Ook gewoon te stom voor woorden dat ie een beveiliger voor z'n bek sloegquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb me gisteren heerlijk vermaakt. Wel een domper dat er een hartstikke bezopen stel in het SC rond liep waarvan hij het nodig vond om bier over ons heen te gooien. Ik liep er even achter aan om om uitleg te vragen. Een sorry man, ging per ongeluk was genoeg. Maar meneer werd agressief. De allereerste klap in mijn hele leven gehad. Ik was hoogst verbaast. Zij werd ook nog aggresief en nog wat meer mensen kregen klapen. Maar meneer en mevrouw gingen al gauw verticaal naar buiten.
Maar, wel een heleboel nieuwe dingen gedaan, die erg leuk zijn
Epic failquote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook gewoon te stom voor woorden dat ie een beveiliger voor z'n bek sloeg
Nee, we kwamen elkaar daar tegenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Aaiphone het volgende:
Hoe weet jij dat? Of horen jullie bij elkaar?
En dat was gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, we kwamen elkaar daar tegenUiteindelijk daar een beetje met z''n vieren rondgewandeld
whehequote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef Aaiphone het volgende:
Ik heb de foto nu al.
[ afbeelding ]
Iemand anders nog opgevallen? Lol
Nee...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef Aaiphone het volgende:
Ik heb de foto nu al.
[ afbeelding ]
had het gezien iddquote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef Aaiphone het volgende:
Ik heb de foto nu al.
[ afbeelding ]
Het is verboden foto's te maken en/of te filmen op de kamasutrabeursquote:
Waar ben je geweest allemaal?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:46 schreef ditdan het volgende:
Kamasutrabeurs, eh.. ben er geweest, we dachten spannende dingen te zien en te doen.. maar wat een drama daar! Echte goedkope ordinaire sfeer, kom op zeg! Het lijkt meer op een bijeenkomst van sex gefrustreerde mannen die alles daar geil vinden.
En nog iets, bestaan er ook leuke mooie jonge stelletjes die gewoon wat extra spanning zoeken? Nee geen kamasutrabeurs meer voor ons!
Zat jonge stelletjes gezien die wat extra spanning zochten. Zelfs een paar die het vondenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:46 schreef ditdan het volgende:
Kamasutrabeurs, eh.. ben er geweest, we dachten spannende dingen te zien en te doen.. maar wat een drama daar! Echte goedkope ordinaire sfeer, kom op zeg! Het lijkt meer op een bijeenkomst van sex gefrustreerde mannen die alles daar geil vinden.
En nog iets, bestaan er ook leuke mooie jonge stelletjes die gewoon wat extra spanning zoeken? Nee geen kamasutrabeurs meer voor ons!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat jonge stelletjes gezien die wat extra spanning zochten. Zelfs een paar die het vonden
meld zichquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:46 schreef ditdan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |