Ons ook ja. Dat was voor ons de reden om naar de andere show te gaan bij Sexbox. Was wel geinig maar vrouw-vrouw trekt me dan weer niet zo aan.quote:
Juist door de prijs valt het mee met opdringerige typjes in het Swingerscafe. In het doolhof heb ik eigenlijk niks gezien. Prijs te laag, dus vrijwel alleen kijkers, en dan heeft niemand echt zin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Toch maar een fok!meet daar dan?
Maar de shows zijn misschien wel eens grappig om te zien.![]()
Had ook gelezen dat je voor de aparte dingen(swingerscafe/doolhof/etc) nog apart moet betalen? ze weten dus wel hoe ze er zelf lekker rijk van moeten worden.
Hoe zit het met opdringerige typjes, zoals in dat doolhof bijvoorbeeld? of valt dat mee, aangezien het toch allemaal tam is..
Niet dat wij alle typjes vervelend vinden, maar dan moet (onder andere) de leeftijd wel een beetje goed zijn. Volgende vraag dus; komen er ook nog een beetje jonge mensen(lees: twintigers), of wordt het vooral bezocht door uitgebluste stellen die nog een laatste wanhopige poging ondernemen om hun sexlife weer op peil te krijgen?
Doolhof is vanaf dit jaar alleen nog toegankelijk voor stellenquote:Op woensdag 8 september 2010 07:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist door de prijs valt het mee met opdringerige typjes in het Swingerscafe. In het doolhof heb ik eigenlijk niks gezien. Prijs te laag, dus vrijwel alleen kijkers, en dan heeft niemand echt zin.
En ja hoor, ook veel twintigers
Zeer ws. wel. Mrs. stbabylon moet daarvoor nog even in de agenda kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doolhof is vanaf dit jaar alleen nog toegankelijk voor stellen
gaan jullie dit jaar ook weer?
Lama wetenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer ws. wel. Mrs. stbabylon moet daarvoor nog even in de agenda kijken.
Dat geldt toch voor dat hele swingerscafé? (ja, ook voor single vrouwen, die kwamen er in januari ook al niet meer in...).quote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doolhof is vanaf dit jaar alleen nog toegankelijk voor stellen
gaan jullie dit jaar ook weer?
Ja, maar voor doolhof tot vorig jaar niet. Nu welquote:Op woensdag 8 september 2010 13:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor dat hele swingerscafé? (ja, ook voor single vrouwen, die kwamen er in januari ook al niet meer in...).
Volgens de site niet in elk gevalquote:Op woensdag 8 september 2010 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ook geen single vrouwen?
hm nouja anders voelen de single mannen zich natuurlijk ook nog meer gediscrimineerd![]()
Maar een single dame tegenkomen daar had ons ook geen ramp geleken
quote:Let op! Het Erotische Doolhof is alleen nog toegankelijk voor stellen (man/vrouw). Deze wijziging is doorgevoerd om de kwaliteit van het Doolhof en de veiligheid van de attractiebezoekers te waarborgen. Mannen alleen worden niet meer toegelaten en hier wordt door de aanwezige beveiliging streng op toegezien.
Ik heb afgelopen keer inderdaad 1 zoenend stelletje gezien, en verder alleen maar mensen die een beetje rondliepenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het wel lovenswaardig. Bij de laatste was het echt geen kut aan in het doolhof. Iedereen kijken, niemand wat doen.
Lag plexiglas op de burg... Brug wordt veel belopen, dus na een uurtje lopen is 't net matglasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wat werkte daar niet dan?
had gelezen dat die brug er stond met de bedoeling dat je onder de rokjes van de mensen op de brug kon kijken? beetje flauw idee wel.
maar niemand waagde zich op die brug dan ofzo?
Was t beetje leuke acties? of beetje afgezaagd allemaalquote:Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef MrsRavenDice het volgende:
BDSM-podium vond ik een stuk kleiner dan de voorgaande keren, acties erop waren wisselend maar denk wel voor ieder wat wils (vanilla of SM-ers).
Nee, single vrouwen worden ook niet toegestaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ook geen single vrouwen?
hm nouja anders voelen de single mannen zich natuurlijk ook nog meer gediscrimineerd![]()
Maar een single dame tegenkomen daar had ons ook geen ramp geleken
Kamasutrabeurs of het Swingerscafe?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef Luxuria het volgende:
Ik zou daar ook wel eens heen willen..
Meet!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Tijd om een kamer in het NH Park Plaza te reserverenGroen licht van Mrs. stbabylon. Wij gaan op de zaterdag. Fokmeet in het SC??
edit: NH zat nog niet vol gisteren, nu wel
Ik bedoelde in eerste instantie de kamasutrabeursquote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kamasutrabeurs of het Swingerscafe?
Kamasutrabeurs kun je zo heen hoor, is niet eng
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Briefje over het bordje van darkroom: FOK!meet - Alleen voor FOK!kers en aanhang
Twee keer geweest, beaam dit verhaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
Afgezien van het feit dat ik je OP een beetje te spammerig vind, vind ik de kamasutra beurs zwaar overrated.
Vind het meer een veredelde bazaar met sexspeeltjes waarin wat showtjes worden gegeven, waarbij het licht uitgaat als het net leuk begint te worden. De darkroom is filled with people die alleen daarvoor komen en niet de juiste mensen te vinden en als je echt naakt wil zien, kan je extra betalen en zie je een stripshow waarin ze wel naakt gaan, maar dan nog te soft.
Kortom, een beurs voor stelletjes die nog nooit bezig zijn geweest met dit soort dingen en al gniffelend naar binnen lopen en rooie oortjes krijgen bij het zien van honderden dildo's, maar echt iets te beleven is er niet.
Ik ken een flinke hoeveelheid Fok!kers. Ook die op de beurs komen. En die zijn niet saaiquote:Op donderdag 9 september 2010 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol, gaat nog druk worden daar
Vet een deceptie als alle fok!ers in het echt uitermate saai blijken te zijn![]()
Wij gaan ws gewoon snachts weer met de trein terug, moet uit amsterdam komen, dat is in 20minuutjes gedaan, en een nachttrein gaat er tocfh wel![]()
Of missen we heel veel als we niet in de hotels verblijven?![]()
Zijn trouwens van zins om zaterdag te gaan. de andere dagen is wat onmogelijk vanwege werk/verplichtingen.
Wel leuk als jullie ook komenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit naar de beurs geweest, maar het lijkt me gewoon leuk om een keer mee te maken
Ik weet alleen niet of ik het Swingerscafe of die doolhof in durf
Hahahaquote:
Is best leuk hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaHet was dat het vandaag in Singles over Kamasutra ging en Babs me op dit topic wees. Ik zal t eens overleggen. Ik wil het sowieso een keer meemaken!
Het is geen kwestie van willen, meer een kwestie van durven. Ik weet niet wat ik me erbij voor moet stellenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is best leuk hoorAlleen als je swingerscafe en doolhof niet in wil denk ik dat 't een stuk minder leuk is eigenlijk
Mwoah, weinig raars hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen, meer een kwestie van durven. Ik weet niet wat ik me erbij voor moet stellen
Dat weet ik. Maar het gaat me meer om wat ik ga zíen in dat doolhofquote:Op donderdag 9 september 2010 18:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, weinig raars hoorVoorste deel van SC is alleen maar bar en zitjes, gebeurt niks vreemds ofzo. Doolhof kun je ook (als stel) gewoon 'n beetje rondlopen, je bent niet verplicht om wat te doen ofzo he
't viel me vorig jaar erg mee eigenlijk, ik heb geloof ik 1 vrouw gezien die haar man aan een hondenriem mee namquote:Op donderdag 9 september 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het gaat me meer om wat ik ga zíen in dat doolhofIk ben echt niet preuts, maar het is wel lekker een beetje een idee te hebben, ik ken mezelf en m'n giegelbuien
Whahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't viel me vorig jaar erg mee eigenlijk, ik heb geloof ik 1 vrouw gezien die haar man aan een hondenriem mee namVerder vooral veel bloot, korte rokjes, korte truitjes enz
Niks écht schokkends gezien geloof ik
Ok, de meesten dragen geen kleding die ze naar kantoor ook aan zouden hebben, maar goed...
oh, en een bejaarde man in een zilveren string
(weet je nog Baby?
)
Ik heb daar vorig jaar een jurkje gekocht dat ik dit jaar aan wilquote:Op donderdag 9 september 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whahaha
Oke, dat valt mee dusHet overwegen waard. Ik zal het eens in de 'groep' gooien. Kunnen we er een leuke meeting van maken
En bejaarde in een zilveren string?![]()
Ik ben wel benieuwd naar de kleding inderdaad. Ik ben zelf helemaal niet van het extreem korte, dus daar zal je mij niet in zien
Hahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar een jurkje gekocht dat ik dit jaar aan wilHad vorig jaar gewoon een rokje en een shirtje aan geloof ik.
Over die bejaarde man in string... Ga 's Zomers eens op 't leidseplein zitten... Daar hangt elke zomer een bejaarde man in een zilveren string in een touw
't maakt ook echt niet uit wat je aan doet hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha
We zullen zien. Met een gewone spijkerbroek of zo, kom je vast ook wel binnenIk moet wel zeggen dat ik de prijs ook wel mee vind vallen...
Als ik het mij goed herinner, had je een jurkje aan vorig jaar (nou ja, technisch gezien dit jaar, was in januariquote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar een jurkje gekocht dat ik dit jaar aan wilHad vorig jaar gewoon een rokje en een shirtje aan geloof ik.
Over die bejaarde man in string... Ga 's Zomers eens op 't leidseplein zitten... Daar hangt elke zomer een bejaarde man in een zilveren string in een touw
Nee, ik had vorig jaar geen jurkjequote:Op donderdag 9 september 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner, had je een jurkje aan vorig jaar (nou ja, technisch gezien dit jaar, was in januari)
En ja, je komt met alles binnen. Is geen dresscode. Maar rokje/jurkje is gewoon makkelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |