Is die drempel te hoog dan kun je ook naar swingersnederland of swingers2 of www.sdc.com etc etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef StephanL het volgende:
Ga naar een parenclub. De drempel is misschien groot, maar daar zit je goed. Je moet niks alles mag. En anders eventueel via internet iemand zoeken en leren kennen. Bijvoorbeeld eerst op een openbare plek afspreken met diegene, klikt het maak je een vervolgafspraak of je duikt meteen met elkaar het bed in natuurlijk.
Maar waarom dan niet? wat knapt je af?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja kamasutra beurzen zijn vreselijk saai het is altijd hetzelfde en een goede sexshop heeft meer voor minder en wat StephanL zegt je kunt beter naar goede parenclub gaan dan naar het swingerscafe op de kama.
Elke keer als ik nieuwe (langere) relatie heb moet ik er met het vriendinnetje weer naar toe. Ben er nu in 10 jaar al weer 3 keer geweest.
En het is 3 keer nix als je het aan mij vraagt.
De sfeer de prijzen het aanbod.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet? wat knapt je af?
mmm oke... maar vind een parenclub zo ehm.. tja hoe zal ik zeggen... hoogdrempelig... of heb ik nu echt een fout beeld ervan?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De sfeer de prijzen het aanbod.
De shows vond ik echt gaapverwekkend.
Daar sta je dan allemaal met je jas nog aan te kijken naar 2 naakte mensen op het podium.
Kweeni het is het gewoon niet. Het is bijna ranzig.
Doe me dan maar parenclub. Daar hangt tenminste nog "die" spanning.
Doe bijvoorbeeld even de groeten aan die bamboe bedden en slaapkamer meubel verkoper.
Die staat er ook altijd.
Te commercieel te weinig erotiek. Dat is het denk ik in 1 zin
moordrecht fun4twoquote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
mmm oke... maar vind een parenclub zo ehm.. tja hoe zal ik zeggen... hoogdrempelig... of heb ik nu echt een fout beeld ervan?
en noem eens een paar goede namen in de omgeving Dordrecht (van parenclubs)
Die moet je dus juist niet hebben, is al jaren geen parenclub meer maar een uitgaansgelegenheid voor de hoertjes en hun klanten.quote:
Ohh ik loop wat achter. Vroeger was die tent wel wat. Lelijke mensen werden ook gewoon geweigerd.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Die moet je dus juist niet hebben, is al jaren geen parenclub meer maar een uitgaansgelegenheid voor de hoertjes en hun klanten.
Club is ongelofelijk mooi, maar sfeer is vet bagger, tenzij je van hoertjes houd en snuiven en spuiten in de toilet ruimte's
En dat de FIOD nog steeds zeer geinterresseerd is in de financieele huishouding daar zal ik het verder maar niet over hebben
Dat is dus sowieso al iets wat niet past bij de open en gezellige sfeer die bij een parenclub hoort. Het is inderdaad zo dat mensen die daar al jaren kwamen plots een brief thuis kregen dat ze niet meer welkom waren omdat hun uiterlijk niet in de club pastequote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh ik loop wat achter. Vroeger was die tent wel wat. Lelijke mensen werden ook gewoon geweigerd.
sluit me hierbij aan,quote:Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
Afgezien van het feit dat ik je OP een beetje te spammerig vind, vind ik de kamasutra beurs zwaar overrated.
Vind het meer een veredelde bazaar met sexspeeltjes waarin wat showtjes worden gegeven, waarbij het licht uitgaat als het net leuk begint te worden. De darkroom is filled with people die alleen daarvoor komen en niet de juiste mensen te vinden en als je echt naakt wil zien, kan je extra betalen en zie je een stripshow waarin ze wel naakt gaan, maar dan nog te soft.
Kortom, een beurs voor stelletjes die nog nooit bezig zijn geweest met dit soort dingen en al gniffelend naar binnen lopen en rooie oortjes krijgen bij het zien van honderden dildo's, maar echt iets te beleven is er niet.
ha, roep ik ook altijd, een veredelde sexshopquote:Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
Vind het meer een veredelde bazaar met sexspeeltjes .
vertel...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:52 schreef maickeltje het volgende:
nou in het doolhof kan je genoeg meemaken!
Ach, overdrijven kan iedereen. Veel kans dat ie er zelf nooit geweest is of dat ie er eens wat tegenslag heeft gehad...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh ik loop wat achter. Vroeger was die tent wel wat. Lelijke mensen werden ook gewoon geweigerd.
Dat was best aardig. Tsja je hebt er meer tip lees bovenstaande sites door daar staat dat allemaal wel op.\
Hier: http://www.swingersnederland.nl/stap-info/parenclubs/
In de Fun nooit last gehad, geen hoertjes. Nette club, goede sfeer en heerlijk als parenclub waar tenmniste respect hangt voor elkander, openlijk en makkelijk contact te maken en eventueel te weigeren. En vaak mooie(mooiere) mensen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Die moet je dus juist niet hebben, is al jaren geen parenclub meer maar een uitgaansgelegenheid voor de hoertjes en hun klanten.
Club is ongelofelijk mooi, maar sfeer is vet bagger, tenzij je van hoertjes houd en snuiven en spuiten in de toilet ruimte's
En dat de FIOD nog steeds zeer geinterresseerd is in de financieele huishouding daar zal ik het verder maar niet over hebben
Respect voor elkaar?!?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef Loodje het volgende:
[..]
In de Fun nooit last gehad, geen hoertjes. Nette club, goede sfeer en heerlijk als parenclub waar tenmniste respect hangt voor elkander, openlijk en makkelijk contact te maken en eventueel te weigeren. En vaak mooie(mooiere) mensen.
Dat is zelfs met de grootste fantasie geen "meid" meer te noemen maar een vrouw. En waarschijnlijk eentje die al oma genoemd wordtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef dutch-mamma het volgende:
een zeer sexy rubensmeid van 45
oh, leukquote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
ik ga toch liever naar deze mooie beurs
Ik hoop dat het je bevalt en anders is er dus altijd een optie om de doorlopende erotiekbeurs te bezoeken...just let me know!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
ik ga toch liever naar deze mooie beurs
Ik ook! tis de eerste keer en de kamasutra lijkt me zo standaard en ordinair.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, leuk
ben benieuwd wat het wordt
Waarom dat zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef Blizzie het volgende:
Ik vond het er erg leuk. Vooral het erotisch doolhof was mjin favoriet!
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat is in godsnaam een erotisch doolhof wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbe..) en dan nog wat ruimtes met bedden met gluur luikjes en een brug met een ''doorzichtige'' (zo bekrast dat hij nog amper doorzichtig is) ondergrond zodat als je onder de brug staat je onder mensen hun rokje kunt kijken..
Hahhaa, dat lijkt me eigenlijk echt wel leuk. -kuch, voor voyeuristen..-quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
letterlijk een doolhof.. maar dan met doodlopende hoekjes waar bedden staan.. en de muren van het doolhof zitten soms gaten in (glory holes) Je hebt ook open stukjes (soort pleintjes) waar een kooi staat bijv.. of een rooster dat oplicht en lucht onder je rok blaast als je er op staat.. (moet je ofc wel een rok aan hebbe..) en dan nog wat ruimtes met bedden met gluur luikjes en een brug met een ''doorzichtige'' (zo bekrast dat hij nog amper doorzichtig is) ondergrond zodat als je onder de brug staat je onder mensen hun rokje kunt kijken..
Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef theones4u het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd wat jij allemaal zelf ervaren hebt in dat doolhof...keuze genoeg zo te horen...
Tja, dat is het risico als je NIET weet wie er meespelen...lang leven de controle!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest, en toen we -in een gekke bui- even lekker gingen staan zoenen in dat doolhof stonden er binnen 10 seconden 4 ouwe mannetjes om ons heen, waarvan 1 al met zn hand aan de gulp.
Ik zag rode opgewonden wangen, een van zn neus zakkend brilletje, een tasje vol vieze boekjes in zn andere hand, en had er meteen geen zin meer in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |