Of iedereen verstopt zich voor haar afzichtelijke uiterlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelfs ik ken er een paar. Fas zoekt gewoon niet goed genoeg.
Jij bent dan ook een autist.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
Ik ken alleen maar hot lesbians op de internets
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een autist.
Je weet wel mijn vriendin B, die heeft een chica en die ziet er toch niet verkeerd uit hoor. Ik PM wel even!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
Goed genoeg zoeken.Je zou ze gewoon in het dagelijks leven moeten tegenkomen. Niet elke duistere kelder van een lesbobar moeten afspeuren.
Zo godmiljaar ik schrok me de pleuris toen ik de post zagquote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij had dus ook al door dat het hoofd van die linker echt foeielelijk was
TOch zou ik ze geven allebeiquote:Op donderdag 10 december 2009 01:46 schreef Choad het volgende:
[..]
Zo godmiljaar ik schrok me de pleuris toen ik de post zag![]()
Nah, dan was ze al een paar accounts verder geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bt de nieuwe MLI gaat worden
Waaromquote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bt de nieuwe MLI gaat worden
: 7quote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, dan was ze al een paar accounts verder geweest
Jij ging slapen.quote:
Precies. TS verdient een ban voor misleidingquote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Nogal wiedes. Iedereen wil wel hot lesbians zien
Nee, het zou zonde zijn om je toekomst hier te voorspellen. Kom daar zelf maar achterquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het zou zonde zijn om je toekomst hier te voorspellen. Kom daar zelf maar achter
De dag is net begonnen vriendquote:Op donderdag 10 december 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
Kut weer een dag geen statistiek geleerd
Oei, dat is wel vervelend ja. Misschien wel een klachtwaardig onderwerp zelfs. Statistiekquote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had het dan ook wel over woensdag, kameraad.
Mijn god, sluit je lekker aan bij Lamon's clubje van sneue gefrustreerde Fok!kers die denken mensenkennis te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het zou zonde zijn om je toekomst hier te voorspellen. Kom daar zelf maar achter
Hij heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, sluit je lekker aan bij Lamon's clubje van sneue gefrustreerde Fok!kers die denken mensenkennis te hebben.
quote:
Hersenloos fok! vermaak.quote:
Ja maar net was er nog iemand.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je lang zoeken op dit tijdstip.
Its alive !quote:Op donderdag 10 december 2009 02:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu zijn we slapen want het is hier kut.
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:18 schreef lichtekooi het volgende:
Goeiemorgen.
Ik wil ook een Sc.
Ik ben aan het zoeken.
HA HA.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
kanker de les ging niet doorVoor niets om half 7 opgestaan om de bus te husstlen
!
HA HAquote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Moet ik hier nog 3 kwartier fokken!
Ik ga los op die track, doe je mee bro?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je weet me ook altijd te troosten he ;$
Ben al bezug :$quote:Op donderdag 10 december 2009 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga los op die track, doe je mee bro?
Theo Maassenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehe de wereld draait door gisteren.
Watdan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes. Ik had ook een hele rare droom vannacht.
Nou?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes. Ik had ook een hele rare droom vannacht.
Ja ik was aan het zwemmen ofzo, met m'n ouders en vrienden. En toen kwamen er haaien aan. En toen waren we op 't vaste land en kwamen er krokodillen aan enzo. Moesten we hoog in een paal gaan zitten. Heel raar iig, best eng.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik was aan het zwemmen ofzo, met m'n ouders en vrienden. En toen kwamen er haaien aan. En toen waren we op 't vaste land en kwamen er krokodillen aan enzo. Moesten we hoog in een paal gaan zitten. Heel raar iig, best eng.
Volgens droomexperts betekent dat dus dat jij een of ander probleem hebt met je ouders en/of je vrienden waar je voor wegrent. Je onder bewustzijn probeert je te vertellen dat je moet stoppen met wegvluchten en het probleem moet gaan aanpakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik was aan het zwemmen ofzo, met m'n ouders en vrienden. En toen kwamen er haaien aan. En toen waren we op 't vaste land en kwamen er krokodillen aan enzo. Moesten we hoog in een paal gaan zitten. Heel raar iig, best eng.
Je sig is gedateerd, kameraad.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens droomexperts betekent dat dus dat jij een of ander probleem hebt met je ouders en/of je vrienden waar je voor wegrent. Je onder bewustzijn probeert je te vertellen dat je moet stoppen met wegvluchten en het probleem moet gaan aanpakken
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Japsnars het volgende:
Moet ik zijn banmelding erin zetten?
Bijvoorbeeld. In ieder geval iets waardoor ie weer up to date is.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Japsnars het volgende:
Moet ik zijn banmelding erin zetten?
PEPERNOTENquote:
Bwhehehe, ja vast!quote:
Kutstraf!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, ja vast!
[..]
Kutstraf!
Uhh, ik ga vanavond wel uit. Veel plezier voor mijn deur!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja daag, sinds wanneer bepaal jij dingen in onze relatie
Grapje, kusjekusjekusje
Als je toch niet thuis bent ga ik ook echt niet voor je deur staan hoor!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, ik ga vanavond wel uit. Veel plezier voor mijn deur!
Wetenschappelijk gezien zijn het kruidnotenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
Zie ook: Mensen die kruidnoten zeggen
Ik doe niet aan triootjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Lakitu waar woon je, dan kom ik even langs?
Net zoals dat kutten eigenlijk piemels zijn maar dan anders.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien zijn het kruidnoten
Alleen zijn het pepernoten.
In perspectief gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Net zoals dat kutten eigenlijk piemels zijn maar dan anders.
Retroperspectief ja.quote:
Ja maar ik slaap volgens mij overalquote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe niet aan slapen in het OV.
Whehe, kom.quote:
als je slaapt in het ov wordt je verkracht door kansenjongerenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik slaap volgens mij overalIk wil dat ook niet!
Daarom haal ik dr ook op zodat ze in mijn armen kan slapen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef gers het volgende:
[..]
als je slaapt in het ov wordt je verkracht door kansenjongeren
Ik ben altijd bang dat ik alles kwijt ben als ik in slaap val in het OV, vandaar dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik slaap volgens mij overalIk wil dat ook niet!
Weetje mijn vrind, dat doe je niet vaak.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, ik ga vanavond wel uit. Veel plezier voor mijn deur!
Jij verzint altijd dat ik slaap wanneer ik niet slaapquote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom haal ik dr ook op zodat ze in mijn armen kan slapen.
Ja, dat heb ik ook wel een beetje, maar ik ben altijd zo moequote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik alles kwijt ben als ik in slaap val in het OV, vandaar dus.![]()
En omdat je er als een mongol uitziet als je slaapt in ene stoel.
quote:
Nooit gemerktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef gers het volgende:
[..]
als je slaapt in het ov wordt je verkracht door kansenjongeren
En alsnog die kansenjongeren eroverheen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom haal ik dr ook op zodat ze in mijn armen kan slapen.
Oh, dat duurt bij mij ongeveer 5 minutenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ik slaap trouwens ook niet in de auto, al rijden we al uuuuuuuuren.
Paaaaaaaaaaaaaaardquote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar de hele avond gaat niet lukken, omdat jij eerst nog iets anders moet berijden.
Verbikkel jezelf dan en blijf wakker.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel een beetje, maar ik ben altijd zo moe
Dat klopt ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij verzint altijd dat ik slaap wanneer ik niet slaap
Wat? Voor mezelf opkomen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weetje mijn vrind, dat doe je niet vaak.
Nee, je merkt het ook niet als ik je naar bed til.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En alsnog die kansenjongeren eroverheen?
Ik kan het echt niet!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verbikkel jezelf dan en blijf wakker.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat duurt bij mij ongeveer 5 minuten
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie er echt uit als een mongool als ik slaap, dus denk maar niet dat ik het expres doe!
En dan 22 uur zie ik jou!quote:
En bestolen worden door negerts.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan 22 uur zie ik jou!
We kunnen ook even naar de tunnel bij het CS gaan
Mijn vriendin ziet mij al om 15:48.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan 22 uur zie ik jou!
We kunnen ook even naar de tunnel bij het CS gaan
Ho shit, jij bent JB!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat Ado.
En omdat geen werk
En omdat vaatwasser
Helemaal niet! Juist zo lief!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet!
Ik zie er echt uit als een mongool als ik slaap, dus denk maar niet dat ik het expres doe!
Dat is het al geweest, lul.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin ziet mij al om 15:48.
Ik zei vandaag op mn werk dat ik niet wist welke kleur ballen Ado hadquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, Maartje voor je deur laten staan.
Ze trekt je noten eraf.
Te lam.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Hey Mozy had jij nou je UT nog gefixed of niet?
Ik omdat Chai.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat Ado.
En omdat geen werk
En omdat vaatwasser
Hihi, je zei trekken!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze trekt je noten eraf.
Nein, seksen!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En bestolen worden door negerts.
Dat doe ik sowieso, maar de laatste 2 weken heb ik belooft dat ik lief zal zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze trekt je noten eraf.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei vandaag op mn werk dat ik niet wist welke kleur ballen Ado had
hi-la-risch kennelijk
Dat is een kerstdingetje, na kerst ben ik weer browniequote:Op donderdag 10 december 2009 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ho shit, jij bent JB!
met je nieuwe dingetje herkende ik je niet!
Charmant.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, je zei trekken!
[..]
Nein, seksen!
Ahw, okequote:Op donderdag 10 december 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een kerstdingetje, na kerst ben ik weer brownie
Ja. Anders zitten we eerst 1:39 uur in de trein. En het toilet in de trein is ook niks.quote:
Ja gekkie, je wacht maar hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Anders zitten we eerst 1:39 uur in de trein. En het toilet in de trein is ook niks.
Ja, en dan hier zeker eerst uitgebreid piano gaan zitten spelen en zo.quote:
!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en dan hier zeker eerst uitgebreid piano gaan zitten spelen en zo.
Gayyquote:
Nein! Want ik moet morgen wel vroeg op!quote:
Ja, heel erg leuk.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
Verliefd zijn is zoooeen toverbal.
Haha ahw, die mannetjes zijn net kleine kindjesquote:Op donderdag 10 december 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk.
Ik heb een foto van Ado dat ie helemaal verrast en blij kijkt omdat Sinterklaas onverwacht binnenkwam
QFOEJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ahw, die mannetjes zijn net kleine kindjes
Dit is gênantquote:
Ik vond het wel heel euk, want het was voor hem echt onverwacht, was heel benieuwd hoe hij zou reagerenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ahw, die mannetjes zijn net kleine kindjes
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Twee? Zodat ze er eentje kapot kan slaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel euk, want het was voor hem echt onverwacht, was heel benieuwd hoe hij zou reagerenKindjes heb ik natuurlijk al vaker meegemaakt
de jongste heeft twee gitaren gekregen
Oh van der vader ook een?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel euk, want het was voor hem echt onverwacht, was heel benieuwd hoe hij zou reagerenKindjes heb ik natuurlijk al vaker meegemaakt
de jongste heeft twee gitaren gekregen
Laat je baard groeien. Dat doet mijn oma ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ja ik vind Sinterklaas echt super leuk, ik ben echt een Sinterklaas mens!
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat je baard groeien. Dat doet mijn oma ook.
een bij dr vaderquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twee? Zodat ze er eentje kapot kan slaan?
Dat dus ja. Eentje mag ze mee terug nemen naar hemquote:Op donderdag 10 december 2009 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh van der vader ook een?
En ja ik vind Sinterklaas echt super leuk, ik ben echt een Sinterklaas mens!
Waar jullie voorkeur ook naar uitgingquote:Op donderdag 10 december 2009 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En schat, welk vest is het geworden?
ondanks dat de popo jouw naam op schreefquote:
Mwa, het was weer een dag zoals vele. Gewoon naar school geweest en daarna nog heel even Utrecht in geweest. Niks bijzonders.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar jullie voorkeur ook naar uitging
Jij nog leuke dag gehad?
Jij hebt vanmorgen MTV gekeken? Volgens mij kwam die langs namelijk.quote:
winkelen? Woon je dicht bij utrecht dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, het was weer een dag zoals vele. Gewoon naar school geweest en daarna nog heel even Utrecht in geweest. Niks bijzonders.
Jij?
Ja, Ja en ja. 15 minuten treinen van Utrecht vandaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
winkelen? Woon je dicht bij utrecht dan?Ook wel eens stappen daar?
Zelfde hier... lekker naar school toe om wat te vergaderen en toen weer naar huis. En vanavond weer lekker werken.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:11 schreef gers het volgende:
[..]
ondanks dat de popo jouw naam op schreef
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, Ja en ja. 15 minuten treinen van Utrecht vandaan.
Woon jij in Utrecht?
baasquote:
Damn jij bent goed. Ja, ik zag hem vandaag weer eens op MTVquote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij hebt vanmorgen MTV gekeken? Volgens mij kwam die langs namelijk.
Hoe vond je hun op Lowlands trouwens?
Ik vind de Dierentuin feesten meestal wel leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Heel af en toe woon ik erIk moet half uur treinen voor utrecht. Vrienden wonen er wel.
Waar ga jij normaal uit?
Ik vond ze niet echt boeiend.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn jij bent goed. Ja, ik zag hem vandaag weer eens op MTV
Ik heb ze op lowlands niet gezien maar wel op Rock Werchter en dat was wel heel tof.
Ken geen dierentuin feestenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind de Dierentuin feesten meestal wel leuk.
[..]
Ik vond ze niet echt boeiend.![]()
Ik ben super scherp vandaag, viel me op school ook al op.
Op de donderdag avond in Monza.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ken geen dierentuin feesten
Nja misschien van het weekend in utrecht te vinden:W
nu eten
ja vond het al.. Als ik er op donderdag ben meestal met die gasten naar de woo..quote:Op donderdag 10 december 2009 17:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op de donderdag avond in Monza.
Eetse.
Sterker nog, 4 uur geledenquote:
quote:
quote:
Kom NU op hamachi.quote:
Op zaterdag bijna nooit.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja vond het al.. Als ik er op donderdag ben meestal met die gasten naar de woo..
En op zaterdag nooit daar?
Muahaha, Ik moet eerst inspelen. Ik heb al jaren geen unreal tournament of championship aangeraakt.quote:
Faalhaas, wij ook nietquote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Muahaha, Ik moet eerst inspelen. Ik heb al jaren geen unreal tournament of championship aangeraakt.
Moet je ff aan sky vragen.quote:
Skylark is foetsie.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je ff aan sky vragen.
Ik weet de pass van het nieuwe kanaal niet.
Is er weer een nieuw kanaal dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je ff aan sky vragen.
Ik weet de pass van het nieuwe kanaal niet.
Kom ff op MSN.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
Look through your textbook 'cause i'm history
Straks, kan nu niet. Ik draai nog steeds die windows 7 beta en ik kan maar 4 verschillende programma's tegelijkertijd openenquote:
Mijn virus scanner vind in bijna elk bestand van UT een trojan.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Straks, kan nu niet. Ik draai nog steeds die windows 7 beta en ik kan maar 4 verschillende programma's tegelijkertijd openen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik had een 6,8 voor het eerste deel van ons proefwerk (koolstofchemie ofzo, die dinges).quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Straks, kan nu niet. Ik draai nog steeds die windows 7 beta en ik kan maar 4 verschillende programma's tegelijkertijd openen!
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
Nieuwe foto van Paay uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb hem nog niet terug, ik heb zo'n docent die meent dat als hij 2 weken heeft om een proefwerk na te kijken, hij ook de volle 2 weken moet benuttenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had een 6,8 voor het eerste deel van ons proefwerk (koolstofchemie ofzo, die dinges).
Jij?
HOIquote:
Haha dat zijn fijne leraren ja! Dinsdag tweede deel proefwerk over hoofdstuk 9 wat echt een bitch is.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet terug, ik heb zo'n docent die meent dat als hij 2 weken heeft om een proefwerk na te kijken, hij ook de volle 2 weken moet benutten
Wat gebeurde er daarna dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOIik was vanmorgen dialogue leader in een brainstormsessie over cultural differences en ik kreeg alleen maar positieve feedback, iedereen vond me geweldig
het was de beste dag van m'n leven.
Wat een leven.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOIik was vanmorgen dialogue leader in een brainstormsessie over cultural differences en ik kreeg alleen maar positieve feedback, iedereen vond me geweldig
Jij wordt toch altijd door iedereen geweldig gevonden?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn studie is geheel in het Engels.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:26 schreef Siniti het volgende:
Ik hoop dat je studie deels Engels is.
Daarna kwam ik onder een vrachtwagen.quote:
Hihi jaquote:
Ooh hihihihihihi pk je maakt me aan het blozenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij wordt toch altijd door iedereen geweldig gevonden?
Of datquote:Op donderdag 10 december 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn studie is geheel in het Engels.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihihihihihi pk je maakt me aan het blozen![]()
![]()
!
Ik had ook de hele zin in het Engels kunnen typenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of dat
Dan kan ik wel accepteren dat je die halve zin in het Engelse typte
Kusjequote:
Toe maar toe maarquote:Op donderdag 10 december 2009 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had ook de hele zin in het Engels kunnen typennet zoals ik deze hele discussie heb geleid in het Engels
!
Jij werkt in de makro?quote:
quote:
quote:
quote:
Represent de KLB-SC.quote:
ik volgende week naar grunnquote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef ynuhh het volgende:
Zaterdag naar het noorden van het land.
Soms zijn de dagen focked oppppp.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:00 schreef TwyLight het volgende:
Zoms gaat het goed met me, soms gaan het minder. maar mn moppie kent me struggles van binnen
Ken ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
Bt, wat vind je van The Smiths?
quote:
Waarom? Ik vind deze tekst romantischer dan die van alle walgelijke liefdesliedjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen van rapteksten.
Je mist mooie teksten.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef TwyLight het volgende:
Na regen komt er zonneschijn, Na ruzie komt er seks. En dan laat ik haar ‘uh’ In de fallus reflex
De Jeugd Van Tegenwoordig - Niet als Jouwquote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind deze tekst romantischer dan die van alle walgelijke liefdesliedjes.
Ik moet huilen van de pure kanker die jullie allemaal luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen van rapteksten.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
En volgens mij heb ik godverdomme weer een hoornvliesonsteking.Je zou bijna denken dat ik dagelijks met m'n ogen in de poep hang.
Even zoeken!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De Jeugd Van Tegenwoordig - Niet als Jouw
dat is pas een mooi nr
Nee, joh. Beetje simpel allemaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind deze tekst romantischer dan die van alle walgelijke liefdesliedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |