Respect voor elkaar?!?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef Loodje het volgende:
[..]
In de Fun nooit last gehad, geen hoertjes. Nette club, goede sfeer en heerlijk als parenclub waar tenmniste respect hangt voor elkander, openlijk en makkelijk contact te maken en eventueel te weigeren. En vaak mooie(mooiere) mensen.
Dat is zelfs met de grootste fantasie geen "meid" meer te noemen maar een vrouw. En waarschijnlijk eentje die al oma genoemd wordtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef dutch-mamma het volgende:
een zeer sexy rubensmeid van 45
oh, leukquote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
ik ga toch liever naar deze mooie beurs
Ik hoop dat het je bevalt en anders is er dus altijd een optie om de doorlopende erotiekbeurs te bezoeken...just let me know!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
ik ga toch liever naar deze mooie beurs
Ik ook! tis de eerste keer en de kamasutra lijkt me zo standaard en ordinair.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, leuk
ben benieuwd wat het wordt
Waarom dat zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef Blizzie het volgende:
Ik vond het er erg leuk. Vooral het erotisch doolhof was mjin favoriet!
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat is in godsnaam een erotisch doolhof wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbe..) en dan nog wat ruimtes met bedden met gluur luikjes en een brug met een ''doorzichtige'' (zo bekrast dat hij nog amper doorzichtig is) ondergrond zodat als je onder de brug staat je onder mensen hun rokje kunt kijken..
Hahhaa, dat lijkt me eigenlijk echt wel leuk. -kuch, voor voyeuristen..-quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbe..) en dan nog wat ruimtes met bedden met gluur luikjes en een brug met een ''doorzichtige'' (zo bekrast dat hij nog amper doorzichtig is) ondergrond zodat als je onder de brug staat je onder mensen hun rokje kunt kijken..
Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef theones4u het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...
Tja, dat is het risico als je NIET weet wie er meespelen...lang leven de controle!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.
Ik zag rode opgewonden wangen, een van zn neus zakkend brilletje, een tasje vol vieze boekjes in zn andere hand, en had er meteen geen zin meer in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |