abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75460701
Dag medefokkertjes....

Geen vergelijkbaar topic kunnen vinden dus daarom deze...

-----
Van vrijdag 22 t/m zondag 24 januari 2010 zal er in de Jaarbeurs Utrecht van alles op erotisch gebied te beleven en te verkrijgen zijn. Mis het niet!

Geniet van spectaculaire optredens en theaters, erotische kunst, spannende attracties, diverse stands, internationale acts, intieme plekjes en natuurlijk elkaar… Kortom: zin in een spannend weekend? Kom naar KamaSutrA!

Openingstijden:
Vrijdag 22 januari 18:00 - 24:00 uur
Zaterdag 23 januari 12:00 - 24:00 uur
Zondag 24 januari 12:00 - 20:00 uur
-----

Deel hier je ervaringen, vragen en opmerkingen over de kamasutrabeurs. Meteen een vraagje vanuit mij: ik en mijn vriendin hebben het de laatste tijd nog wel eens over MMV en VVM triotjes. Ook hebben we het weleens over parenclubs en dergelijke gehad maar vinden dat nog net iets te spannend en een te grote stap... Is de kamasutrabeurs een leuke manier om hiermee kennis te maken? las al het eea over het doolhof en voyeurscafe maar is het wat??
pi_75461198
In een ander topic las ik dat je in het doolhof wel het een en ander aan stelletjes tegenkomt die daar geïnteresseerd in zijn.
All good things are wild and free.
pi_75461354
Ga naar een parenclub. De drempel is misschien groot, maar daar zit je goed. Je moet niks alles mag. En anders eventueel via internet iemand zoeken en leren kennen. Bijvoorbeeld eerst op een openbare plek afspreken met diegene, klikt het maak je een vervolgafspraak of je duikt meteen met elkaar het bed in natuurlijk.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:16:05 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75462855
Ja kamasutra beurzen zijn vreselijk saai het is altijd hetzelfde en een goede sexshop heeft meer voor minder en wat StephanL zegt je kunt beter naar goede parenclub gaan dan naar het swingerscafe op de kama.

Elke keer als ik nieuwe (langere) relatie heb moet ik er met het vriendinnetje weer naar toe. Ben er nu in 10 jaar al weer 3 keer geweest.
En het is 3 keer nix als je het aan mij vraagt.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:17:12 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75462900
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef StephanL het volgende:
Ga naar een parenclub. De drempel is misschien groot, maar daar zit je goed. Je moet niks alles mag. En anders eventueel via internet iemand zoeken en leren kennen. Bijvoorbeeld eerst op een openbare plek afspreken met diegene, klikt het maak je een vervolgafspraak of je duikt meteen met elkaar het bed in natuurlijk.
Is die drempel te hoog dan kun je ook naar swingersnederland of swingers2 of www.sdc.com etc etc.
Genoeg te vinden op het net even opletten voor fakers en dan kun je los.
pi_75462923
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja kamasutra beurzen zijn vreselijk saai het is altijd hetzelfde en een goede sexshop heeft meer voor minder en wat StephanL zegt je kunt beter naar goede parenclub gaan dan naar het swingerscafe op de kama.

Elke keer als ik nieuwe (langere) relatie heb moet ik er met het vriendinnetje weer naar toe. Ben er nu in 10 jaar al weer 3 keer geweest.
En het is 3 keer nix als je het aan mij vraagt.
Maar waarom dan niet? wat knapt je af?
  woensdag 9 december 2009 @ 22:20:18 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75463022
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet? wat knapt je af?
De sfeer de prijzen het aanbod.
De shows vond ik echt gaapverwekkend.
Daar sta je dan allemaal met je jas nog aan te kijken naar 2 naakte mensen op het podium.
Kweeni het is het gewoon niet. Het is bijna ranzig.
Doe me dan maar parenclub. Daar hangt tenminste nog "die" spanning.

Doe bijvoorbeeld even de groeten aan die bamboe bedden en slaapkamer meubel verkoper.
Die staat er ook altijd.

Te commercieel te weinig erotiek. Dat is het denk ik in 1 zin
pi_75463228
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

De sfeer de prijzen het aanbod.
De shows vond ik echt gaapverwekkend.
Daar sta je dan allemaal met je jas nog aan te kijken naar 2 naakte mensen op het podium.
Kweeni het is het gewoon niet. Het is bijna ranzig.
Doe me dan maar parenclub. Daar hangt tenminste nog "die" spanning.

Doe bijvoorbeeld even de groeten aan die bamboe bedden en slaapkamer meubel verkoper.
Die staat er ook altijd.

Te commercieel te weinig erotiek. Dat is het denk ik in 1 zin
mmm oke... maar vind een parenclub zo ehm.. tja hoe zal ik zeggen... hoogdrempelig... of heb ik nu echt een fout beeld ervan?

en noem eens een paar goede namen in de omgeving Dordrecht (van parenclubs)
  woensdag 9 december 2009 @ 22:30:35 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75463477
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

mmm oke... maar vind een parenclub zo ehm.. tja hoe zal ik zeggen... hoogdrempelig... of heb ik nu echt een fout beeld ervan?

en noem eens een paar goede namen in de omgeving Dordrecht (van parenclubs)
moordrecht fun4two

Of kijk gewoon eens rond op die sites die ik eerder noemde
pi_75463697
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

moordrecht fun4two

Die moet je dus juist niet hebben, is al jaren geen parenclub meer maar een uitgaansgelegenheid voor de hoertjes en hun klanten.
Club is ongelofelijk mooi, maar sfeer is vet bagger, tenzij je van hoertjes houd en snuiven en spuiten in de toilet ruimte's

En dat de FIOD nog steeds zeer geinterresseerd is in de financieele huishouding daar zal ik het verder maar niet over hebben
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  woensdag 9 december 2009 @ 22:50:39 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75464495
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Sakura het volgende:

[..]

Die moet je dus juist niet hebben, is al jaren geen parenclub meer maar een uitgaansgelegenheid voor de hoertjes en hun klanten.
Club is ongelofelijk mooi, maar sfeer is vet bagger, tenzij je van hoertjes houd en snuiven en spuiten in de toilet ruimte's

En dat de FIOD nog steeds zeer geinterresseerd is in de financieele huishouding daar zal ik het verder maar niet over hebben
Ohh ik loop wat achter. Vroeger was die tent wel wat. Lelijke mensen werden ook gewoon geweigerd.
Dat was best aardig. Tsja je hebt er meer tip lees bovenstaande sites door daar staat dat allemaal wel op.\

Hier: http://www.swingersnederland.nl/stap-info/parenclubs/
pi_75465030
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ohh ik loop wat achter. Vroeger was die tent wel wat. Lelijke mensen werden ook gewoon geweigerd.

Dat is dus sowieso al iets wat niet past bij de open en gezellige sfeer die bij een parenclub hoort. Het is inderdaad zo dat mensen die daar al jaren kwamen plots een brief thuis kregen dat ze niet meer welkom waren omdat hun uiterlijk niet in de club paste
Ergste voorval is nog wel een stel wat in een aangepaste auto reed, omdat hij slecht ter been was, die kregen het verzoek hun auto niet op de parkeerplaats van fun4two te zetten omdat dat "niet goed stond op de parkeerplaats". Zij moesten hun auto aan de overkant op de car-poule plaats zetten
Zo ga je toch echt niet met je klanten om.

De kracht van een goede parenclub is juist dat iedereen gelijk is, en dat alles kan en mag maar niets moet.

Maar ja, als je de baas van de club regelmatig met een rietje en een spiegeltje in de toilet ruimte tegenkomt.....

Wat wel een hele goede is, is Fata Morgana, vooral voor beginners, er komen geen alleengaande heren, dus je kan rustig beginnen aan je parenclub leven

http://www.fata-morgana.nl/
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_75465893
Ik weet nog niet wat ik van parenclubs vind, we gaan een dezer weken eens bij C4L aanwaaien, en dat gaat onze eerste keer worden. We hebben al wel eens geswinged/geswingt/geswongen (via een betaalde swingerdatabase ontmoet) maar dat werd vanwege ontstane gevoelens afgebroken door het andere koppel. Dat was ook de afspraak: wie verliefd (dreigt) te worden of een remming voelt t.o.v. een lid van het andere koppel, moet dat melden en dan gaat de volgende ontmoeting niet door.
Ook voor de parenclub hebben Friemelaar en ik duidelijke afspraken gemaakt wat wel en wat niet aanvaardbaar is. Bij C4L is het sowieso niet verplicht om bij andermans activiteiten mee te doen of anderen in de eigen activiteiten toe te laten. Met swingers via websites (betaalde of gratis) ligt die grens misschien iets anders, geen idee.
Als je er beide geen fun aan beleeft, ook niet tijdens de voorpret, dan zijn jullie er nog niet aan toe.

Of je via een doolhof op een erotische beurs leuke contacten opdoet, ook geen ervaring mee. Wij (friemelaar en ik) zijn nog nooit naar zo'n beurs geweest. Lijkt me wel heel leuk, maar voor ons is het momenteel 4-hoofden-boven-water-houden en heel selectief te werk gaan als we samen willen gaan stappen... Dus als een standeigenaar meeleest: kortings- en/of vrijkaartjes zijn welkom (via pm graag).
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2009 @ 23:25:13 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_75465905
Ik wil er wel een keer met m'n vriendin heen, maar hoorde dat het 40 euro entree oid was
:')
pi_75467339
Afgezien van het feit dat ik je OP een beetje te spammerig vind, vind ik de kamasutra beurs zwaar overrated.

Vind het meer een veredelde bazaar met sexspeeltjes waarin wat showtjes worden gegeven, waarbij het licht uitgaat als het net leuk begint te worden. De darkroom is filled with people die alleen daarvoor komen en niet de juiste mensen te vinden en als je echt naakt wil zien, kan je extra betalen en zie je een stripshow waarin ze wel naakt gaan, maar dan nog te soft.

Kortom, een beurs voor stelletjes die nog nooit bezig zijn geweest met dit soort dingen en al gniffelend naar binnen lopen en rooie oortjes krijgen bij het zien van honderden dildo's, maar echt iets te beleven is er niet.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75468680
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
Afgezien van het feit dat ik je OP een beetje te spammerig vind, vind ik de kamasutra beurs zwaar overrated.

Vind het meer een veredelde bazaar met sexspeeltjes waarin wat showtjes worden gegeven, waarbij het licht uitgaat als het net leuk begint te worden. De darkroom is filled with people die alleen daarvoor komen en niet de juiste mensen te vinden en als je echt naakt wil zien, kan je extra betalen en zie je een stripshow waarin ze wel naakt gaan, maar dan nog te soft.

Kortom, een beurs voor stelletjes die nog nooit bezig zijn geweest met dit soort dingen en al gniffelend naar binnen lopen en rooie oortjes krijgen bij het zien van honderden dildo's, maar echt iets te beleven is er niet.
sluit me hierbij aan,
wat me ook op/tegen valt is in het doolhof een redelijk grote groep vieze mannetjes die alleen maar rond lopen op te kijken en sjorren en studenten die puur voor de lach er rond lopen.
Aanbod valt im0 tegen
dus denk dat het alleen leuk is als je nog schattig en groen bent.
Liefde en infectie
pi_75469010
Wij zijn nu ook 2 keer geweest en wij vonden het ook tegenvallen, nou zijn wij geen paar dat wil swingen maar we hadden het wel wat spannender verwacht, het idd enorm commercieel en enorm duur.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75469136
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:

Vind het meer een veredelde bazaar met sexspeeltjes .
ha, roep ik ook altijd, een veredelde sexshop
en dan ben ik er nog nooit geweest
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:52:26 #19
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_75528520
nou in het doolhof kan je genoeg meemaken!
pi_75545037
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:52 schreef maickeltje het volgende:
nou in het doolhof kan je genoeg meemaken!
vertel...
  zondag 13 december 2009 @ 01:24:01 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_75568228
De Kamasutrabeurs is echt het toppunt van sneue bedoeningen
Wat een aftandse bagger
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 16 december 2009 @ 00:28:49 #22
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_75673576
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:05 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

vertel...
Heb er genoeg dingen mee gemaakt met stellen, dat kan je zelf wel verzinnen denk ik
  woensdag 16 december 2009 @ 21:29:05 #23
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_75705477
Ik moet eerlijk zeggen, een kamasutra beurs is hetzelfde als de andere. Er hangen in het swingerscafe EN in die voyeursruimte een andere sfeer, een betere sfeer hangt toch echt in een parenclub. Er zijn trouwens op de beurs meer shows en stands dan werkelijk ruimtes om sex te hebben. Wel leuk als je een leuke sextoy altijd al wilde kopen...
Een parenclub lijkt een grote stap, maar als je er eenmaal bent geweest is de emotionele stap kleiner dan dat je had gedacht. Het is alleen maar leuk. Het ligt er natuurlijk wel aan naar wat voor club je precies gaat en wat voor avond.
Maar dar kun je meer onder vinden in [Centraal] Parenclub: Done or not done? IV
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

[ Bericht 1% gewijzigd door Loodje op 16-12-2009 22:34:00 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_75727860
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat was best aardig. Tsja je hebt er meer tip lees bovenstaande sites door daar staat dat allemaal wel op.\

Hier: http://www.swingersnederland.nl/stap-info/parenclubs/
Ach, overdrijven kan iedereen. Veel kans dat ie er zelf nooit geweest is of dat ie er eens wat tegenslag heeft gehad...

Wij kwamen er vaak en komen er nog steeds vaak, en het blijft wat ons betreft met stip op 1 staan qua club. Last van dopeheads op de wc hebben we er nog nooit gehad, net zomin als we er al een meerderheid aan hoeren met klanten zijn tegen gekomen. Er zal er heus wel eens één rondlopen, maar op alle keren dat wij er geweest zijn, hebben we er welgeteld één keer eentje gezien. Idem voor dat weigeren aan de deur; als je er niet evrzorgd uitziet kom je er inderdaad niet in, maar dat is maar goed zo en dat is een een degelijke disco niet anders. 't Is niet dat je er niet binnenkomt als je niet voldoet aan het fotomodellen-ideaal...

Veel blabla ja, of doelbewuste zwartmakerij, dat kan ook. Wel spijtig voor de mensen die oprecht naar eerlijke info op zoek zijn.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:59:05 #25
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_75730332
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Sakura het volgende:

[..]

In de Fun nooit last gehad, geen hoertjes. Nette club, goede sfeer en heerlijk als parenclub waar tenmniste respect hangt voor elkander, openlijk en makkelijk contact te maken en eventueel te weigeren. En vaak mooie(mooiere) mensen.
Be dance |Be real| Be You
pi_76717163
Lijkt mij eigenlijk wel heel erg tof!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:50:07 #27
281941 Implo
Ontploft niet snel
pi_76723514
Mij ook, nog 2 weken
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:11:14 #28
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_76898394
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef Loodje het volgende:

[..]

In de Fun nooit last gehad, geen hoertjes. Nette club, goede sfeer en heerlijk als parenclub waar tenmniste respect hangt voor elkander, openlijk en makkelijk contact te maken en eventueel te weigeren. En vaak mooie(mooiere) mensen.
Respect voor elkaar?!?

Mooie(re) mensen krijg je alleen binnen door respectloos om te gaan met mensen die je qua uiterlijk niet aan staan. En nee, ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ken wel mensen (o.a. toffe sexy meid maar wel in in rolstoel, een zeer sexy rubensmeid van 45 en een man van 47 die slank en verzorgd was, maar wel grijs haar had en ouder leek) die er niet in kwamen omdat ze niet in de smaak vielen.

Zo'n club boycot ik.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:13:26 #29
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_76898468
Terug on topic. Valt er voor single vrouwen ook genoeg te beleven op de beurs? Ik heb gehoord dat die ook niet meer welkom zijn in de speciale gelegenheden. Jammer dat je steeds vaker een paar moet zijn om mee te mogen genieten van dit soort evenementen (ja, ook in clubs). Niet iedere single is "een viezerd die wanhopig op zoek is"
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:34:59 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76899146
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef dutch-mamma het volgende:
een zeer sexy rubensmeid van 45
Dat is zelfs met de grootste fantasie geen "meid" meer te noemen maar een vrouw. En waarschijnlijk eentje die al oma genoemd wordt

Maar dat terzijde
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 januari 2010 @ 17:50:06 #31
274595 theones4u
let's have some adult fun
pi_76974597
"spelen" en ontdekken kan ook in een andere setting, met mensen die ervaring hebben met deze sexuele uitspattingen...
pi_76975163
ik ga toch liever naar deze mooie beurs
pi_76975220
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
oh, leuk
ben benieuwd wat het wordt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76979275
fotos van de beurs?
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:07:58 #35
274595 theones4u
pi_77000723
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoop dat het je bevalt en anders is er dus altijd een optie om de doorlopende erotiekbeurs te bezoeken...just let me know!
pi_77011435
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_77015175
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, leuk
ben benieuwd wat het wordt
Ik ook! tis de eerste keer en de kamasutra lijkt me zo standaard en ordinair.
pi_77015592
Kamasutra is ook ordinair en als je echt wil gaan swingen kan je beter naar een swingersclub gaan.
Haters gonna hate.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:09:08 #39
274595 theones4u
pi_77016292
Mijn ervaring is dat een club erg leuk kan zijn, maar meestal vies is tegengevallen. Daarom heb ik actie ondernomen en heb daar nu, na een paar jaar, een leuke en betrouwbare groep mensen leren kennen waarmee hele spannende, afwisselende en intense dingen mee zijn te beleven. Grote voordeel is dat er sprake is van een gedegen selectie, om de hele groep ook betrouwbaar, spannend en intens te kunnen houden.
pi_77030858
Ik vond het er erg leuk. Vooral het erotisch doolhof was mjin favoriet!
Tsubasa o hirake..
pi_77050823
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef Blizzie het volgende:
Ik vond het er erg leuk. Vooral het erotisch doolhof was mjin favoriet!
Waarom dat zo?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:10:34 #42
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77054573
ik moet er ook eens een keertje heen maar dan gewoon om te kijken ben geen swinger
pi_77056781
Ik wil er heen. Tijd geleden dat ik er was. Maar ik wil toch wat speeltjes kopen dus misschien kan ik dat daar meteen doen.
Eens kijken of ik hem over kan halen om mee te gaan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_77056845
Wat is in godsnaam een erotisch doolhof wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Haters gonna hate.
pi_77059910
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat is in godsnaam een erotisch doolhof wat moet ik mij daarbij voorstellen?
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbe ..) en dan nog wat ruimtes met bedden met gluur luikjes en een brug met een ''doorzichtige'' (zo bekrast dat hij nog amper doorzichtig is) ondergrond zodat als je onder de brug staat je onder mensen hun rokje kunt kijken..

[ Bericht 5% gewijzigd door Blizzie op 20-01-2010 17:17:06 ]
Tsubasa o hirake..
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:13:25 #46
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77060016
Ondanks dat ik van alle kanten hoor dat het zwaar tegen valt wil ik ook dus tvp
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:21:14 #47
274595 theones4u
pi_77060333
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Blizzie het volgende:

[..]

letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbe ..) en dan nog wat ruimtes met bedden met gluur luikjes en een brug met een ''doorzichtige'' (zo bekrast dat hij nog amper doorzichtig is) ondergrond zodat als je onder de brug staat je onder mensen hun rokje kunt kijken..

Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...
pi_77060444
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Hahhaa, dat lijkt me eigenlijk echt wel leuk. -kuch, voor voyeuristen..-
pi_77060727
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef theones4u het volgende:

[..]

Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...
Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.
Ik zag rode opgewonden wangen, een van zn neus zakkend brilletje, een tasje vol vieze boekjes in zn andere hand, en had er meteen geen zin meer in.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:36:07 #50
274595 theones4u
pi_77060910
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.
Ik zag rode opgewonden wangen, een van zn neus zakkend brilletje, een tasje vol vieze boekjes in zn andere hand, en had er meteen geen zin meer in.
Tja, dat is het risico als je NIET weet wie er meespelen...lang leven de controle!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')