quote:
Holy shit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
Op dit moment ruim 5 uur per dag... 480km...
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef thewishmaster het volgende:
1 uur 20 minuten heen en dat ook weer terug.
had ik hiervoor ook en daar verlang ik af en toe best naartoe terugquote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Tien minuutjes fietsen naar m'n bijbaan.
Ja, OV kan prima werken, als je thuis op de trein stapt en op je bestemming weer uitstapt (met misschien een stukje lopen).. Zogauw je te maken krijgt met aansluitingen e.d. blijft er van dat uitrusten niet veel meer over (bij mij in ieder geval niet)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
Helaas moet ik ook redelijk wat reizen. Maar lekker eerste klas in de trein zitten, krantje erbij of een goed boek. Dan kom je uitgerust thuis. Natuurlijk heb je ook in de trein wel eens vertraging, maar dat is toch heel anders als in de file staan. Je legt je er gewoon bij neer.
Inderdaad. Voor een bijbaantje zou ik ook niet veel langer onderweg willen zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
had ik hiervoor ook en daar verlang ik af en toe best naartoe terug![]()
reizen (naar je werk) is gewoon zonde van je tijd (en geld)
Je moet inderdaad niet eerst nog lang van en naar het station moeten reizen dan gaat de lol er snel af.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, OV kan prima werken, als je thuis op de trein stapt en op je bestemming weer uitstapt (met misschien een stukje lopen).. Zogauw je te maken krijgt met aansluitingen e.d. blijft er van dat uitrusten niet veel meer over (bij mij in ieder geval niet)
Dat is inderdaad de grote dooddoenerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef anboni het volgende:
Ja, OV kan prima werken, als je thuis op de trein stapt en op je bestemming weer uitstapt (met misschien een stukje lopen).. Zogauw je te maken krijgt met aansluitingen e.d. blijft er van dat uitrusten niet veel meer over (bij mij in ieder geval niet)
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
Deur tot deur 20 min met de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |