Ons ook ja. Dat was voor ons de reden om naar de andere show te gaan bij Sexbox. Was wel geinig maar vrouw-vrouw trekt me dan weer niet zo aan.quote:
Juist door de prijs valt het mee met opdringerige typjes in het Swingerscafe. In het doolhof heb ik eigenlijk niks gezien. Prijs te laag, dus vrijwel alleen kijkers, en dan heeft niemand echt zin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Toch maar een fok!meet daar dan?
Maar de shows zijn misschien wel eens grappig om te zien.![]()
Had ook gelezen dat je voor de aparte dingen(swingerscafe/doolhof/etc) nog apart moet betalen? ze weten dus wel hoe ze er zelf lekker rijk van moeten worden.
Hoe zit het met opdringerige typjes, zoals in dat doolhof bijvoorbeeld? of valt dat mee, aangezien het toch allemaal tam is..
Niet dat wij alle typjes vervelend vinden, maar dan moet (onder andere) de leeftijd wel een beetje goed zijn. Volgende vraag dus; komen er ook nog een beetje jonge mensen(lees: twintigers), of wordt het vooral bezocht door uitgebluste stellen die nog een laatste wanhopige poging ondernemen om hun sexlife weer op peil te krijgen?
Doolhof is vanaf dit jaar alleen nog toegankelijk voor stellenquote:Op woensdag 8 september 2010 07:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist door de prijs valt het mee met opdringerige typjes in het Swingerscafe. In het doolhof heb ik eigenlijk niks gezien. Prijs te laag, dus vrijwel alleen kijkers, en dan heeft niemand echt zin.
En ja hoor, ook veel twintigers
Zeer ws. wel. Mrs. stbabylon moet daarvoor nog even in de agenda kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doolhof is vanaf dit jaar alleen nog toegankelijk voor stellen
gaan jullie dit jaar ook weer?
Lama wetenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer ws. wel. Mrs. stbabylon moet daarvoor nog even in de agenda kijken.
Dat geldt toch voor dat hele swingerscafé? (ja, ook voor single vrouwen, die kwamen er in januari ook al niet meer in...).quote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doolhof is vanaf dit jaar alleen nog toegankelijk voor stellen
gaan jullie dit jaar ook weer?
Ja, maar voor doolhof tot vorig jaar niet. Nu welquote:Op woensdag 8 september 2010 13:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor dat hele swingerscafé? (ja, ook voor single vrouwen, die kwamen er in januari ook al niet meer in...).
Volgens de site niet in elk gevalquote:Op woensdag 8 september 2010 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ook geen single vrouwen?
hm nouja anders voelen de single mannen zich natuurlijk ook nog meer gediscrimineerd![]()
Maar een single dame tegenkomen daar had ons ook geen ramp geleken
quote:Let op! Het Erotische Doolhof is alleen nog toegankelijk voor stellen (man/vrouw). Deze wijziging is doorgevoerd om de kwaliteit van het Doolhof en de veiligheid van de attractiebezoekers te waarborgen. Mannen alleen worden niet meer toegelaten en hier wordt door de aanwezige beveiliging streng op toegezien.
Ik heb afgelopen keer inderdaad 1 zoenend stelletje gezien, en verder alleen maar mensen die een beetje rondliepenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het wel lovenswaardig. Bij de laatste was het echt geen kut aan in het doolhof. Iedereen kijken, niemand wat doen.
Lag plexiglas op de burg... Brug wordt veel belopen, dus na een uurtje lopen is 't net matglasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wat werkte daar niet dan?
had gelezen dat die brug er stond met de bedoeling dat je onder de rokjes van de mensen op de brug kon kijken? beetje flauw idee wel.
maar niemand waagde zich op die brug dan ofzo?
Was t beetje leuke acties? of beetje afgezaagd allemaalquote:Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef MrsRavenDice het volgende:
BDSM-podium vond ik een stuk kleiner dan de voorgaande keren, acties erop waren wisselend maar denk wel voor ieder wat wils (vanilla of SM-ers).
Nee, single vrouwen worden ook niet toegestaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ook geen single vrouwen?
hm nouja anders voelen de single mannen zich natuurlijk ook nog meer gediscrimineerd![]()
Maar een single dame tegenkomen daar had ons ook geen ramp geleken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |