Goeie tip. Bedankt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef beertenderrr het volgende:
whehe ben jij even opgelicht. Eerst komt de sint al 4 dagen te laat, dan ook nog eens de verkeerde letter. Ik zou Lakeman bellen.
Zo spreekt nikky mijn naam uitquote:
Scherpquote:
was al n minuut eerder hoor, paulquote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef vosss het volgende:
Ow en hem na dit topic:
Waarom worden al mijn KLB topics geslot?
snel weer open doen zeker
Nee, maar jullie wel weer een nieuw topic in KLBquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Heb je een Poes?
een papegaaiquote:
Nee, Phosss heeft een P-enisquote:
Dat weet jij helemaal niet. Misschien heb ik wel een K-utquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar jullie wel weer een nieuw topic in KLB
En toen viel je pik eraf?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef vosss het volgende:
Maar ik heet vosss!
Dus buiten het feit dat het bekans een week te laat is, is het ook nog eens de verkeerde letter
Dit was mijn klacht
quote:
GODVERDOMME!!!!quote:
Dat is een terechte klacht! Puurquote:
Ja, anders is de senseo zo scherpquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
Jullie drinken de koffie zeker ook met melk
Nee, zwartquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
Jullie drinken de koffie zeker ook met melk
Ik denk het wel want als het de goeie was geweest dan was het een kleine letter v geweest en geen hoofdletter en hoofdletters zijn altijd grotersquote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Is een letter P nou dikker dan een V?
de I moet je hebben, die is het dikst.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Is een letter P nou dikker dan een V?
Dus toen heb je nakend en in de foetushouding, je chocoletters op liggen eten in een hoekje van de badkamer?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar trouwens serieus een brief over gestuurd naar Verkade waarom ze in godsnaam alleen hoofdletters hebben en geen kleine letters.
Kreeg ik een standaardbrief terug met excuses en 5 chocoladeletters cadeau om zo toch mn ongenoegen een beetje weg te nemen.
S O R R Yquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar trouwens serieus een brief over gestuurd naar Verkade waarom ze in godsnaam alleen hoofdletters hebben en geen kleine letters.
Kreeg ik een standaardbrief terug met excuses en 5 chocoladeletters cadeau om zo toch mn ongenoegen een beetje weg te nemen.
Je zei dat je 5 letters kreeg, dus dat kunnen nooit 3 A's, 3 R's, 2 G's en 4 H's geweest zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef vosss het volgende:
Allemaal hoofdletter![]()
!!!!
AAARRRGGHHHH!!!!!![]()
![]()
!!!!
Ja ik kan er niks aan doen dat mijn naam zonder hoofdletter is.quote:
Jij snapt het!..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef PompTieDom het volgende:
zeg, is het nietgewoon allemaal evenveel gram?
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei dat je 5 letters kreeg, dus dat kunnen nooit 3 A's, 3 R's, 2 G's en 4 H's geweest zijn
Of hij kan niet tellenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei dat je 5 letters kreeg, dus dat kunnen nooit 3 A's, 3 R's, 2 G's en 4 H's geweest zijn
Volgend jaar zal ik de bovenste stukjes van de V af eten voordat ik hem cadeau geef.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen dat mijn naam zonder hoofdletter is.
Ik hoef geen hoofdletter V, ik wil een kleine letter v
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |