints nog afdrukken.
pi_75586698
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Jep, als je kijkt in de normale NS reisplanner zie je dat deze trein staat aangegeven als Fyra (NS) Die gaat natuurlijk niet op za-zo, maar de dienstregelingdrabbers hebben 'm al wel in de digitale vertrekstaten gezet, zodat ie dus in de reisplanner (en actuele vertrektijden=AV) naar voren komt, maar alleen op de dag zelf. Dat is vorig jaar ook gebeurd met Fyra, toen ie pas in september 2009 ging rijden stond ie al in december 2008 in de AV. Dat heeft nog maanden geduurd voordat dat hersteld was. Als het goed is gaat in april, juni of september Fyra ook za-zo rijden, dus wellicht hoeft het er dan al niet eens meer uit

@Dr_Flash; je had moeten wedden op de reistijd, niet op de maximaal gehaalde snelheid Want;

Bijna alle Thalyssen hebben vandaag +15 tot +40 (bij aankomst in A'dam danwel Parijs). Het lijkt vooral te liggen aan de HSL aansluiting bij Barendrecht en aan de communicatieovergang bij België-grens. De problemen zullen nog wel even aanhouden; de Thalys 9339 heeft inmiddels een onvoorstelbare +80 aan z'n broek! (en dat kan nog wel oplopen ook)

Als NS Hispeed nog een optijd-percentage van >10% wil halen voor Thalys, dan moet de reistijd in de planner worden opgeschoven na ca. 3:48 uur; de meeste treinen hebben vandaag minder dan een half uur vertraging. Dan heb je 'geluk' als je trein een kwartier eerder aankomt.

Een paar jaar geleden deed de Thalys in iets van 3:55 naar Parijs over het conventionele spoor, en meestal reed 'ie ook optijd. Met de HSL-Zuid + vertragingen is tijdwinst dus maarliefst 7 minuten (verschil tussen 3:48 en 3:55), en dat voor 6,9 miljard euro! Wie spreekt er nog over de verkwisting van een paar miljoen op Sittard-Heerlen voor 1 á 2 minuten versnelling (dat wordt van 100-->120 opgewaardeerd), we hebben nu de HSL zuid voor slechts 1 miljard euro per minuut tijdwinst!: NS Hispeed --> <-- Ik
ik heb dit even gejat en er een baggertopic in KLB mee gemaakt
Thalys over de HSL
  zondag 13 december 2009 @ 19:20:03 #290
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75586745
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf
En blijkbaar heeft ProRail de NOS ook omgekocht, want alleen de eerste vertraagde trein van vandaag was nieuwswaardig...
pi_75588434
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

En blijkbaar heeft ProRail de NOS ook omgekocht, want alleen de eerste vertraagde trein van vandaag was nieuwswaardig...
Klopt heb ik gehoord
Wist niet dat het zo bijzonder was (een vertraagde trein )
Me.. me.. me.. Me too
pi_75592652
Hilversum-Amsterdam Centraal/Schiphol Zondag 13 December 20:31
Oorzaak Tussen Naarden-Bussum en Weesp langere reistijd door een wisselstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.

Reisadvies
Reizigers tussen Naarden-Bussum en Weesp reizen via Diemen Zuid.
Reizigers tussen Naarden-Bussum en Weesp reizen via Diemen.

lolwut?
pi_75592785
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:26 schreef Yreal het volgende:
Hilversum-Amsterdam Centraal/Schiphol Zondag 13 December 20:31
Oorzaak Tussen Naarden-Bussum en Weesp langere reistijd door een wisselstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.

Reisadvies
Reizigers tussen Naarden-Bussum en Weesp reizen via Diemen Zuid.
Reizigers tussen Naarden-Bussum en Weesp reizen via Diemen.

lolwut?


Flashback, ik dacht trouwens vroeger dat (station) Diemen Zuid niet bestond omdat de clip duidelijk niet op een NS station opgenomen is, Antwerpen denk ik?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kankerkachelsverkopert op 13-12-2009 21:41:29 ]
pi_75593694
das Antwerpen ja
pi_75594056
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]



Flashback, ik dacht trouwens vroeger dat (station) Diemen Zuid niet bestond omdat de clip duidelijk niet op een NS station opgenomen is, Antwerpen denk ik?
En die ICRm waar ze in zit, zie je ook niet gauw in Diemen Zuid terug

/nerdmode
pi_75594157
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En die ICRm waar ze in zit, zie je ook niet gauw in Diemen Zuid terug

/nerdmode
pi_75594301
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En die ICRm waar ze in zit, zie je ook niet gauw in Diemen Zuid terug

/nerdmode


Ik herkende ICRm wel maar de dienstregelingen ken ik nog niet hoor..
pi_75594377
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En die ICRm waar ze in zit, zie je ook niet gauw in Diemen Zuid terug

/nerdmode
En het station van Antwerpen is denk ik ook niet in Diemen Zuid.
pi_75594898
en ze stapt ook nog eens uit een Belgische MS75
pi_75594993
quote:
Vertrekstaten van station Den Haag Centraal

Richting:
* Landgraaf, Kerkrade/Aachen, Stolberg/Eschweiler
* Valkenburg, Maastricht
* Sittard, Eindhoven, Alkmaar
Aldus NS.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')