en op mijn uitleg zeg je niksquote:
niet boos worden op duitsers, heeft geen nut, ze hebben 2x de oorlog verlorenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag veel spullen gehaald in Aken![]()
en maar weg gegaan uit een cafe voordat ik boos werd
sollyquote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en op mijn uitleg zeg je niks
whehehequote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet boos worden op duitsers, heeft geen nut, ze hebben 2x de oorlog verloren
is al vergevenquote:
Oh okeequote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee ik snap nu wat je bedoelt
dan was ik lekker heel de dag geblevenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de ober in die kroeg was echt onbeschoft![]()
we zitten aan een tafeltje komt er een groepje vrouwen binnen die daar willen gaan eten met ongeveer 20 personen rgeelt hij ff de tafeltjes voor hun zet die strontkop zo op ons tafeltje gereserveerd en zegt tegen die mensen deze tafel komt zo vrij![]()
we waren daar net en hadden net ons eerste glas voor onze neus staan
hij begrijpt wat je bedoelde met tweede paasdagquote:
WTF Wat voor tent was dat? Je gaat verhaal halen de volgende ochtend?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de ober in die kroeg was echt onbeschoft![]()
we zitten aan een tafeltje komt er een groepje vrouwen binnen die daar willen gaan eten met ongeveer 20 personen rgeelt hij ff de tafeltjes voor hun zet die strontkop zo op ons tafeltje gereserveerd en zegt tegen die mensen deze tafel komt zo vrij![]()
we waren daar net en hadden net ons eerste glas voor onze neus staan
ik wilde hem eigenlijk op zijn gezicht moppen bij het weggaan maar dat mocht niet van nicolequote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan was ik lekker heel de dag gebleven
Nicole is een watjequote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde hem eigenlijk op zijn gezicht moppen bij het weggaan maar dat mocht niet van nicole
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF Wat voor tent was dat? Je gaat verhaal halen de volgende ochtend?
dat mag je d'r zelf vertellenquote:
He wat jammer nou zegquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vergeten af te rekenen toen we weg gingen
Ik praat niet tegen vrouwenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag je d'r zelf vertellen
vind ik ook heel vervelendquote:
ja idd, het is GF met manierenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag je d'r zelf vertellen
dan zal ik het wel zeggen als je langs d'r staatquote:
net zoals met die doos in de eftelingquote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik ook heel vervelend
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, het is GF met manieren
doosquote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
net zoals met die doos in de efteling
Ik sla wel terug hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zal ik het wel zeggen als je langs d'r staat
dat mag ookquote:
JFquote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
hey ik ben pleite, ik ga naar huis (ik ben bij mama)![]()
bis morgen
He, wat vervelend nouquote:Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vergeten af te rekenen toen we weg gingen
Wies mörregequote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
hey ik ben pleite, ik ga naar huis (ik ben bij mama)![]()
bis morgen
erg hequote:
Moeten ze wel een tafeltje voor je reserverenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
erg he![]()
zal ik nou morgen terug gaan om als nog te betalen
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
Bwehe, faalhazen in Roggel: Lantaarnpaal midden op straat
minstensquote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Moeten ze wel een tafeltje voor je reserveren.
I KNOWquote:
slaap zequote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, slapen maar weer![]()
Morgen SNACK ATTACK
Nu welquote:
slaap ze MPGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |