1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Beetje schizo skat?![]()
[..]
JJ
H!
![]()
![]()
Vooruit dan, op veler verzoek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging straks de vuilnis buiten zetten toen ik opeens iets tegen mijn billen voelde duwen. Ik kijk om: hondeneus. Horende bij een hele gezellige hond uit de buurt. Hij vond het wel leuk bij mij en ging mij + vuilnisbak uitgebreid besnuffelen.
Vrouwtje liep een beetje rood aan maar kreeg meneer niet mee. Ik had de voordeur nog open staan, wandelt het hondebeest opeens de gang in.![]()
![]()
Vrouwtje knalrode kop en twijfel tussen een vreemd huis binnenlopen om de hond te halen of hem eruit roepen. Uiteindelijk is ze hem toch maar komen halen onder duizend excuses.
Ik moest er wel mee lachen. Maar verwacht dat de katten less amused zijn als ze een geurspoor opvangen van de indringer.
Die gaan op hondenjacht.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kat met een rood en een groen oog?
Nee regenquote:
quote:
Het is nog leuker als dat delletje hier iemand anders auto in springtquote:
Jij hebt de disclaimer niet gelezen zeker.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Nou Elies, moet dat nou, zo'n TT?
(whoehoehoeeeeeee)
[..]![]()
Leuk verhaal
Maar een stuk minder teh dramah dan ik had verwacht idd.
Jammer Cat. Jammer![]()
Maar if you don't mind me asking....quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee regenen dat is de flits in de oogjes van het poezenmadammeke (geen lantaarns).
Dan is het gwoon Kerstquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef JJH het volgende:
En trouwens, als die muts rood is.....
Nah, laat ook maar.
Ik ben trots op je!quote:
Jawel, daarom vond ik het ook zo leuk om er over te zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt de disclaimer niet gelezen zeker.
Heer Naard niet en Satsu zal het ook niet echt doorhebben, maar Yoko wordt volgens mij haske gek.quote:
Zeurpiet!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, daarom vond ik het ook zo leuk om er over te zeuren
Vind het zo zieligquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar if you don't mind me asking....
Wat was er dan het opvallende aan het feit dat er een kat op straat zat?![]()
(Of zitten die er nooit bij jou?)
Dank, dankquote:Op woensdag 9 december 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben trots op je!
Wow, zo vroeg al?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank, dank
Goed nieuws: ik ga naar bed! Ik heb vandaag de hele dag Morrizzz geholpen in de werkplaats en ik ben gewoon gebroken. Ik zeg nog: "Morrizzz, ik ben mijn dagen zitten en liggend door...." Maar dat vond hij geen goed excuus. En dus heb ik de hele dag op mijn maatje 37 gestaan. Dat doet best zeer!
Truste liefjens
Nee, ik ben zelf ook geschoktquote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Wow, zo vroeg al?Da's niet Des Elieseseseses.....
Truste en als je weer wakker bent doe dan maar de groeten aan Morrizzzzzz!
Kan soms best meevallen. Die drie van mij stonden me om half 6 binnen op te wachten maar toen ik om half 8 weer behoefte had aan kats gezelschap kon ik ze uit de tuin gaan roepen. Was veel te gaaf daar.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo zielig![]()
Enne scherp Greys
Jawel hoor, deze keer kwammie binnenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeurpiet!![]()
Ow nee, die is het land uit nu.
Envoor als je het nog niet door had.
![]()
Zit ie er al dagen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo zielig![]()
Enne scherp Greys
Morrizzzz de slavendrijvertquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank, dank
Goed nieuws: ik ga naar bed! Ik heb vandaag de hele dag Morrizzz geholpen in de werkplaats en ik ben gewoon gebroken. Ik zeg nog: "Morrizzz, ik breng mijn dagen normaalgesproken zittend en liggend door...." Maar dat vond hij geen goed excuus. En dus heb ik de hele dag op mijn maatje 37 gestaan. Dat doet best zeer!
Truste liefjens
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank, dank
Goed nieuws: ik ga naar bed! Ik heb vandaag de hele dag Morrizzz geholpen in de werkplaats en ik ben gewoon gebroken. Ik zeg nog: "Morrizzz, ik breng mijn dagen normaalgesproken zittend en liggend door...." Maar dat vond hij geen goed excuus. En dus heb ik de hele dag op mijn maatje 37 gestaan. Dat doet best zeer!
Truste liefjens
Deze zit dus de hele nacht onder de auto te wachten tot ze weer naar binnen mag en als ik de deur iets te ver open heb ik gezelschap. Ze gaat ook gewoon in de regen zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan soms best meevallen. Die drie van mij stonden me om half 6 binnen op te wachten maar toen ik om half 8 weer behoefte had aan kats gezelschap kon ik ze uit de tuin gaan roepen. Was veel te gaaf daar.
Iedere avond en morgen of in 1 van de plantenbakken of op de tuintafel te wachten tot Whoopie eten krijgt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ie er al dagen?Of alleen toen?
Anders is het idd wel zielig ja.
[..]
Maar van wie is ze dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iedere avond en morgen of in 1 van de plantenbakken of op de tuintafel te wachten tot Whoopie eten krijgt.
Neee dan zat ze nu veilig in een mandje.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar van wie is ze dan?
Van jou? Nee toch? Of snap ik het gewoon niet
Mag ze dan nooit naar binnen van de mensen van wie ze is?
Dat klinkt idd zielig.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze zit dus de hele nacht onder de auto te wachten tot ze weer naar binnen mag en als ik de deur iets te ver open heb ik gezelschap. Ze gaat ook gewoon in de regen zitten
He getsiequote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee dan zat ze nu veilig in een mandje.
Van onze buuf (dezelfde die haar met kerst en oud en nieuw buiten plant, vandaar dat ik dacht nav gesprek gisteravond zal eens een foto maken).
Ze is gechipt en gesteriliseerd dat wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd zielig.![]()
Weet je wie haar baasjes zijn? Anders zou ik briefjes ophangen en haar desnoods een keer meenemen naar de DA of zo om te kijken of ze een chip heeft.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is gechipt en gesteriliseerd dat wel.
Alleen ik heb haar laatst ontwormt omdat ze verging van de wormen en de buuf doodleuk zei joh dat is de natuur.
Ah neeeeeeeeee.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen ik heb haar laatst ontwormt omdat ze verging van de wormen en de buuf doodleuk zei joh dat is de natuur.
Ze trekt Whoopie zakken en pakken met voer open en bedelt hier wat af.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
He getsie![]()
Maar voor hetzelfde geld wil die kat gewoon heel graag naar buiten natuurlijk.
Ziet ze er wel goed doorvoed uit enzo?
Ik zou er ook niet tegen kunnen
Dat dus..ik zit er enorm mee in mijn maag.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah neeeeeeeeee.
Dat klinkt echt alsof ze slecht wordt verzorgd.
Nu vind ik het ook heel zielig![]()
En je gaat natuurlijk verhuizen dus je kunt er ook geen oogje op blijven houden.
Neem dan geen kat.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truste Ingetje!quote:
Kan je haar niet meenemen naar je nieuwe huisquote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze trekt Whoopie zakken en pakken met voer open en bedelt hier wat af.
Ze is niet heel mager maar vet ook niet (lastig met de vacht nu).
Ze heeft hier vorige winter in een hangmandje aan de verwarming geslapen ging prima.Ze meldt braaf wanneer ze een plasje moet(geen kattenbak hier natuurlijk) en komt dan weer terug.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem dan geen kat.
Of uberhaupt een HUISdier.
Wat een liefert.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze trekt Whoopie zakken en pakken met voer open en bedelt hier wat af.
Ze is niet heel mager maar vet ook niet (lastig met de vacht nu).
Ze heeft hier vorige winter in een hangmandje aan de verwarming geslapen ging prima.Ze meldt braaf wanneer ze een plasje moet(geen kattenbak hier natuurlijk) en komt dan weer terug.
Hmmmm... jij zou haar een huis willen bieden?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah neeeeeeeeee.
Dat klinkt echt alsof ze slecht wordt verzorgd.
Nu vind ik het ook heel zielig![]()
En je gaat natuurlijk verhuizen dus je kunt er ook geen oogje op blijven houden.
Misschien eens een telefoontje naar de Dierenbescherming?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zeg nietsde vorige was zo schuw dat hij een zeer pootje had (ingegroeide nagel) die ze er niet uit kreeg (ik ook niet heb hem gelokt maar als je eraan zat was het bal) en weg was ie ineens.
Ik zou wel willen maar dat vragen zit er niet in ze is megaboos omdat ik het beestje voer en de andere buren er schande van spreken dat zij weg gaat met vriendje 1000.000 bovendien is het de buuf die ons altijd klem zetquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je haar niet meenemen naar je nieuwe huis![]()
Vragen aan de Buuf
Zie mijn post.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat vragen zit er niet in ze is megaboos omdat ik het beestje voer en de andere buren er schande van spreken dat zij weg gaat met vriendje 1000.000 bovendien is het de buuf die ons altijd klem zet
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een liefert.![]()
[..]
Hmmmm... jij zou haar een huis willen bieden?
Heeft buuf kindjes die erg aan poes gehecht zijn?
Je gaat verder weg verhuizen?
Hmmmmmm.......![]()
Zou ik in jouw situatie serieus over nadenken. Natuurlijk kan buuf een nieuwe kat nemen, maar wie weet doet ze die moeite niet. En dan is deze poezel mooi gered.
Heb de DB a eens gebeld maar die kunnen niets zolang het beest niet van de graat druipt of ziek is..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien eens een telefoontje naar de Dierenbescherming?
Of gaat dat te ver?
Want dit klinkt alsof ze stelselmatig haar dieren verwaarloost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |