Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Ninja failquote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
Waar blijft GF? Het topic is al bijna vol en hij spamt nog niet naar het einde!
*edit: daar was hij al.
JFquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
ola
GF FLASH MPG DAMART en de rest ook
Jij ook al aan de sneeuw ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
ola
GF FLASH MPG DAMART en de rest ook
hey de flikken hadden me bijna mee genomen voor 100 euriequote:
Ik las het jaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey de flikken hadden me bijna mee genomen voor 100 eurie
nja morgen maar ff betalen. ik heb een lieve mamaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Voorlopig zorgen dat je niet in de buurt van de wouten komt, ofzo, had ik begrepen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja morgen maar ff betalen. ik heb een lieve mama![]()
Deed je fietslamp het niet of zoquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zit het net te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee openstaande boetequote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed je fietslamp het niet of zo
die moet ik nog lezen ben pas bij pagina 3quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel. De laatste pagina is zeker de moeite waard.
gelukkig welquote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja morgen maar ff betalen. ik heb een lieve mama![]()
waarvan ?quote:
volgens mij te hard rijden ofzo (door gewinterde crimineel he)quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of een lieve baas/ vriend
dan zal LL wel te hard hebben geredenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij te hard rijden ofzo (door gewinterde crimineel he)![]()
nja het word al geregeld, van de andere kant kon ik ook de bak eens van binnen zienquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
no problemo
had maar gebeld ben vandaag 10 km van jullie af geweest
voor zo'n bedrag zetten ze je op het buro en dat is toch wel minderquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het word al geregeld, van de andere kant kon ik ook de bak eens van binnen zien
Goed bezigquote:
En de kleine zich maar afvragen: "Waorum is pappa unne boefquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het word al geregeld, van de andere kant kon ik ook de bak eens van binnen zien
was snel klaar weinig nuttigs erinquote:
quote:[..]
En de kleine zich maar afvragen: "Waorum is pappa unne boef?"
ik weet het ook niet, als je iemand zijn autoradio klauwt loop je een uur erna weer vrij rondquote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor zo'n bedrag zetten ze je op het buro en dat is toch wel minder![]()
heb ik van horen zeggen
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
En de kleine zich maar afvragen: "Waorum is pappa unne boef?"
daar krijg je ook geen boete voorquote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, als je iemand zijn autoradio klauwt loop je een uur erna weer vrij rond
hey slapend rijk wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar krijg je ook geen boete voor
ik moet me schade van vandaag inhalenquote:
Het was al weer zo lang geledenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
kon ik ook de bak eens van binnen zien
je krijgt werkstraf als je niet lief bentquote:
miss met oud en nieuwquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb trouwens nog geen relatiegeschenken gekregen dit jaar
JF is een brave burger die heeft dat nog niet van binnen gezienquote:
zal wel nietquote:
ik kan er ook niets aan doen dat ze me nog niet gepakt hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF is een brave burger die heeft dat nog niet van binnen gezien
dat komt doordat je mij persoonlijk kentquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb je zo'n slecht beeld van me?
je hebt toch niet naar een kopietje gevraagdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigenlijk was het toch geen rare vraag aan de sabam vor een relatie geschenk![]()
ik heb leveranciers die minder van em beuren en die geven normaal wel iets
en zo lang ze geen getuigen hebben kunnen ze niks bewijzenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik kan er ook niets aan doen dat ze me nog niet gepakt hebben
Me?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet me schade van vandaag inhalen
hij moest wel vreselijk lachen toen ik om een kalender vroegquote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je hebt toch niet naar een kopietje gevraagd
afscheur kalenders zijn reuze handigquote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij moest wel vreselijk lachen toen ik om een kalender vroeg
ideaal om boodschappen achter op te schrijvenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
afscheur kalenders zijn reuze handig
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Walen moeten gewoon uitgeroeid worden. Nutteloos kutvolk
eindelijk een kenner zal spekpater ook weer op 2 oren kunnen slapenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Walen moeten gewoon uitgeroeid worden. Nutteloos kutvolk
oeiquote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kinderen richt ik mijn opvoedkundige taken gewoon op anderen!
En dan de Fransen uitroeienquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
of bij de fransen worden ingedeeld
*proestquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk een kenner zal spekpater ook weer op 2 oren kunnen slapen
wanneer beginnen wequote:
bommetje hier en daar en we spreken er niet meer overquote:
iets met atomen erinquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bommetje hier en daar en we spreken er niet meer over
nou alquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren, want dan kan ik nu eerst gaan slapen.
tja ongeveer het zelfde als een pc dacht ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
JfF spekpater heeft een laptop gekocht![]()
nou moet ik hem alleen nog gaan leren hoe het werkt
Het zijn niet alleen de walen hoor. Het is gewoon Franstalig volk as a whole. Franstalige zwitsers zijn ook uitschot. Wat voor opperwezen dat soort lui geschapen heeft... Terug naar de schoolbankjes maarquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
of bij de fransen worden ingedeeld
allahquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de walen hoor. Het is gewoon Franstalig volk as a whole. Franstalige zwitsers zijn ook uitschot. Wat voor opperwezen dat soort lui geschapen heeft... Terug naar de schoolbankjes maar
ja en ?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is 11 uur, om 6 uur loopt de wekker weer af.
daar weet hij ook niks vanafquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja ongeveer het zelfde als een pc dacht ik
Voor mij niet, dus welterustenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja en ?
dat zijn 3 uur teveel voor mij
en ze verdomme het om een andere taal te sprekenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de walen hoor. Het is gewoon Franstalig volk as a whole. Franstalige zwitsers zijn ook uitschot. Wat voor opperwezen dat soort lui geschapen heeft... Terug naar de schoolbankjes maar
ow workshop voor oudere mensen, not nicequote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar weet hij ook niks vanaf
trustenquote:
yepquote:Op woensdag 9 december 2009 23:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ow workshop voor oudere mensen, not nice
Ik probeerde een aantal jaar geleden in Sion een cola en een tosti te bestellen... met veel moeite werd de cola begrepen, en uiteindelijk werd het een broodje op het station, want dat hoefde ik niet uit te leggenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ze verdomme het om een andere taal te spreken
why?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ikmoet bij jouw ava denken aan tweede paasdag vorig jaar JF
dat bedoel ikquote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde een aantal jaar geleden in Sion een cola en een tosti te bestellen... met veel moeite werd de cola begrepen, en uiteindelijk werd het een broodje op het station, want dat hoefde ik niet uit te leggen.
En nu ben ik echt weg!
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi winter plaatjequote:
jij hebt nog geen sneeuw in je UIquote:
Dat was dus Tweede Paasdag vorig jaar, zonder geinquote:
ik zie het verband niet? uitleg pleasequote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
kan wel kloppen volgens mij sneeuwde het hier ook rond die tijdquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dus Tweede Paasdag vorig jaar, zonder gein
in je UI is ook veel sneeuwquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie het verband niet? uitleg please
Gewoonquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie het verband niet? uitleg please
ah vandaarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon![]()
zwartwit, sneeeeeeeeeuw![]()
Di foto van mij is in feite ook zwartwit
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon![]()
zwartwit, sneeeeeeeeeuw![]()
Di foto van mij is in feite ook zwartwit
en op mijn uitleg zeg je niksquote:
niet boos worden op duitsers, heeft geen nut, ze hebben 2x de oorlog verlorenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag veel spullen gehaald in Aken![]()
en maar weg gegaan uit een cafe voordat ik boos werd
sollyquote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en op mijn uitleg zeg je niks
whehehequote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet boos worden op duitsers, heeft geen nut, ze hebben 2x de oorlog verloren
is al vergevenquote:
Oh okeequote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee ik snap nu wat je bedoelt
dan was ik lekker heel de dag geblevenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de ober in die kroeg was echt onbeschoft![]()
we zitten aan een tafeltje komt er een groepje vrouwen binnen die daar willen gaan eten met ongeveer 20 personen rgeelt hij ff de tafeltjes voor hun zet die strontkop zo op ons tafeltje gereserveerd en zegt tegen die mensen deze tafel komt zo vrij![]()
we waren daar net en hadden net ons eerste glas voor onze neus staan
hij begrijpt wat je bedoelde met tweede paasdagquote:
WTF Wat voor tent was dat? Je gaat verhaal halen de volgende ochtend?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de ober in die kroeg was echt onbeschoft![]()
we zitten aan een tafeltje komt er een groepje vrouwen binnen die daar willen gaan eten met ongeveer 20 personen rgeelt hij ff de tafeltjes voor hun zet die strontkop zo op ons tafeltje gereserveerd en zegt tegen die mensen deze tafel komt zo vrij![]()
we waren daar net en hadden net ons eerste glas voor onze neus staan
ik wilde hem eigenlijk op zijn gezicht moppen bij het weggaan maar dat mocht niet van nicolequote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan was ik lekker heel de dag gebleven
Nicole is een watjequote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde hem eigenlijk op zijn gezicht moppen bij het weggaan maar dat mocht niet van nicole
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF Wat voor tent was dat? Je gaat verhaal halen de volgende ochtend?
dat mag je d'r zelf vertellenquote:
He wat jammer nou zegquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vergeten af te rekenen toen we weg gingen
Ik praat niet tegen vrouwenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag je d'r zelf vertellen
vind ik ook heel vervelendquote:
ja idd, het is GF met manierenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag je d'r zelf vertellen
dan zal ik het wel zeggen als je langs d'r staatquote:
net zoals met die doos in de eftelingquote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik ook heel vervelend
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, het is GF met manieren
doosquote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
net zoals met die doos in de efteling
Ik sla wel terug hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zal ik het wel zeggen als je langs d'r staat
dat mag ookquote:
JFquote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
hey ik ben pleite, ik ga naar huis (ik ben bij mama)![]()
bis morgen
He, wat vervelend nouquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vergeten af te rekenen toen we weg gingen
Wies mörregequote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
hey ik ben pleite, ik ga naar huis (ik ben bij mama)![]()
bis morgen
erg hequote:
Moeten ze wel een tafeltje voor je reserverenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
erg he![]()
zal ik nou morgen terug gaan om als nog te betalen
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
Bwehe, faalhazen in Roggel: Lantaarnpaal midden op straat
minstensquote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Moeten ze wel een tafeltje voor je reserveren.
I KNOWquote:
slaap zequote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, slapen maar weer![]()
Morgen SNACK ATTACK
Nu welquote:
slaap ze MPGquote:
whehehequote:
indahquote:
dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:02 schreef indahnesia.com het volgende:
en alvast een goede rust toegewenst
quote:
dat welquote:Op donderdag 10 december 2009 01:22 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme, te laat opgestaan dus.
ik ookquote:
heb je al ontbetenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
groot gelijk, zou ik ook doen om 2 uur in de nacht.
graag gedaanquote:
wat moet je daar eigenlijk doen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 02:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb al gegeten uiteraard. Ga zo weer op weg naar de rijstvelden vermoed ik zo. Kan ik daar lekker dutten in de middag
en wanneer wordt de kleine geborenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet hier nietsik ben hier voor de geboorte van een nichtje van mijn vriendin en bijbehorende rituelen.
Dat voornamelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
buiten dat je foto's aan het maken bent
is al geboren, de 3e.. het is nu wachten tot de navelstreng los laat, of aanstaande zaterdag. Wat eerder komt.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer wordt de kleine geboren
zal straks is gaan kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 03:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat voornamelijk.
er staan al wat verhaaltjes op het blog overigens.. korte schrijfseltjes.
dat is 1 van de rituelen neem ik aanquote:Op donderdag 10 december 2009 03:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is al geboren, de 3e.. het is nu wachten tot de navelstreng los laat, of aanstaande zaterdag. Wat eerder komt.
niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 10 december 2009 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou ik het wagen om iets van 40.7 MB te downloaden?
dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 10 december 2009 03:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, dat gaat niet werken. De verbinding is niet stabiel genoeg.
klopt.. de overige zal ik wel niet bij zijn, want er zijn er een aantal..quote:Op donderdag 10 december 2009 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is 1 van de rituelen neem ik aan
geslaagd.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat vind je trouwens van de TT
maar ik wil het zo graagquote:Op donderdag 10 december 2009 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je het niet doen
duren ze zolangquote:Op donderdag 10 december 2009 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt.. de overige zal ik wel niet bij zijn, want er zijn er een aantal..
DaMart maakte hem aanquote:
zaterdag ga je toch weer terug naar huis dan doe je het danquote:Op donderdag 10 december 2009 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar ik wil het zo graag
succesquote:Op donderdag 10 december 2009 03:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Okay, 1 van 6.1 MB dan maar eens proberen.
we vertrekken zondagmiddag pas, dus zijn we pas maandag bij het ochtendgloren weer thuis....quote:Op donderdag 10 december 2009 03:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag ga je toch weer terug naar huis dan doe je het dan
als de bus niet moet worden aangeduwdquote:Op donderdag 10 december 2009 03:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we vertrekken zondagmiddag pas, dus zijn we pas maandag bij het ochtendgloren weer thuis....
je stuurt het naar je blog ?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie wel of het gaat werken.
wat ga je dan doen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is te mooi weer om achter de laptop te zitten eigenlijk. Ga pas later naar de rijstvelden, het is nu te warm en zo.
en zeker verspreid over meerdere wekenquote:Op donderdag 10 december 2009 03:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het zijn er gewoon meerdere.
nej, gelukkig niet, die fotootjes zijn een heel stuk kleiner..quote:Op donderdag 10 december 2009 03:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je stuurt het naar je blog ?
ok dacht dat het daarvoor wasquote:Op donderdag 10 december 2009 03:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nej, gelukkig niet, die fotootjes zijn een heel stuk kleiner..
nu alquote:
hoe raad je het.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zeker verspreid over meerdere weken
gokjequote:
neuh, die foto's komen wel weer als ik terug ben.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok dacht dat het daarvoor was
hoeveel heb je er al gemaakt?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, die foto's komen wel weer als ik terug ben.
in een hangmat zekerquote:Op donderdag 10 december 2009 03:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, straks na het lopen. Lekker slapen tussen de rijstvelden.
je hebt een PM banquote:Op donderdag 10 december 2009 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
heb je PM trouwens gezien, antwoorden is een probleem.
zul je altijd zien ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er niks te winnen is gok ik goed
quote:Op donderdag 10 december 2009 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, da's goed gegokt dan.
dik 200 en ik denk dat er wel een paar mooie bij zitten.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al gemaakt?
the story of my lifequote:
nee, dat niet, maar wel onder de palmbomen en als het goed is heeft pa vanohtend al wat verse kokosnoten achtergelaten.quote:
en die plaats je op je blogquote:Op donderdag 10 december 2009 03:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dik 200 en ik denk dat er wel een paar mooie bij zitten.
bounty'squote:Op donderdag 10 december 2009 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar wel onder de palmbomen en als het goed is heeft pa vanohtend al wat verse kokosnoten achtergelaten.
whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt niet uit, PM toch eigenlijk niet.
quote:
ik heb er iets van 7 openstaanquote:Op donderdag 10 december 2009 03:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kan trouwens met 2 verschillende vensters net het posten bijhouden hier.
Sommigen wel, anderen komen in een foto-album en weer anderen komen als stockfoto terug uiteindelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die plaats je op je blog
jah, lekker.. die chocolade moet ik er dan zelf maar bij denken, maar daar heb ik geen bezwaar tegen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 03:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, lekker.. die chocolade moet ik er dan zelf maar bij denken, maar daar heb ik geen bezwaar tegen.
die kende ik nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 03:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
One Big Failure?
al heb je al wel bijna een koelkast gewonnen nu..
new:window ?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er iets van 7 openstaan
whehehequote:
wat mis je nou eigenlijk het meeste daar?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet hier inventief zijn, en een beetje fantasie is niet echt slecht soms.
ik ook, deeltijd althans. Werkt ook nog prima toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
ik werk nog steeds met XP
zelf verzonnen?quote:
yepquote:Op donderdag 10 december 2009 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, deeltijd althans. Werkt ook nog prima toch?
Eigenlijk bijzonder weinig. Eigenlijk alles is wel voor handen, en wat er niet is kan geregeld worden, dus zit ik hier eigenlijk wel prima.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat mis je nou eigenlijk het meeste daar?
we hoeven er nog maar 60quote:Op donderdag 10 december 2009 03:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om dit topic eens vol te maken.
heb je daar dan ook sneeuwquote:Op donderdag 10 december 2009 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eigenlijk bijzonder weinig. Eigenlijk alles is wel voor handen, en wat er niet is kan geregeld worden, dus zit ik hier eigenlijk wel prima.
groot gelijk. Alleen zat er op mijn nieuwe laptop al Vista. Moet zeggen dat het wel goed werkt, net als XP..quote:Op donderdag 10 december 2009 03:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yep
als de andere versies het goed doen stap ik pas over
vind hem eigenlijk wel goedquote:
ooh, dat gaat wel rap dan.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hoeven er nog maar 60
dan heb je mazzelquote:Op donderdag 10 december 2009 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
groot gelijk. Alleen zat er op mijn nieuwe laptop al Vista. Moet zeggen dat het wel goed werkt, net als XP..
quote:Op donderdag 10 december 2009 03:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat gaat wel rap dan.
Niet bij de hand, maar er is in Jakarta wel een schaatsbaan bijvoorbeeld, dus als ik zou willen..quote:Op donderdag 10 december 2009 03:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je daar dan ook sneeuw
Heb ik dan nu een prijs gewonnen?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind hem eigenlijk wel goed
indoor schaatsbaanquote:Op donderdag 10 december 2009 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet bij de hand, maar er is in Jakarta wel een schaatsbaan bijvoorbeeld, dus als ik zou willen..
je mag het nieuwe topic doenquote:Op donderdag 10 december 2009 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb ik dan nu een prijs gewonnen?
ben benieuwdquote:Op donderdag 10 december 2009 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb een goede TT bedacht voor het volgende deeltje.
quote:
ooh, dan hoop ik ook dat ik deze sluit, staat wel zo netjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag het nieuwe topic doen
lijkt me toch raar schaatsen onder de palmbomenquote:
ja, maar dat kan dan ook niet, of het zijn nep palmbomen.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me toch raar schaatsen onder de palmbomen
als we bij 297 zijn stop ik met postenquote:Op donderdag 10 december 2009 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dan hoop ik ook dat ik deze sluit, staat wel zo netjes.
zal niet snel gebeuren klonk is er nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je zult het snel genoeg zien, als je niet in slaap valt voor die tijd dan.
whehehe dat zou pas een FAIL zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 04:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En als mijn batterij niet voor die tijd leeg is.
aah, okay, maar dan moet ik er in mijn 1e nog drie zetten.. dat duurt best lang.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als we bij 297 zijn stop ik met posten
je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 december 2009 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar dat kan dan ook niet, of het zijn nep palmbomen.
haha, dan is het goed.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren klonk is er nog niet
dat zal toch niet gebeurenquote:Op donderdag 10 december 2009 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee, mijn internet laat het afweten
geen ideequote:Op donderdag 10 december 2009 04:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je begrijpt wel wat ik bedoel
ik zorg er iig wel voor dat jij de lapo maaktquote:Op donderdag 10 december 2009 04:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, maar dan moet ik er in mijn 1e nog drie zetten.. dat duurt best lang.
klonk komt ongeveer over een uur online als het goed isquote:
dat er buiten palmbomen staan bij de schaatsbaanquote:
nee, vooralsnog niet...quote:Op donderdag 10 december 2009 04:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal toch niet gebeuren
gelukkigquote:
ooh, dat moet wel tijd genoeg zijn ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klonk komt ongeveer over een uur online als het goed is
en dan ga ik nog tv kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat moet wel tijd genoeg zijn ja.
Dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat er buiten palmbomen staan bij de schaatsbaan
hij hangt weer aan de stroom.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat zou pas een FAIL zijn
dat lijkt me dus raar om te zienquote:
de batterij was bijna leegquote:Op donderdag 10 december 2009 04:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij hangt weer aan de stroom.
ooh, tijd genoeg dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ga ik nog tv kijken
jeps.. 20% nog.. eigenlijk wel genoeg voor een dik half uur.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de batterij was bijna leeg
ik altijdquote:
dat is wel raar. Net als Indonesiers met handschoenen en mutsen op schaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lijkt me dus raar om te zien
hier geen last vanquote:Op donderdag 10 december 2009 04:18 schreef indahnesia.com het volgende:
toch maar even binnen gaan zitten. te warm buiten.
quote:Op donderdag 10 december 2009 04:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is wel raar. Net als Indonesiers met handschoenen en mutsen op schaatsen.
dat moet dus gewoon lukkenquote:Op donderdag 10 december 2009 04:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. 20% nog.. eigenlijk wel genoeg voor een dik half uur.
ooh, tijd genoeg dus inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 04:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik altijd
vanavond is pas de gangbang
niet nuquote:Op donderdag 10 december 2009 04:24 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, mijn internet valt stil
ja, heb ook een donkerbruin (whehe.. donkerbruin als in koffie) vermoeden.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet dus gewoon lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |