Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Ninja failquote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
Waar blijft GF? Het topic is al bijna vol en hij spamt nog niet naar het einde!
*edit: daar was hij al.
JFquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
ola
GF FLASH MPG DAMART en de rest ook
Jij ook al aan de sneeuw ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
ola
GF FLASH MPG DAMART en de rest ook
hey de flikken hadden me bijna mee genomen voor 100 euriequote:
Ik las het jaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey de flikken hadden me bijna mee genomen voor 100 eurie
nja morgen maar ff betalen. ik heb een lieve mamaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Voorlopig zorgen dat je niet in de buurt van de wouten komt, ofzo, had ik begrepen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja morgen maar ff betalen. ik heb een lieve mama![]()
Deed je fietslamp het niet of zoquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zit het net te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee openstaande boetequote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed je fietslamp het niet of zo
die moet ik nog lezen ben pas bij pagina 3quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel. De laatste pagina is zeker de moeite waard.
gelukkig welquote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja morgen maar ff betalen. ik heb een lieve mama![]()
waarvan ?quote:
volgens mij te hard rijden ofzo (door gewinterde crimineel he)quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of een lieve baas/ vriend
dan zal LL wel te hard hebben geredenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij te hard rijden ofzo (door gewinterde crimineel he)![]()
nja het word al geregeld, van de andere kant kon ik ook de bak eens van binnen zienquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
no problemo
had maar gebeld ben vandaag 10 km van jullie af geweest
voor zo'n bedrag zetten ze je op het buro en dat is toch wel minderquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het word al geregeld, van de andere kant kon ik ook de bak eens van binnen zien
Goed bezigquote:
En de kleine zich maar afvragen: "Waorum is pappa unne boefquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het word al geregeld, van de andere kant kon ik ook de bak eens van binnen zien
was snel klaar weinig nuttigs erinquote:
quote:[..]
En de kleine zich maar afvragen: "Waorum is pappa unne boef?"
ik weet het ook niet, als je iemand zijn autoradio klauwt loop je een uur erna weer vrij rondquote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor zo'n bedrag zetten ze je op het buro en dat is toch wel minder![]()
heb ik van horen zeggen
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
En de kleine zich maar afvragen: "Waorum is pappa unne boef?"
daar krijg je ook geen boete voorquote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, als je iemand zijn autoradio klauwt loop je een uur erna weer vrij rond
hey slapend rijk wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar krijg je ook geen boete voor
ik moet me schade van vandaag inhalenquote:
Het was al weer zo lang geledenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
kon ik ook de bak eens van binnen zien
je krijgt werkstraf als je niet lief bentquote:
miss met oud en nieuwquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb trouwens nog geen relatiegeschenken gekregen dit jaar
JF is een brave burger die heeft dat nog niet van binnen gezienquote:
zal wel nietquote:
ik kan er ook niets aan doen dat ze me nog niet gepakt hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF is een brave burger die heeft dat nog niet van binnen gezien
dat komt doordat je mij persoonlijk kentquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb je zo'n slecht beeld van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |