Leuke dingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef theones4u het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...
Pics or it did not happen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Adolecens het volgende:
We verwachten natuurlijk wel uitgebreide verslagen van de mensen die gaan he!
Nee, ik heb het daar we gezien. Ben er een paar keer geweest en dan ken je het wel..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics or it did not happen.
Jij gaat niet?
Volgens mij is het leuk voor een keer. Maar echt bijzonder is het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik heb het daar we gezien. Ben er een paar keer geweest en dan ken je het wel..
Nee hoor maar dan is dit topic niets voor jou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik zal wel raar zijn,
maar ik zou echt niet in mijn relatie een ander er bij willen tijdens de seks
Weet ik. hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor maar dan is dit topic niets voor jou.
Maakt niet uit! Er zijn genoeg andere topics
me 2quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik zal wel raar zijn,
maar ik zou echt niet in mijn relatie een ander er bij willen tijdens de seks
doolhof is alleen toegankelijk voor stellen dit jaar...quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.
Ik zag rode opgewonden wangen, een van zn neus zakkend brilletje, een tasje vol vieze boekjes in zn andere hand, en had er meteen geen zin meer in.
Was vorig jaar ook wel zo als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
doolhof is alleen toegankelijk voor stellen dit jaar...
Ja zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ik en mn meissie gaan zondag...quote:
Morgen gaan wij ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:46 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ik en mn meissie gaan zondag...
we gaan wel overal heen, alleen nog ff kijken hoe of wat we met anderen willen doen... vind het belangrijk dat wel eerst af te spreken en af te spreken wat te doen als het ff teveel word...
maar mmm heb er zin in!
wat mij betreft laat zei zich lekker verwennen door een ander of verwent ze een ander, zolang ik er maar bij ben... en geen penetratie (behalve door mij dan hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Morgen gaan wij ook
Ja wij moeten ook nog afspreken wat we doen. Denk dit jaar eerst maar ff kijken en misschien volgend jaar wat doen??
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:06 schreef Aaiphone het volgende:
Mooie k*tzooi. Mijn vriendin heeft blaasontsteking en wij gaan niet meer
Ik had er zo fuckingzin in![]()
Nee, 1 keer was voldoende dit weekendquote:
En daar ben ik blij om...!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Ook gewoon te stom voor woorden dat ie een beveiliger voor z'n bek sloegquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb me gisteren heerlijk vermaakt. Wel een domper dat er een hartstikke bezopen stel in het SC rond liep waarvan hij het nodig vond om bier over ons heen te gooien. Ik liep er even achter aan om om uitleg te vragen. Een sorry man, ging per ongeluk was genoeg. Maar meneer werd agressief. De allereerste klap in mijn hele leven gehad. Ik was hoogst verbaast. Zij werd ook nog aggresief en nog wat meer mensen kregen klapen. Maar meneer en mevrouw gingen al gauw verticaal naar buiten.
Maar, wel een heleboel nieuwe dingen gedaan, die erg leuk zijn
Epic failquote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook gewoon te stom voor woorden dat ie een beveiliger voor z'n bek sloeg
Nee, we kwamen elkaar daar tegenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Aaiphone het volgende:
Hoe weet jij dat? Of horen jullie bij elkaar?
En dat was gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, we kwamen elkaar daar tegenUiteindelijk daar een beetje met z''n vieren rondgewandeld
whehequote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef Aaiphone het volgende:
Ik heb de foto nu al.
[ afbeelding ]
Iemand anders nog opgevallen? Lol
Nee...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef Aaiphone het volgende:
Ik heb de foto nu al.
[ afbeelding ]
had het gezien iddquote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef Aaiphone het volgende:
Ik heb de foto nu al.
[ afbeelding ]
Het is verboden foto's te maken en/of te filmen op de kamasutrabeursquote:
Waar ben je geweest allemaal?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:46 schreef ditdan het volgende:
Kamasutrabeurs, eh.. ben er geweest, we dachten spannende dingen te zien en te doen.. maar wat een drama daar! Echte goedkope ordinaire sfeer, kom op zeg! Het lijkt meer op een bijeenkomst van sex gefrustreerde mannen die alles daar geil vinden.
En nog iets, bestaan er ook leuke mooie jonge stelletjes die gewoon wat extra spanning zoeken? Nee geen kamasutrabeurs meer voor ons!
Zat jonge stelletjes gezien die wat extra spanning zochten. Zelfs een paar die het vondenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:46 schreef ditdan het volgende:
Kamasutrabeurs, eh.. ben er geweest, we dachten spannende dingen te zien en te doen.. maar wat een drama daar! Echte goedkope ordinaire sfeer, kom op zeg! Het lijkt meer op een bijeenkomst van sex gefrustreerde mannen die alles daar geil vinden.
En nog iets, bestaan er ook leuke mooie jonge stelletjes die gewoon wat extra spanning zoeken? Nee geen kamasutrabeurs meer voor ons!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat jonge stelletjes gezien die wat extra spanning zochten. Zelfs een paar die het vonden
meld zichquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:46 schreef ditdan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |