quote:
Holy shit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
Op dit moment ruim 5 uur per dag... 480km...
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef thewishmaster het volgende:
1 uur 20 minuten heen en dat ook weer terug.
had ik hiervoor ook en daar verlang ik af en toe best naartoe terugquote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Tien minuutjes fietsen naar m'n bijbaan.
Ja, OV kan prima werken, als je thuis op de trein stapt en op je bestemming weer uitstapt (met misschien een stukje lopen).. Zogauw je te maken krijgt met aansluitingen e.d. blijft er van dat uitrusten niet veel meer over (bij mij in ieder geval niet)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
Helaas moet ik ook redelijk wat reizen. Maar lekker eerste klas in de trein zitten, krantje erbij of een goed boek. Dan kom je uitgerust thuis. Natuurlijk heb je ook in de trein wel eens vertraging, maar dat is toch heel anders als in de file staan. Je legt je er gewoon bij neer.
Inderdaad. Voor een bijbaantje zou ik ook niet veel langer onderweg willen zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
had ik hiervoor ook en daar verlang ik af en toe best naartoe terug![]()
reizen (naar je werk) is gewoon zonde van je tijd (en geld)
Je moet inderdaad niet eerst nog lang van en naar het station moeten reizen dan gaat de lol er snel af.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, OV kan prima werken, als je thuis op de trein stapt en op je bestemming weer uitstapt (met misschien een stukje lopen).. Zogauw je te maken krijgt met aansluitingen e.d. blijft er van dat uitrusten niet veel meer over (bij mij in ieder geval niet)
Dat is inderdaad de grote dooddoenerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef anboni het volgende:
Ja, OV kan prima werken, als je thuis op de trein stapt en op je bestemming weer uitstapt (met misschien een stukje lopen).. Zogauw je te maken krijgt met aansluitingen e.d. blijft er van dat uitrusten niet veel meer over (bij mij in ieder geval niet)
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
Deur tot deur 20 min met de auto.
Ik dacht, dit ga ik winnen. Heb de auto ook voor de deur staan maar ik moet het portiek nog door. Een seconde of 30 is het al gauw.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Sakura het volgende:
Lopend (als ik langzaam loop tenminste) toch zeker 10 seconde![]()
Standplaats is thuis, dus zodra ik de auto instap begint mijn werkdag maar aan de andere kant maak ik wel weer zo'n 1000 km in de week
Dat haal ik ook bijna. Hier 6.25 van huis en om 18.15 terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
1 uur en 3 kwatier...
6.45 van huis weg, 18.45 weer thuis
Wel elke dag omrijden hoop ik?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef ducati_st2 het volgende:
10 minuten met de motor
Ah, ik ben niet de enige bikkelquote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
Op dit moment ruim 5 uur per dag... 480km... Ik sta om 5 uur op, rij om 5.45 van huis, ben om 8.00 op het werk, ga daar rond 17 weg, 19.30 thuis en om 21.30 naar bed. Heerlijke dagen
Ik ben vorig jaar, ivm met een nieuwe baan, van 1 uur en een kwartier met de auto naar 20 minuten op de fiets gegaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef TheFrankey het volgende:
Ik ga ivm met een nieuwe baan van 10 minuten naar een uur en een kwartier. En dat dus ook terug.
Vervoer: Trein
Vertrek: 7:00
Thuis : 18:30
En jullie?
Ik moet het helaas omdraaien. Maar verdien er wel bijkans 500 euro meer. Dan rij ik wel even een blokje om !quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar, ivm met een nieuwe baan, van 1 uur en een kwartier met de auto naar 20 minuten op de fiets gegaan.
Met de auto is het nu 8-10 minuten
Bevalt me goed![]()
![]()
![]()
das nog xtremer dan bij mijquote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef Xtreem het volgende:
4 dagen per week: 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, waarvan 5 kwartier in de trein
1 dag per week: 3,25 uur heen en 3,25 uur terug7.05 van huis, 10.20 op kantoor... 16.35 weg, 19.50 thuis....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |