Nachttreinen doen wonderenquote:Op zondag 13 december 2009 10:52 schreef Ireyon het volgende:
863 km, da's net iets meer dan mijn dagrecord (847). 'k Ben benieuwd of ik ooit de 1000 op 1 dag nog zal halen..
quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Ireyon het volgende:
http://content.nos.nl/player/play/tcm-5-614457/
*mompelt iets over "Als er op 13 december ook maar één trein met 300km/h over de HSL rijdt, geef ik een rondje"
Nou, en wat een succes was hetquote:107 Teletekst zo 13 dec
Thalys fors vertraagd op eerste rit
` Bij zijn eerste officiële Nederlandse
rit op volle snelheid heeft de Thalys
35 minuten vertraging opgelopen.Hij
verliet al 6 minuten te laat Amsterdam
doordat er een andere trein op de rails
stond.De vertraging liep verder op door
storingen in het veiligheidssysteem bij
Barendrecht en bij de Belgische grens.
De Thalys reed wel voor het eerst met
passagiers 300 kilometer per uur in
Nederland.Dat gebeurde ten zuiden van
Rotterdam;tussen Amsterdam en Rotterdam
gaat het voorlopig niet harder dan 160.
Volgens de dienstregeling duurt de rit
Amsterdam-Parijs voortaan 3 uur en 18
minuten;51 minuten minder dan voorheen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
--> --> --> -->
www.jizdenka.czquote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Peter het volgende:
Den Haag HS - Valance TGV
Waar kan ik vinden hoe lang dat is?
Dat blokkeren van de uitgangen van de trein heb ik een hekel aan. Heb het ook wel meegemaakt. Dan moet je je met wat geweld een weg door de menigte banenquote:Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef Fixers het volgende:
De eerste faal van de nieuwe dienstregeling zit er al weer in. Overvolle trein tussen Den Bosch en utrecht. Blokkerkaartjes en vrije reisdagen die zo bang zijn dat ze de trein missen dat ze anderen niet eens de kans geven uit te stappen.
Ze zijn zeker vergeten dat veel steden vandaag koopzondag hebben.
Gewoon er recht door heen lopen. Ik mik dan echt recht op de gene die in het midden gaan staan er loop ze gewoon recht naar achterenquote:Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat blokkeren van de uitgangen van de trein heb ik een hekel aan. Heb het ook wel meegemaakt. Dan moet je je met wat geweld een weg door de menigte banen
En weer een nederlaag voor de firma 's Morgens In De Vroegte!quote:Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou, en wat een succes was het![]()
Maar goed, eerste ondje voor mij in de Pimpel tijdens de volgende PTA-treinentopicmeet
Nederlaagquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En weer een nederlaag voor de firma 's Morgens In De Vroegte!
Hoezo bescheiden?
Ligt het nu aan mij of geeft jizdenka.cz geen kilometers meer voor internationale reizen? Wilde wel even weten hoeveel ik afgelegd heb deze zomer..:(quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of geeft jizdenka.cz geen kilometers meer voor internationale reizen? Wilde wel even weten hoeveel ik afgelegd heb deze zomer..:(
Je moet hem eerst op international tickets zetten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of geeft jizdenka.cz geen kilometers meer voor internationale reizen? Wilde wel even weten hoeveel ik afgelegd heb deze zomer..:(
Hij doet het alleen bij nationaal ticket hoor. Zie geen KM staan bij int. ticketquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |