Goeie tip. Bedankt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef beertenderrr het volgende:
whehe ben jij even opgelicht. Eerst komt de sint al 4 dagen te laat, dan ook nog eens de verkeerde letter. Ik zou Lakeman bellen.
Zo spreekt nikky mijn naam uitquote:
Scherpquote:
was al n minuut eerder hoor, paulquote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef vosss het volgende:
Ow en hem na dit topic:
Waarom worden al mijn KLB topics geslot?
snel weer open doen zeker
Nee, maar jullie wel weer een nieuw topic in KLBquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Heb je een Poes?
een papegaaiquote:
Nee, Phosss heeft een P-enisquote:
Dat weet jij helemaal niet. Misschien heb ik wel een K-utquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar jullie wel weer een nieuw topic in KLB
En toen viel je pik eraf?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef vosss het volgende:
Maar ik heet vosss!
Dus buiten het feit dat het bekans een week te laat is, is het ook nog eens de verkeerde letter
Dit was mijn klacht
quote:
GODVERDOMME!!!!quote:
Dat is een terechte klacht! Puurquote:
Ja, anders is de senseo zo scherpquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
Jullie drinken de koffie zeker ook met melk
Nee, zwartquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
Jullie drinken de koffie zeker ook met melk
Ik denk het wel want als het de goeie was geweest dan was het een kleine letter v geweest en geen hoofdletter en hoofdletters zijn altijd grotersquote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Is een letter P nou dikker dan een V?
de I moet je hebben, die is het dikst.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Is een letter P nou dikker dan een V?
Dus toen heb je nakend en in de foetushouding, je chocoletters op liggen eten in een hoekje van de badkamer?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar trouwens serieus een brief over gestuurd naar Verkade waarom ze in godsnaam alleen hoofdletters hebben en geen kleine letters.
Kreeg ik een standaardbrief terug met excuses en 5 chocoladeletters cadeau om zo toch mn ongenoegen een beetje weg te nemen.
S O R R Yquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar trouwens serieus een brief over gestuurd naar Verkade waarom ze in godsnaam alleen hoofdletters hebben en geen kleine letters.
Kreeg ik een standaardbrief terug met excuses en 5 chocoladeletters cadeau om zo toch mn ongenoegen een beetje weg te nemen.
Je zei dat je 5 letters kreeg, dus dat kunnen nooit 3 A's, 3 R's, 2 G's en 4 H's geweest zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef vosss het volgende:
Allemaal hoofdletter![]()
!!!!
AAARRRGGHHHH!!!!!![]()
![]()
!!!!
Ja ik kan er niks aan doen dat mijn naam zonder hoofdletter is.quote:
Jij snapt het!..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef PompTieDom het volgende:
zeg, is het nietgewoon allemaal evenveel gram?
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei dat je 5 letters kreeg, dus dat kunnen nooit 3 A's, 3 R's, 2 G's en 4 H's geweest zijn
Of hij kan niet tellenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei dat je 5 letters kreeg, dus dat kunnen nooit 3 A's, 3 R's, 2 G's en 4 H's geweest zijn
Volgend jaar zal ik de bovenste stukjes van de V af eten voordat ik hem cadeau geef.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen dat mijn naam zonder hoofdletter is.
Ik hoef geen hoofdletter V, ik wil een kleine letter v
rot toch op man!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom wordt dit soort bagger wel toegelaten in klb, flikker toch een end heen man!
-edit-
Man zit niet zo te zeuren, dan neem je toch gewoon een kleine letter ipv die grotere!..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen dat mijn naam zonder hoofdletter is.
Ik hoef geen hoofdletter V, ik wil een kleine letter v
Watnou bagger. De sint geeft mij gewoon de verkeerde letter, die vuige homofiel. Met zn baard.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom wordt dit soort bagger wel toegelaten in klb, flikker toch een end heen man!
[ afbeelding ]
Volgens mij begint jouw naam met een Y hoor :pquote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
Welke letter zit nou het meeste chocola aan?
Ik neem altijd de M of de W
ER ZIJN GEEN KLEINE CHOCOLADELETTERS ER ZIJN ALLEEN MAAR HOOFDCHOCOLADELETTERS EN DAT IS MIJN KLACHT!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Man zit niet zo te zeuren, dan neem je toch gewoon een kleine letter ipv die grotere!..
Maar als je twee happen van een V neemt heb je toch een v?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
ER ZIJN GEEN KLEINE CHOCOLADELETTERS ER ZIJN ALLEEN MAAR HOOFDCHOCOLADELETTERS EN DAT IS MIJN KLACHT!!!!
Ja en dan dat is sowieso de verkeerde kreeg dan
Ik zou je een doos hondschijt sturen. En dan zeggen mensen dat IK klaagquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef vosss het volgende:
Ja en als ik een pak vanillevla koop en ik gooi er zelf chocoladevla bij dan heb ik dubbelvlaquote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar als je twee happen van een V neemt heb je toch een v?
Arabische chocoladeletters? Laat Skattebaut het maar niet zien.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu in de aanbieding bij hema voor maar 1 eurohet is de arabische v vosss
Hee, het was net zo'n heerlijk blank topic!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu in de aanbieding bij hema voor maar 1 eurohet is de arabische v vosss
Laat dat dan door iemand anders doenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en als ik een pak vanillevla koop en ik gooi er zelf chocoladevla bij dan heb ik dubbelvla
Ik wil er niet eerst 2 stukken af bijten!
Oh ja, het was uit h`e?quote:
Een pak vla? Een pak vla in mijn broek ja als er een lekker wijs langsloopt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en als ik een pak vanillevla koop en ik gooi er zelf chocoladevla bij dan heb ik dubbelvla
Ik wil er niet eerst 2 stukken af bijten!
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat dat dan door iemand anders doen
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgend jaar zal ik de bovenste stukjes van de V af eten voordat ik hem cadeau geef.
Hahahahahaha, z'n vriendin heeft de de P van dikke Pik die ze aan haar minaar had willen geven per ongeluk aan TS gegeven.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef vosss het volgende:
Maar ik heet vosss!
Dus buiten het feit dat het bekans een week te laat is, is het ook nog eens de verkeerde letter
Dit was mijn klacht
Die had ik gister niet gezien.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgend jaar zal ik de bovenste stukjes van de V af eten voordat ik hem cadeau geef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |