Of iedereen verstopt zich voor haar afzichtelijke uiterlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelfs ik ken er een paar. Fas zoekt gewoon niet goed genoeg.
Jij bent dan ook een autist.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
Ik ken alleen maar hot lesbians op de internets
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een autist.
Je weet wel mijn vriendin B, die heeft een chica en die ziet er toch niet verkeerd uit hoor. Ik PM wel even!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
Goed genoeg zoeken.Je zou ze gewoon in het dagelijks leven moeten tegenkomen. Niet elke duistere kelder van een lesbobar moeten afspeuren.
Zo godmiljaar ik schrok me de pleuris toen ik de post zagquote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij had dus ook al door dat het hoofd van die linker echt foeielelijk was
TOch zou ik ze geven allebeiquote:Op donderdag 10 december 2009 01:46 schreef Choad het volgende:
[..]
Zo godmiljaar ik schrok me de pleuris toen ik de post zag![]()
Nah, dan was ze al een paar accounts verder geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bt de nieuwe MLI gaat worden
Waaromquote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bt de nieuwe MLI gaat worden
: 7quote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, dan was ze al een paar accounts verder geweest
Jij ging slapen.quote:
Precies. TS verdient een ban voor misleidingquote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Nogal wiedes. Iedereen wil wel hot lesbians zien
Nee, het zou zonde zijn om je toekomst hier te voorspellen. Kom daar zelf maar achterquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het zou zonde zijn om je toekomst hier te voorspellen. Kom daar zelf maar achter
De dag is net begonnen vriendquote:Op donderdag 10 december 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
Kut weer een dag geen statistiek geleerd
Oei, dat is wel vervelend ja. Misschien wel een klachtwaardig onderwerp zelfs. Statistiekquote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had het dan ook wel over woensdag, kameraad.
Mijn god, sluit je lekker aan bij Lamon's clubje van sneue gefrustreerde Fok!kers die denken mensenkennis te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het zou zonde zijn om je toekomst hier te voorspellen. Kom daar zelf maar achter
Hij heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, sluit je lekker aan bij Lamon's clubje van sneue gefrustreerde Fok!kers die denken mensenkennis te hebben.
quote:
Hersenloos fok! vermaak.quote:
Ja maar net was er nog iemand.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je lang zoeken op dit tijdstip.
Its alive !quote:Op donderdag 10 december 2009 02:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu zijn we slapen want het is hier kut.
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:18 schreef lichtekooi het volgende:
Goeiemorgen.
Ik wil ook een Sc.
Ik ben aan het zoeken.
HA HA.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
kanker de les ging niet doorVoor niets om half 7 opgestaan om de bus te husstlen
!
HA HAquote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Moet ik hier nog 3 kwartier fokken!
Ik ga los op die track, doe je mee bro?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je weet me ook altijd te troosten he ;$
Ben al bezug :$quote:Op donderdag 10 december 2009 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga los op die track, doe je mee bro?
Theo Maassenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehe de wereld draait door gisteren.
Watdan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes. Ik had ook een hele rare droom vannacht.
Nou?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes. Ik had ook een hele rare droom vannacht.
Ja ik was aan het zwemmen ofzo, met m'n ouders en vrienden. En toen kwamen er haaien aan. En toen waren we op 't vaste land en kwamen er krokodillen aan enzo. Moesten we hoog in een paal gaan zitten. Heel raar iig, best eng.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik was aan het zwemmen ofzo, met m'n ouders en vrienden. En toen kwamen er haaien aan. En toen waren we op 't vaste land en kwamen er krokodillen aan enzo. Moesten we hoog in een paal gaan zitten. Heel raar iig, best eng.
Volgens droomexperts betekent dat dus dat jij een of ander probleem hebt met je ouders en/of je vrienden waar je voor wegrent. Je onder bewustzijn probeert je te vertellen dat je moet stoppen met wegvluchten en het probleem moet gaan aanpakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik was aan het zwemmen ofzo, met m'n ouders en vrienden. En toen kwamen er haaien aan. En toen waren we op 't vaste land en kwamen er krokodillen aan enzo. Moesten we hoog in een paal gaan zitten. Heel raar iig, best eng.
Je sig is gedateerd, kameraad.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens droomexperts betekent dat dus dat jij een of ander probleem hebt met je ouders en/of je vrienden waar je voor wegrent. Je onder bewustzijn probeert je te vertellen dat je moet stoppen met wegvluchten en het probleem moet gaan aanpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |