1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Beetje schizo skat?![]()
[..]
JJ
H!
![]()
![]()
Vooruit dan, op veler verzoek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging straks de vuilnis buiten zetten toen ik opeens iets tegen mijn billen voelde duwen. Ik kijk om: hondeneus. Horende bij een hele gezellige hond uit de buurt. Hij vond het wel leuk bij mij en ging mij + vuilnisbak uitgebreid besnuffelen.
Vrouwtje liep een beetje rood aan maar kreeg meneer niet mee. Ik had de voordeur nog open staan, wandelt het hondebeest opeens de gang in.![]()
![]()
Vrouwtje knalrode kop en twijfel tussen een vreemd huis binnenlopen om de hond te halen of hem eruit roepen. Uiteindelijk is ze hem toch maar komen halen onder duizend excuses.
Ik moest er wel mee lachen. Maar verwacht dat de katten less amused zijn als ze een geurspoor opvangen van de indringer.
Die gaan op hondenjacht.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kat met een rood en een groen oog?
Nee regenquote:
quote:
Het is nog leuker als dat delletje hier iemand anders auto in springtquote:
Jij hebt de disclaimer niet gelezen zeker.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Nou Elies, moet dat nou, zo'n TT?
(whoehoehoeeeeeee)
[..]![]()
Leuk verhaal
Maar een stuk minder teh dramah dan ik had verwacht idd.
Jammer Cat. Jammer![]()
Maar if you don't mind me asking....quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee regenen dat is de flits in de oogjes van het poezenmadammeke (geen lantaarns).
Dan is het gwoon Kerstquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef JJH het volgende:
En trouwens, als die muts rood is.....
Nah, laat ook maar.
Ik ben trots op je!quote:
Jawel, daarom vond ik het ook zo leuk om er over te zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt de disclaimer niet gelezen zeker.
Heer Naard niet en Satsu zal het ook niet echt doorhebben, maar Yoko wordt volgens mij haske gek.quote:
Zeurpiet!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, daarom vond ik het ook zo leuk om er over te zeuren
Vind het zo zieligquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar if you don't mind me asking....
Wat was er dan het opvallende aan het feit dat er een kat op straat zat?![]()
(Of zitten die er nooit bij jou?)
Dank, dankquote:Op woensdag 9 december 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben trots op je!
Wow, zo vroeg al?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank, dank
Goed nieuws: ik ga naar bed! Ik heb vandaag de hele dag Morrizzz geholpen in de werkplaats en ik ben gewoon gebroken. Ik zeg nog: "Morrizzz, ik ben mijn dagen zitten en liggend door...." Maar dat vond hij geen goed excuus. En dus heb ik de hele dag op mijn maatje 37 gestaan. Dat doet best zeer!
Truste liefjens
Nee, ik ben zelf ook geschoktquote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Wow, zo vroeg al?Da's niet Des Elieseseseses.....
Truste en als je weer wakker bent doe dan maar de groeten aan Morrizzzzzz!
Kan soms best meevallen. Die drie van mij stonden me om half 6 binnen op te wachten maar toen ik om half 8 weer behoefte had aan kats gezelschap kon ik ze uit de tuin gaan roepen. Was veel te gaaf daar.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo zielig![]()
Enne scherp Greys
Jawel hoor, deze keer kwammie binnenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeurpiet!![]()
Ow nee, die is het land uit nu.
Envoor als je het nog niet door had.
![]()
Zit ie er al dagen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo zielig![]()
Enne scherp Greys
Morrizzzz de slavendrijvertquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank, dank
Goed nieuws: ik ga naar bed! Ik heb vandaag de hele dag Morrizzz geholpen in de werkplaats en ik ben gewoon gebroken. Ik zeg nog: "Morrizzz, ik breng mijn dagen normaalgesproken zittend en liggend door...." Maar dat vond hij geen goed excuus. En dus heb ik de hele dag op mijn maatje 37 gestaan. Dat doet best zeer!
Truste liefjens
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank, dank
Goed nieuws: ik ga naar bed! Ik heb vandaag de hele dag Morrizzz geholpen in de werkplaats en ik ben gewoon gebroken. Ik zeg nog: "Morrizzz, ik breng mijn dagen normaalgesproken zittend en liggend door...." Maar dat vond hij geen goed excuus. En dus heb ik de hele dag op mijn maatje 37 gestaan. Dat doet best zeer!
Truste liefjens
Deze zit dus de hele nacht onder de auto te wachten tot ze weer naar binnen mag en als ik de deur iets te ver open heb ik gezelschap. Ze gaat ook gewoon in de regen zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan soms best meevallen. Die drie van mij stonden me om half 6 binnen op te wachten maar toen ik om half 8 weer behoefte had aan kats gezelschap kon ik ze uit de tuin gaan roepen. Was veel te gaaf daar.
Iedere avond en morgen of in 1 van de plantenbakken of op de tuintafel te wachten tot Whoopie eten krijgt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ie er al dagen?Of alleen toen?
Anders is het idd wel zielig ja.
[..]
Maar van wie is ze dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iedere avond en morgen of in 1 van de plantenbakken of op de tuintafel te wachten tot Whoopie eten krijgt.
Neee dan zat ze nu veilig in een mandje.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar van wie is ze dan?
Van jou? Nee toch? Of snap ik het gewoon niet
Mag ze dan nooit naar binnen van de mensen van wie ze is?
Dat klinkt idd zielig.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze zit dus de hele nacht onder de auto te wachten tot ze weer naar binnen mag en als ik de deur iets te ver open heb ik gezelschap. Ze gaat ook gewoon in de regen zitten
He getsiequote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee dan zat ze nu veilig in een mandje.
Van onze buuf (dezelfde die haar met kerst en oud en nieuw buiten plant, vandaar dat ik dacht nav gesprek gisteravond zal eens een foto maken).
Ze is gechipt en gesteriliseerd dat wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd zielig.![]()
Weet je wie haar baasjes zijn? Anders zou ik briefjes ophangen en haar desnoods een keer meenemen naar de DA of zo om te kijken of ze een chip heeft.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is gechipt en gesteriliseerd dat wel.
Alleen ik heb haar laatst ontwormt omdat ze verging van de wormen en de buuf doodleuk zei joh dat is de natuur.
Ah neeeeeeeeee.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen ik heb haar laatst ontwormt omdat ze verging van de wormen en de buuf doodleuk zei joh dat is de natuur.
Ze trekt Whoopie zakken en pakken met voer open en bedelt hier wat af.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
He getsie![]()
Maar voor hetzelfde geld wil die kat gewoon heel graag naar buiten natuurlijk.
Ziet ze er wel goed doorvoed uit enzo?
Ik zou er ook niet tegen kunnen
Dat dus..ik zit er enorm mee in mijn maag.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah neeeeeeeeee.
Dat klinkt echt alsof ze slecht wordt verzorgd.
Nu vind ik het ook heel zielig![]()
En je gaat natuurlijk verhuizen dus je kunt er ook geen oogje op blijven houden.
Neem dan geen kat.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truste Ingetje!quote:
Kan je haar niet meenemen naar je nieuwe huisquote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze trekt Whoopie zakken en pakken met voer open en bedelt hier wat af.
Ze is niet heel mager maar vet ook niet (lastig met de vacht nu).
Ze heeft hier vorige winter in een hangmandje aan de verwarming geslapen ging prima.Ze meldt braaf wanneer ze een plasje moet(geen kattenbak hier natuurlijk) en komt dan weer terug.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem dan geen kat.
Of uberhaupt een HUISdier.
Wat een liefert.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze trekt Whoopie zakken en pakken met voer open en bedelt hier wat af.
Ze is niet heel mager maar vet ook niet (lastig met de vacht nu).
Ze heeft hier vorige winter in een hangmandje aan de verwarming geslapen ging prima.Ze meldt braaf wanneer ze een plasje moet(geen kattenbak hier natuurlijk) en komt dan weer terug.
Hmmmm... jij zou haar een huis willen bieden?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah neeeeeeeeee.
Dat klinkt echt alsof ze slecht wordt verzorgd.
Nu vind ik het ook heel zielig![]()
En je gaat natuurlijk verhuizen dus je kunt er ook geen oogje op blijven houden.
Misschien eens een telefoontje naar de Dierenbescherming?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zeg nietsde vorige was zo schuw dat hij een zeer pootje had (ingegroeide nagel) die ze er niet uit kreeg (ik ook niet heb hem gelokt maar als je eraan zat was het bal) en weg was ie ineens.
Ik zou wel willen maar dat vragen zit er niet in ze is megaboos omdat ik het beestje voer en de andere buren er schande van spreken dat zij weg gaat met vriendje 1000.000 bovendien is het de buuf die ons altijd klem zetquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je haar niet meenemen naar je nieuwe huis![]()
Vragen aan de Buuf
Zie mijn post.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat vragen zit er niet in ze is megaboos omdat ik het beestje voer en de andere buren er schande van spreken dat zij weg gaat met vriendje 1000.000 bovendien is het de buuf die ons altijd klem zet
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een liefert.![]()
[..]
Hmmmm... jij zou haar een huis willen bieden?
Heeft buuf kindjes die erg aan poes gehecht zijn?
Je gaat verder weg verhuizen?
Hmmmmmm.......![]()
Zou ik in jouw situatie serieus over nadenken. Natuurlijk kan buuf een nieuwe kat nemen, maar wie weet doet ze die moeite niet. En dan is deze poezel mooi gered.
Heb de DB a eens gebeld maar die kunnen niets zolang het beest niet van de graat druipt of ziek is..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien eens een telefoontje naar de Dierenbescherming?
Of gaat dat te ver?
Want dit klinkt alsof ze stelselmatig haar dieren verwaarloost.
Een cavia, die op zich redelijk verzorgt wordt mits er water is.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
En die kat met die ingegroeide nagels is nooit meer gesignaleerd?
Heeft ze nu alleen deze poes? Of meer dieren?
Zou zomaar eens kunnen gebeuren!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heb de DB a eens gebeld maar die kunnen niets zolang het beest niet van de graat druipt of ziek is..
Ze heeft kindjes maar dit kattenbeestje is al zo schuw dat die er toch niets mee kunnen.
We gaan een dorp verder maar in de polder wonen...tsja ze kan de verhuisauto inlopn natuurlijk
Een warm plekje en genoeg voer.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben nog aan het dubben of het ethisch is. Ik ben ook niet zo'n DA renner maar ontwormen is niet zo moeilijk en wat heeft zo'n kattenbeestje nog meer nodig?
Dit lijkt me best zware verwaarlozing als je je kat last laat hebben van vormen en bij de buren laat eten en de nagels van je vorige kat laat ingroeien enzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen gebeuren!![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht poes dan terugwandelen naar haar 'huis' dan weet je in ieder geval dat het beestje er niet zo'n last van heeft als jij dacht. Maar dat lijkt me sterk.
DB kan er idd niks mee. Dan moet er echt sprake zijn van zware verwaarlozing of mishandeling.
Mja dat beestje wordt overal weggejaagd omdat hij bij andere mensen binnenglipt vandaar het schuwe.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Dus deze kat is ook weer schuw?
Net als die vorige met die nagels?
Lekker huis biedt ze die dieren zeg
En bij jou ligt ze lekker in een mandje aan de verwarming?
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
Ik hoorde vanmorgen nog iets over marktplaats dieren op de TV, de asiels zitten er vol mee. Mensen denken gewoon niet na voordat ze een huisdier nemen.
Maar als dat beestje gechipt is en je komt de eerste keer bij de DA dan komen ze er daar toch achter? Of staan er geen gegevens van de eigenaar op de chip?
Maar wordt ze uberháupt wel eens in haar eigen huisje binnengelaten dan heb je het idee?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja dat beestje wordt overal weggejaagd omdat hij bij andere mensen binnenglipt vandaar het schuwe.
Ja ik ben er ook niet over te spreken en nu mag ze van mij niet binnen omdat ik zoiets heb van ja eigenlijk moet je naar je eigen baasje.
Maar dat werkt dus niet
Nee daar konden ze helaas niets mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit lijkt me best zware verwaarlozing als je je kat last laat hebben van vormen en bij de buren laat eten en de nagels van je vorige kat laat ingroeien enzo.
Overdag wel als ze thuis is en het uitkomt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wordt ze uberháupt wel eens in haar eigen huisje binnengelaten dan heb je het idee?
Dat zijn twee vragen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben nog aan het dubben of het ethisch is. Ik ben ook niet zo'n DA renner maar ontwormen is niet zo moeilijk en wat heeft zo'n kattenbeestje nog meer nodig?
Rectifiquote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef Bamba het volgende:
Ik snap niet waarom zulke mensen in eerste instantie een huisdier nemen. En vooral nadat de eerste al is weggelopen uit ellende.
Maar moet die kat dan elke nacht buiten slapen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overdag wel als ze thuis is en het uitkomt.
Volgens DB standaarden helaas nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit lijkt me best zware verwaarlozing als je je kat last laat hebben van vormen en bij de buren laat eten en de nagels van je vorige kat laat ingroeien enzo.
Heb Whoopertje al dus dat weet ikquote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn twee vragen.
De ethiek van het stelen van die poes (want dat is het eigenlijk), daar moet je zelf aan uitkomen.
En als je begint aan een kat, elk huisdier trouwens, dan zul je ook voor DA kosten komen te staan. Met een beetje geluk alleen de inentingen en de ontworming en ontvlooingen, maar als ze ziek worden zul je de beurs moeten trekken. Kun je dat en ben je daartoe bereid?
Siets is 11 jaar supergoedkoop in DA kosten geweest maar heeft me haar laatste levensjaar zeker 1000 euro aan dieetvoer, onderzoeken en medicatie gekost. Dat moet je je ook realiseren.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overdag wel als ze thuis is en het uitkomt.
Kom nu iedere avond laat thuis en dan zit ze er.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar moet die kat dan elke nacht buiten slapen?
Echt altijd?
Ik vraag me af of ze thuis wel (genoeg) eten krijgt als ze bij alle buren om eten loopt te bietsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens DB standaarden helaas nog niet.
Ze krijgt eten, mag af en toe binnen, is niet mager en redt zichzelf op straat. Dan doen ze er niks mee. Treurig maar waar.
Nee joh laat staan dat ze de boel vies maakt of vernieldquote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij zit geer ook wel eens even in de logeerkamer als ik d'r ff niet bij kan gebruiken, maar dat is dan voor 10 minuutjes ofzo. Zo'n beestje moet gewoon de vrijheid hebben om lekker rond te kunnen struinen. Als je buitenkat hebt, moet je ook een kattenluik hebben
Shit, wat jammer dat je niet on speaking terms met haar bent.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom nu iedere avond laat thuis en dan zit ze er.
Geen idee en dat hondenvoer is toch ook niet haar ding zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze thuis wel (genoeg) eten krijgt als ze bij alle buren om eten loopt te bietsen.
Oh oke, maar ik geef het beest iig groot gelijk als ie weggelopen isquote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rectifiweet niet waar die is gebleven hoor.
Hebben we gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit, wat jammer dat je niet on speaking terms met haar bent.
Anders kon je vragen waarom de kat elke avond voor je deur (beetje overdrijven kan geen kwaad) zit.
Al eerder gezegd, begin dan niet aan een kat!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee joh laat staan dat ze de boel vies maakt of vernield![]()
Mja als die chip haar leidt naar onze buuf wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ze kan die kat niet 'stelen', want ze is gechipt.
Dus dat is geen optie (helaas zou je bijna zeggen, in dit geval).
Als ie niet lief in huis is wil ze hem vast wel aan je meegeven als je gaat verhuizenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben we gedaanvandaar ook no speaking terms meer.
Ze was niet lief in huis dus maar lekker buiten het is tenslotte een dier.
Stomme buuf.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben we gedaanvandaar ook no speaking terms meer.
Ze was niet lief in huis dus maar lekker buiten het is tenslotte een dier.
Zo hebben wij hier in de buurt dus ook een kat lopen. Als hij de kans krijgt, zit ie bij je binnen en vreet ie alles op wat eetbaar is. En hij is dik!!! Maar we weten niet van wie hij is, niemand hier in de straat weet dat. Maar hij blijft maar terugkomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze thuis wel (genoeg) eten krijgt als ze bij alle buren om eten loopt te bietsen.
Ligt eraan.quote:
Dat is niet mijn menig hé maar de hare.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, begin dan niet aan een kat!
Je moet weten dat er consequenties aanzitten. Als je een kind krijgt dan zorg je er toch ook voor?
Daar giet je toch ook niet 2x per dag een beetje melk en laat het verder lekker in z'n wiegje liggen?
Ow dan kan ik in feite zeggen dat ik van nr .. ben (haar nr dus) hmmmquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als je kat gechipt wordt dan is het een leeg nummer. Hier moeten nog de naam en adresgegevens aan gekoppeld worden.
Bij Naartjie moest ik dat zelf regelen nadat ik hem bij de DA had laten chippen na de adoptie (formulier met je gegevens opsturen). Yoko en Satsu werden vanuit Redcat gechipt en het asiel stuurde na adoptie mijn adresgegevens op naar de instantie. Daar kreeg ik later bericht van.
Als buuf er ooit een chip in heeft laten schieten zonder een adres te laten koppelen kun jij obv dat chipnummer gewoon je eigen adres in laten voeren.
En sowieso, als jij met het beestje naar de DA gaat, chip wordt uitgelezen, buuf haar adres komt eruit, dan zeg je toch dat je verhuisd bent? Ik kan voor je opzoeken waar je het adres moet wijzigen. Kan allemaal via internet geloof ik.
Which reminds me... volgens mij woont Naartjie volgens zijn chip nog in Maastricht.
Springt ie dan niet op het aanrecht?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn menig hé maar de hare.
Ok ok Whoopie mag ook niet op de bank en slaapt in de keuken.
Dat vraag ik me dus af. Als jij met en goed verhaal bij een nieuwe DA komt dan vraag ik me af of hij echt actief gaat checken of de poes wel van jou is.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ze kan die kat niet 'stelen', want ze is gechipt.
Dus dat is geen optie (helaas zou je bijna zeggen, in dit geval).
Straks bezorgen ze haar in Maastricht als ze wegloopt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als je kat gechipt wordt dan is het een leeg nummer. Hier moeten nog de naam en adresgegevens aan gekoppeld worden.
Bij Naartjie moest ik dat zelf regelen nadat ik hem bij de DA had laten chippen na de adoptie (formulier met je gegevens opsturen). Yoko en Satsu werden vanuit Redcat gechipt en het asiel stuurde na adoptie mijn adresgegevens op naar de instantie. Daar kreeg ik later bericht van.
Als buuf er ooit een chip in heeft laten schieten zonder een adres te laten koppelen kun jij obv dat chipnummer gewoon je eigen adres in laten voeren.
En sowieso, als jij met het beestje naar de DA gaat, chip wordt uitgelezen, buuf haar adres komt eruit, dan zeg je toch dat je verhuisd bent? Ik kan voor je opzoeken waar je het adres moet wijzigen. Kan allemaal via internet geloof ik.
Which reminds me... volgens mij woont Naartjie volgens zijn chip nog in Maastricht.
Erhmm niet nadat ze door iemand anders haar kat bij ons liet halen (lag al een dag lief te slapen)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie niet lief in huis is wil ze hem vast wel aan je meegeven als je gaat verhuizen
Precies!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow dan kan ik in feite zeggen dat ik van nr .. ben (haar nr dus) hmmm
Lastig!
Ja mam.quote:Hup gauw Naartjie op het juiste adres zetten jij
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Springt ie dan niet op het aanrecht?
Daar heeft geer dus wel een handje van. Dat is ook de reden dat ze niet alleen in de keuken mag. Verder heeft ze alle vrijheid.
JJH Whoopie is een hondjequote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Als jij met en goed verhaal bij een nieuwe DA komt dan vraag ik me af of hij echt actief gaat checken of de poes wel van jou is.
Een chip is vooral om baasjes weer aan verdwaalde huisdieren te koppelen. Bij raskatten zal er ook aandacht zijn voor diefstal, maar bij een htk kat denk ik niet dat ze daar echt mee bezig zijn.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! [ afbeelding ]
[..]
Ja mam.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks bezorgen ze haar hem in Maastricht als ze hij wegloopt!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
JJH Whoopie is een hondjeen het aanrecht is voor haar een no go als ze het al zou kunnen.
Cat; ik denk van niet idd maar dan moet ik met pokerface gaan.
Jij ook voor straksquote:
Hahaha zal je wel van een foto voorzien binnenkortquote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging allemaal over katten, dus ik dacht dat ze ook een kat was.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei trusten tegen MI-etje
Ik ben er nog wel even.
nope en jepquote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef Bamba het volgende:
Slaap je wel genoeg dan?.
Zijn je ouders gescheiden?
many have tried, none succeededquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Bamba het volgende:
Moet ik je streng toespreken dat je een keer vroeg naar je nest gaat?
Of maakt dat geen indruk
Dan geef ik het maar op en ga ik zelf maar lekker slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
many have tried, none succeeded
Bamba, pm je morgen nog ff!quote:
Dat lijkt me nu eens een geweldig idee van die poezelquote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heb de DB a eens gebeld maar die kunnen niets zolang het beest niet van de graat druipt of ziek is..
Ze heeft kindjes maar dit kattenbeestje is al zo schuw dat die er toch niets mee kunnen.
We gaan een dorp verder maar in de polder wonen...tsja ze kan de verhuisauto inlopn natuurlijk
Ja en nee.. Het blijft Nederland en aangezien wij de traditie hebben om kerstbomen neer te zetten (en die Haagse school blijkbaar voorgaande jaren ook), waarom zouden we die voor een multiculturele samenleving dan niet neerzetten?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef P.F het volgende:
In de Haagschehogeschool staat dit jaar geen kerstboom!
Eigenlijk best logisch, met al die culturen, dan wil je niemand voor het hoofd stoten
dan moet je er niet tegenaanlopenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef P.F het volgende:
In de Haagschehogeschool staat dit jaar geen kerstboom!
Eigenlijk best logisch, met al die culturen, dan wil je niemand voor het hoofd stoten
Al onze honden en katten en zijn gechipt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een gechipte kat, maar werkelijk geen idee.
de uiteindelijke conclusie is dat het maar goed is dat we toch verdoemd zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Bamba het volgende:
En alsof ze bijv. in Marokko dan maar geen hoofddoeken meer dragen omdat ze anders Nederlanders voor het hoofd stoten.
Nederland wilt zichzelf veel te veel aanpassen aan alle culturen.
Dat dus, er is niks christelijks aan een kerstboom.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je er niet tegenaanlopen![]()
wie stoot je er mee tegen het hoofd? de kerstboom is uberhaupt al geen christelijk symbool
en zouden joden / moslims / hare krishna's / toedeledokies er beledigd door moeten zijn?
kan je dan niet in principe ook beledigd zijn door hoofdoekjes, keppeltjes buddha beeldjes minaretten kerktorens and for that matter paaseieren?![]()
dan zouden we net zo goed alles plat kunnen gooien
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de uiteindelijke conclusie is dat het maar goed is dat we toch verdoemd zijn
ik wel, ik ga hamsters in de locale cultuur infiltrerenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef JJH het volgende:
Als ik zou verhuizen naar Okkiepokkiestan ga ik toch ook niet eisen dat hun jaarlijkse vereering van de muilezel geannulleerd word?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus, er is niks christelijks aan een kerstboom.
Dat ding hoort er gewoon te staan, ze halen de kerstboom voor het witte huis of op timessquare toch ook niet om.
Als ik zou verhuizen naar Okkiepokkiestan ga ik toch ook niet eisen dat hun jaarlijkse vereering van de muilezel geannulleerd word?
Idd, ik heb wel eens het idee dat de regering vriendjes met iedereen wilt blijven. Prima, maar Nederland moet wel Nederland blijven. Een moskee is voor mij een Islamitisch gebouw, die moet in een Islamitisch land staan. Als ik naar Marokko verhuis heb ik pech als ik wil bidden in een kerk. Maar dat is een keuze die je maakt als je naar een ander land met andere gebruiken verhuis.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef JJH het volgende:
We willen teveel, we moeten gewoon durven vast te houden aan onze eigen cultuur en onze eigen gebruiken. Daarnaast moet ook wel ruimte zijn voor andere culturen met hun gebruiken (Suikerfeest.), maar onze plaats innemen is ronduit belachelijk.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef P.F het volgende:
Hihi ik vond het wel een beetje gemeen om zo mijn stelling neer te gooien
maar het maakte inderdaad wat los zoals ik al gehoopt had
Ik denk dat de meesten het wel met je eens zijn, een boel van de turkse jongens die ik hier in Zwolle ken, vieren gewoon "kerst".quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
Alleen zijn wel 15 van de 20 luisteraars allochtoon dus dat wordt nog spannend
neh, een kerstboom is dan wel nederlands, het is geen geert wilders met glimmende ballenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
Alleen zijn wel 15 van de 20 luisteraars allochtoon dus dat wordt nog spannend
Ligt er ook aan waar je woont denk ik. In de stad waar ik vlakbij woon zijn ze dus niet zo vernederlandsd.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het wel met je eens zijn, een boel van de turkse jongens die ik hier in Zwolle ken, vieren gewoon "kerst".
*heeft een zeer levendige fantasie*quote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, een kerstboom is dan wel nederlands, het is geen geert wilders met glimmende ballen
zal wel loslopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooooooo! Hoop dat het een beetje een "pakkende" inleiding is...
Nu ga ik slapen!!!
Ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
*heeft een zeer levendige fantasie*.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef P.F het volgende:
De inleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooooooo! Hoop dat het een beetje een "pakkende" inleiding is...
Nu ga ik slapen!!!
Goed hoor! Slaap lekker
And so the lion fell in love with the lamb
*denktquote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
*heeft een zeer levendige fantasie*.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef Bamba het volgende:
Ik ga nu ook echt slapen, als ik Geert Wilders z'n glimmende ballen tenminste niet voor me zie zodra ik m'n ogen dichtdoe. Trusten
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef P.F het volgende:
OOOOO ik moet ook metaforen!!
"Buiten dat een kerstboom niet per definitie een Christelijk symbool is, valt die kerstboom ook wel weer mee. Het is niet alsof Geert WIlders met glimmende ballen de leerlingen toe staat te stralen. DAT zou aanstootgevend zijn."
Jullie zijn geniaaal
Het lijkt gewoon een quote van de OP...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef trovey het volgende:
Zucht...wie meldt het...ik heb het gisteren gedaan
Edit: doorgegeven.
Maar het is weer dezelfde spammerquote:Op donderdag 10 december 2009 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt gewoon een quote van de OP...
Ze is al wegquote:Op donderdag 10 december 2009 @ 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het is weer dezelfde spammeralleen onder een andere meisjesnaam.
Maar er stond dus geen verbrogen reclame in zoals gister en eergister.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het is weer dezelfde spammeralleen onder een andere meisjesnaam.
Nee hoor, ik heb alleen de post leeggehaald, maar de signature is weg dus iemand anders heeft hem/haar al aangegeven.quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er stond dus geen verbrogen reclame in zoals gister en eergister.
MB has taken care of it.
Theo Maassen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:17 schreef trovey het volgende:
Zit te wachten op de herhaling van DWDD, wil dat gedoe tussen Paay en...eh die... de naam kwijt...wel eens zien
....
Komt er eerst Sportjournaal...dat wordt weer een latertje
Die ja...had al de pest aan hem....kan alleen maar beter wordenquote:
Ik was even bezig in een ander topic bezig het opvoeden van een debielquote:
ghehe, valt me nog mee dat je hem niet hiermee naartoe hebt genomenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik was even bezig in een ander topic bezig het opvoeden van een debiel
Dan trap ik hem er hoogstpersoonlijk uitquote:Op donderdag 10 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, valt me nog mee dat je hem niet hiermee naartoe hebt genomen
Yo fa waka!quote:Op donderdag 10 december 2009 03:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan trap ik hem er hoogstpersoonlijk uit...trouwens we begrijpen toch maar de helft van zijn post
nee, ik ben filmpjes van porcupine tree gaan luisterenquote:
Heyquote:
Geen idee waarover je het hebtquote:Op donderdag 10 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
Zijn jullie bekend met de Happy tree friends?
http://www.youtube.com/user/mondomedia?blend=1&ob=4
Vast wel.
ehhh, hoe lang heb je gekeken? tot voor of na alles dood moetquote:Op donderdag 10 december 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
...echt iets voor mijn buurmeisje van 5
Schattig hè.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
...echt iets voor mijn buurmeisje van 5
*wrijft in ogen*quote:Op donderdag 10 december 2009 03:28 schreef trovey het volgende:
Waarom dachten jullie dat die![]()
erin staan.....
quote:Op donderdag 10 december 2009 03:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen.
*meld de eerste ochtendploeg*
Nu ga ik douchen, doeidoei.
Goedemorgen.
Goedemorgen.
quote:
quote:
japanse humorquote:Op donderdag 10 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is al zo oud, maar blijft leuk!
quote:Op donderdag 10 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is al zo oud, maar blijft leuk!
Ik zie niks?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Het zit hem niet mee
![]()
Waarom zie ik ineens een advertentie met de naam Chat SeniorenGeluk(50+)
En bedanktquote:
Ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
en de piep in mijn oren is nu definitief weg
alleen als ik heel heel heeeeeel stil ben hoor ik iets, maar dat heeft iedereen geloof ik
quote:Op donderdag 10 december 2009 04:02 schreef trovey het volgende:
[..]
En bedankt![]()
...ik ben nog geen doelgroep....ze moeten nog even een aantal jaren wachten
, ik ben nr.2 op de lijst hier
Als je niets ziet krijg jij straks een aangepaste versie voor slechtziendenquote:
Ik heb een abbo, ik betaal om te fokken.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je niets ziet krijg jij straks een aangepaste versie voor slechtzienden
volgens mij is het meer het bloed in mijn oren ofzo dan echte tinnitusquote:Op donderdag 10 december 2009 04:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik niet, Zwabber is doelgroep voor een gehoorapparaat (mensen die doof worden blijven vaak wat horen als er niets te horen is)...zie je de de advertentie al verschijnen Zwabber
Tut tut tutquote:Op donderdag 10 december 2009 04:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een abbo, ik betaal om te fokken.
Pas wel op....als je werkelijk zo'n last ervan hebt na een concert is het echt teveel geluid geweest...voor je het weet is het enkeltje gehoorapparaat....het gaat sneller dan je denkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is het meer het bloed in mijn oren ofzo dan echte tinnitus
Scheelt een boel banners en reclame, ik kan mijn eigen headers instellen, een groter fobo en nog wat van die ongein.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
how sad![]()
en toch wil ik ook een abbo, toch eens naar kijken![]()
Aha zo....kan ik het geld weer in de zak houdenquote:Op donderdag 10 december 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt een boel banners en reclame, ik kan mijn eigen headers instellen, een groter fobo en nog wat van die ongein.
ik wilde eigenlijk al oordopjes meenemen naar dit concert, maar omdat ik niet het geld had om goeie te kopen, hoefde het van mij niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 04:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas wel op....als je werkelijk zo'n last ervan hebt na een concert is het echt teveel geluid geweest...voor je het weet is het enkeltje gehoorapparaat....het gaat sneller dan je denkt.
Aan de andere kant...met gehoorbescherming bij een concert staan is ook niet van je het
Heel goed idee met dit soort muziek, doof worden kun je maar 1 keer.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk al oordopjes meenemen naar dit concert, maar omdat ik niet het geld had om goeie te kopen, hoefde het van mij niet meer
die watten verpesten het geluid, is niet leuk om dan te luisteren, en ik ga misschien 1 a twee keer per jaar naar en concert
maar teveel geluid was het zeker, kom je niet meer omheen tegenwoordig eigenlijk
volgens mij omdat de geluidsgasten zelf oorbescherming dragen, en het dan zo hard zetten dat ze het zelf weer kunnen horen
maar oordoppen komen er zeker, alleen ben ik wel bereid de iets duurdere te kopen, zodat het gelujid nog een beetje klinkt
Welterusten Trovey.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:21 schreef trovey het volgende:
Zie dat het al; ruim 4.00 uur is, ik ga even richting de kribbe anders wordt het morgen te laat en komt er niets van datgene wat ik van plan ben (en dat is eerlijk gezegd al een paar dagen zo
)....ik ga slapen. Fok nog even gezellig door met zijn drieën(als AE tenminste nog terugkomt
), ik ga even slapen
![]()
Ochtendploeg....veel,plezier, ik zie jullie allen in de loop van de dag wel.
Oh ja.quote:
ghehehequote:Op donderdag 10 december 2009 04:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik had Zondag ook nog een paar rammstein gangers in de auto.
De hadden de laatste aansluiting naar kampen gemist.
Zoals jij?quote:Op donderdag 10 december 2009 05:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gheheheik moet wel zeggen. wat een ontzettende mongolen worden er naar die muziek getrokken zeg
ik zeg niet dat iedereen een genetisch probleempje hadquote:Op donderdag 10 december 2009 05:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals jij?
Die bij mij in de auto vielen wel mee trouwens...
altijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Probeer het eerst een met schoenpoets?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:54 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver. Kijk ik naar mn laarzen net, zit er achter aan beide hakken 2 beschadigingen. IN het leer. Dus ik heb ze er niet zelf in gemaakt.
Hoerenkut. Kan ik weer terug en WEER nieuwe laarzen kopen.
Godver, ik zit dik in de stress want ik HEB VOOR MORGEN AVOND laarzen nodig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
quote:
*op tijd op je werk? - geen ideequote:
Dat het 1600u is !quote:Op donderdag 10 december 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op tijd om goedemorgen te zeggen *check
Op tijd voor koffie * check
Wat wil je nog meer?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
Zo, m'n eerste spuit zit erin! Benieuwd hoe het gaat verlopen vandaag.
Viel het mee of viel het tegen?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 06:54 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver. Kijk ik naar mn laarzen net, zit er achter aan beide hakken 2 beschadigingen. IN het leer. Dus ik heb ze er niet zelf in gemaakt.
Hoerenkut. Kan ik weer terug en WEER nieuwe laarzen kopen.
Godver, ik zit dik in de stress want ik HEB VOOR MORGEN AVOND laarzen nodig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Kijk, da's altijd vrolijk wakker worden!quote:Op donderdag 10 december 2009 07:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en greys... ik heb net het fragment met theo gezien hoor. Het hele gesprek. Wat een afschuwelijke aandachtshoer die paay zeg.
Kolere.
[quote:
Oeh spannend zoiets. Vond je het moeilijk??quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
Nee, ben juist opgelucht dat ik eindelijk mocht beginnen!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oeh spannend zoiets. Vond je het moeilijk??
Mooi dan gaan ik jompelenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ben juist opgelucht dat ik eindelijk mocht beginnen!
op alletwee tegelijk, IN het leer?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
En ik snap ff niet waarom je 't niet zelf gedaan kan hebben als 't in het leer zit Q?
Ik heb soms ook weleens op de boven- of zijkant van mn schoenen beschadigingen, maar dan komt het gewoon omdat ik iets heb aangetikt oid
quote:
Ja hoe bedoel je ín het leer?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op alletwee tegelijk, IN het leer?
Zou ik ook raar vinden als je ze nog maar zo kort hebt...
Echt, als mijn moeder mijn vader zo zou afzeiken op tv zou ik dr es een lesje leren geloof ikquote:Op donderdag 10 december 2009 08:39 schreef Bamba het volgende:
Bij Jensen vond ik d'r idd erg sneu. Sommige dingen hou je gewoon privé. Ze had de eer aan d'r eigen moeten houden.
foto's??? Please???quote:Op donderdag 10 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo een poging wagen om mijn kind engelvleugeltjes en een kerstmuts op te zetten en een foto maken voor de kerstkaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Suc6 dat hoef ik hier niet te proberen.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo een poging wagen om mijn kind engelvleugeltjes en een kerstmuts op te zetten en een foto maken voor de kerstkaart
Ja maar toch niet op twee laarzen op dezelfde plek en dan ook nog achter bij de hak?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoe bedoel je ín het leer?
Als jij bij een trapje af of oplopen iets aantikt, of weet ik veel wat; raar ermee tegen een stoelpoot aan zit te tikken ofzo dan kan er toch best ín het leer beschadigingen zitten?
Oh ik heb dat ooit es bij drie honden gedaan, vroeger, toen ik nog naief was en dacht dat ik echt kerstige foto's moest maken voor kerstkaartenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, maar ik zou mijn vader ook al niet meer tof vinden met zn vreemdgaan...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, als mijn moeder mijn vader zo zou afzeiken op tv zou ik dr es een lesje leren geloof ik
wij hebben wel eens een konijn in een braadpan gezet met een klein kerstmutsje op zn kop...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb dat ooit es bij drie honden gedaan, vroeger, toen ik nog naief was en dacht dat ik echt kerstige foto's moest maken voor kerstkaarten![]()
De ellende die ze dan uitstralen maakt je kerstgroet echt een beetje wrang dan
Nee ok, maar als je dan je ma zo bij Jensen hoort kutten dan snap je t mss wel weer een beetje achterafquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar ik zou mijn vader ook al niet meer tof vinden met zn vreemdgaan...
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ok, maar als je dan je ma zo bij Jensen hoort kutten dan snap je t mss wel weer een beetje achteraf
Oeh das echt een leuke, die onthou ik voor als ik ooit geen honden meer heb of een braadpan vind waar ze allemaal inpassenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hebben wel eens een konijn in een braadpan gezet met een klein kerstmutsje op zn kop...
die kleine hondjes van jou! Die passen voor de foto toch ook wel in je oven ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh das echt een leuke, die onthou ik voor als ik ooit geen honden meer heb of een braadpan vind waar ze allemaal inpassen
Hihihihiquote:Op donderdag 10 december 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb dat ooit es bij drie honden gedaan, vroeger, toen ik nog naief was en dacht dat ik echt kerstige foto's moest maken voor kerstkaarten![]()
De ellende die ze dan uitstralen maakt je kerstgroet echt een beetje wrang dan
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die kleine hondjes van jou! Die passen voor de foto toch ook wel in je oven ofzo?
voor de foto!!!!!!! Daarna kunnen ze er weer uit he...quote:
Q is toch heel knap?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op twee laarzen op dezelfde plek en dan ook nog achter bij de hak?
Tenminste, t kan wel maar dat zou toch wel heel knap zijn dan he?
bloedmooi!quote:
quote:Ja weet ik veel, ik zeg ook maar wat, ik heb geen verstand van laarzen
Ooh dat hebben wij ook gedaanquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hebben wel eens een konijn in een braadpan gezet met een klein kerstmutsje op zn kop...
Boohh en dan het vuur even 50 minuutjes aan, lekker marinade'tje erover en deksel op de panquote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooh dat hebben wij ook gedaanmet stukjes groenten erbij ook
Nou die kleintjes wel maar de chinezen denk ik niet hoor, zo groot is mijn oven nu ook alweer nietquote:Op donderdag 10 december 2009 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die kleine hondjes van jou! Die passen voor de foto toch ook wel in je oven ofzo?
Egggggggggg nie, knijn moet door en door gaar zijn, ik laat dat altijd uren pruttelen prutserquote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boohh en dan het vuur even 50 minuutjes aan, lekker marinade'tje erover en deksel op de pan
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Stuur je die toch gewoon nog een keer, een kerstmuts is een kerstmuts
Ik heb het nog nooit gemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Egggggggggg nie, knijn moet door en door gaar zijn, ik laat dat altijd uren pruttelen prutser
Over een paar weken ben ik in China... ik zal voor je voorproevenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gemaakt![]()
Ik had laatst nog een discussie met die van mij over als een ramp gebeurde, over wat je dan allemaal op gaat eten, maar we zijn er maar mee gestopt toen ze ging huilen omdat ik zei dat in geval van uiterste nood ik wel Mips of Buffy zou opeten![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Over een paar weken ben ik in China... ik zal voor je voorproeven
Wat dacht je dat mensen in de hongerwinter aten? Tsja is gewoon zo op het moment dat er niets anders meer voorhanden is dan eet je wat je krijgen kunt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hier zal ook iedereen wel trippen, maar ik heb het echt over het uiterste geval van nood, dat er hier een mega natuurramp is ofzo, en je écht móet eten en op een ijsschotsje vastzit samen met je huisdier ofzo, met niks anders eetbaars in de wijde omtrek
Bloembollensoepquote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat dacht je dat mensen in de hongerwinter aten? Tsja is gewoon zo op het moment dat er niets anders meer voorhanden is dan eet je wat je krijgen kunt.
Kun je er in Photoshop niet een leuk filter overheen doen. Ik bedoel als hij korrelig is dan zou je kunnen kiezen voor een sepia foto die is ouderwets bruin lijkt het net alsof het een echte oude foto is.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef Bamba het volgende:
Crap, van de 2 foto's die ik gemaakt hebzit er echt een leuke tussen, maar met verkeerde instellingen en ik kan 'm niet goed krijgen i.v.m. korrels.
De volwassenen vonden het ook wel grappig...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooh dat hebben wij ook gedaanmet stukjes groenten erbij ook
jij en je huisdier op een ijsschots...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hier zal ook iedereen wel trippen, maar ik heb het echt over het uiterste geval van nood, dat er hier een mega natuurramp is ofzo, en je écht móet eten en op een ijsschotsje vastzit samen met je huisdier ofzo, met niks anders eetbaars in de wijde omtrek
Dat was idd mijn idee ook. Ik ga toch proberen om 'm nog wat beter te krijgen en anders wordt het het ouderwetse effect.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kun je er in Photoshop niet een leuk filter overheen doen. Ik bedoel als hij korrelig is dan zou je kunnen kiezen voor een sepia foto die is ouderwets bruin lijkt het net alsof het een echte oude foto is.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij en je huisdier op een ijsschots...
Ik zou zo veel moeite hebben om m dood te maken, en dan zit je met een rauw beest...![]()
dan spring ik wel in het water, want het is puur uitstel; als je hem op hebt zit je alsnog met niks eetbaars...
Met een lekker honing-mosterd sausjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, die van mij begon dus over zo'n noodpakket, en toen zei ik dat ik dus al een noodpakket op 4 pootjes had![]()
![]()
Maar dat vond ze niet grappig![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Egggggggggg nie, knijn moet door en door gaar zijn, ik laat dat altijd uren pruttelen prutser
hahahaha, echt niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een lekker honing-mosterd sausje
Maar goed, die van mij begon dus over zo'n noodpakket, en toen zei ik dat ik dus al een noodpakket op 4 pootjes had![]()
![]()
Maar dat vond ze niet grappig
Oh dat geloof ik graag. Net als dat die jongens in dat neergestortte vliegtuig uiteindelijk de dode mensen op gingen eten uit wanhoop...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Haha mijn baas heeft Auschwitz overleefd en die zegt ook altijd dat je echt alles kan eten, ik geloof hem meteen. En sinds Auschwitz weigert ie ook maar iets te eten wat hem niet aanstaat
Nee, maar hijs heel sportief, mind you, hijs 83 inmiddels, heel slank issie ook niet meer hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag. Net als dat die jongens in dat neergestortte vliegtuig uiteindelijk de dode mensen op gingen eten uit wanhoop...
en daarna zou ik ook alleen maar lekkere dingen willen! (is ie dik???)
Heel sportief op je 83e!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar hijs heel sportief, mind you, hijs 83 inmiddels, heel slank issie ook niet meer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |