quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef freecell het volgende:
Amelie
Oooooow BJ, wat lief*rammel*
Die van ons is ook zo klein geweest
Ook gezien dat ze er een paar extra heeft? (op de eerste foto, zijn na 2 weken al verwijderd...)quote:Ueberduitser (wat een naamhaha) wat heeft je dochter lange vingers zeg! wauw!
Behoorlijk verhaal, maar ik zal het puntsgewijs even opsommen...quote:Wat een hoop slangetjes bij zo'n kleintje zeg uberduitser! Mag ik vragen waarom ze in het ziekenhuis lag?
Wat leuk om te zien!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef het-is-mij het volgende:
Hoe dankbaar kun je zijn?
(deed gelijk na de geboorte zijn handjes al veel zo)
[ afbeelding ]
Aaaaaw, ook al aan de slangetjes... En als ik dan die waslijst zie en al 18 weken in het ziekenhuis... Wat zo'n klein mensje allemaal al niet mee moet maken zegquote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef ueberduitser het volgende:
wat een schatjes!!!
Lenthe kan ook zo verliefd kijken...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk om te zien!Ivan doet dat ook!
Amélie heeft trouwens ontzettend mooie wenkbrauwen. Kun je geen babyshows met d'r gaan doen, Huup?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat `r goedquote:Op woensdag 9 december 2009 19:31 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu vind ik het niet meer leuk!![]()
Dat armpje onder d´r hoofd!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons kindje ligt verplicht te zonnebaden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grüße!!!
gisterochtend woog ze 2530 gram geloof ik...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef het-is-mij het volgende:
Ach wat lief Claudia, leuk gedaan ook.
Schattig he dat lachen? zowieso dat meer reageren
@ Bj, ze ligt er nog wel relaxed bij.
hoe zwaar is ze nu
@ Ingrid, wat is kim groot geworden joh
@ Sorbo, lekkker meiske
quote:Op donderdag 10 december 2009 07:32 schreef ueberduitser het volgende:
Wat een geweldige foto's allemaal, erg leuk om te zien!
Dank voor de reacties, we krijgen gelukkig met Lenthe veel steun van vrienden, familie en buren dus we slaan ons er wel door heen. Lenthe's toekomst is nog heel vaag, wat er totaal in haar hersenen afspeelt is niet niks en er kan nog van alles gebeuren.
Op dit moment is ze gewoon stabiel, neemt de hersendruk in ieder geval niet toe en groeit alles "normaal". Om de paar weken gaan we voor controle naar Münster bij de neurochirurg. Eerst het eerste jaar maar eens door, dat is erg belangrijk. Ze nu 7,5 maand oud en ligt ongeveer 3 maanden achter op de ontwikkeling schatten ze, en of ze dit in gaat halen???
hier staan nog wat meer foto's trouwens....Wat een mooi meiske is ze zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grüße!!!
![]()
het ziet er wel heel sneu uit, al die slangetjes enzo, maar wel heel erg fijn dat jullie (zo te zien) in een RMhuis konden blijven en dat ze wat eigen spulletjes in haar bedje heeft.
De foto's met haar broertje zijn erg schattig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Hihi, mijn Amélie?!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo sorboo; jouw amelie heeft ook al zo;n mooie bos haar... wat een schatje zeg!!!
Wat een leuke naam he??? Vrij uniek ook, in 2008 waren er meende ik maar 34 Lenthe's geboren.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
Lente in bad 'met' papa. Aan de ene kant zie je hier goed hoe klein ze nog maar is, aan de andere kant begint de TT toch al wat krapper te worden.
Ow BJ, ze ligt er wel heel erg cute bij vind ik! Gewoon zo lekker knusjes met die opgetrokken beentjes!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons kindje ligt verplicht te zonnebaden...
[ afbeelding ]
Zooooo!!! Die is sterk, dat krijgt onze Lenthe zelfs nog niet voor elkaar....:quote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef Twinkly het volgende:
En hij is heul sterk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zooooo!!! Die is sterk, dat krijgt onze Lenthe zelfs nog niet voor elkaar....:![]()
Een heule leuke naam!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wat een leuke naam he??? Vrij uniek ook, in 2008 waren er meende ik maar 34 Lenthe's geboren.
En aangezien wij in Duitsland wonen, zou ze hier in Duitsland vorig jaar wel eens de enige Lenthe geweest kunnen zijn...:)
Wat wel enorm leuk is dat iedereen haar kent door haar naam, waar we ook maar voor een 2e keer komen, kent men haar....:):):)
Wat een poepie zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Evie dagje 7
Die kon geen kant op voor drie kwartierquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef miss_sly het volgende:
freecell, wat schatiig! Zo groot en dan zo lekker kleinniet erg handig voor je vader, vrees ik?
Graag gedaan, ben blij om te zien dat ze het leuk vindt. Schaap had idd een foto van Senna met babygym beloofd als tegenprestatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:46 schreef miss_sly het volgende:
De babygym is met dank aan She-Wolf
Nee, naar vorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Ssserpente het volgende:
Lief koppie, Laura. Heb je z’n haar zou naar achteren gekamd?
Gelukkig! Op de foto lijkt het net of het naar achter zit. Beetje Draco-van-Harry-Potter-achtig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, naar vorenCreatief kappen met Dermo Care Haarlotion.
En toch heeft ze ook wel wat van mij hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:42 schreef lcicle het volgende:
Inderdaad, wat een heerlijk lief zacht gezichtje heeft zeEcht zusje van Amber!
Ja inderdaad, zo lijkt het wel een beetje. Maar ik had het naar voren gesmeerd om het kuifje te benadrukken. Mijn kind mag geen naar achteren geplakt haarquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gelukkig! Op de foto lijkt het net of het naar achter zit. Beetje Draco-van-Harry-Potter-achtig.
Nou he? Ze heben alle 4 wat van elkaar weg, vind ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Vicky het volgende:
Mereltje
Fuente, ik vind het eng worden hoor! Merel en Tess lijken ook wel op elkaar vind ik...
Mag ik die een keertje lenen?quote:
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op Squote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
wow groof![]()
![]()
wat een verschil met je meisje trouwens![]()
ja doe ns posten dan die vergelijking?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op S, maar door z'n enorme bos haar en z'n donkere huidje heeft hij een totaal andere look
. Ik heb nu al foto's waarop de gelijkenis verbluffend is
.
Dank voor alle reacties trouwens.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op S, maar door z'n enorme bos haar en z'n donkere huidje heeft hij een totaal andere look
. Ik heb nu al foto's waarop de gelijkenis verbluffend is
.
Dank voor alle reacties trouwens.
Toch een ander parkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja doe ns posten dan die vergelijking?![]()
@Freecell we waren in Erperheide, België.
Die kat, ik weet niet wat het was, hij was een beetje viezig. Alsof ie buiten leeft zeg maar. Dus het zou best kunnen dat dat beestje op het park leeft.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Poppedein het volgende:
maar even een heel speciale vermelding wil ik nog even maken voor Willow... want ik ben hastikke op WillowIk vind je zo'nkleine vrolijke guitigerd met vanaf dag 1 zowel pret in je gezichtje. Jij bent écht een "oehhhh ik MOET jou knuffelen en oppassen dat ik niet in je *hap*"kindje!
Helemaal gemist!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:13 schreef Groofsken het volgende:
Nou, daar komtie dan nog even, mijn grote trots... (het is de linker
)
[ afbeelding ]
Das gewoon de "Cabau van Kasbergen-haargrens"quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja d'r haar groeit op haar vorhoofd door tot haar wenkbrauwen. Mijn weerwolfje
Met zn drietjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Groofsken het volgende:
En dan ben je jarig en begint de dag ineens zomaar zo![]()
![]()
![]()
afbeelding
Ik hou van dit soort foto's, vind dat zo mooi die kleine teentjes!quote:
Ook nog een keer hier, gefeliciteerd! Ziet eruit als een leuke dag! Had je de taart zelf gemaakt?quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Fuente het volgende:
Groof, wat een prachtig menneke heb je gebakken zeg! Nog van harte gefeliciteerd!
Even een Mere-1e-verjaardag-spam
taart
[ afbeelding ]
*stampvoet*quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Zo lijkt Thijs wel op Lenthe zeg uberduitser
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
*stampvoet*
Ik snap hem niehieieieieiet
Geweldig zo'n trui en muts! Ik wil ook! Maar kan het nergens vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Ca.ra het volgende:
Oh allemaal mooie fotos weer! Te veel om op te noemen. Echt zooooo leuk. Wat kunne we toch allemaal mooie kindjes bakken he. Heerlijk.
We hebben vanochtend een fotoshoot gehad met Thomas in zijn kerst-trui. Een of andere idioot heeft besloten dat het maatje 50-56 is die trui, en voor mijn maatje 62-68 kereltje moet ik de mouwen omslaan. Maar dan is ie ook wel heel schattig! Ik kon niet kiezen welke foto ik nou moest plaatsen dus ik spam er gewoon een hele hoop
En de grote kerstmuts op zijn koppie verbergt dat zijn mooie haartjes aan het uitvallen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
over groot worden gesprokenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef mefke79 het volgende:
Kijk, ik ben een walvis!
[ afbeelding ]
KD, ze wordt groot!
Willow, wat ben je mooi!
KLeinduimpje Koen is ook zo schattig.
En nou vergeet ik er nog een boel, maar ik heb hier een beetje rotverbinding, dus telkens terugkijken gaat niet, solly
Aaaah, een andere Thijs!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
er is voor jou ook weinig aan te snappen
het ventje op de foto waar ik op reageer heet Thijs en dat is de grote broer van Lenthe. That's it
Leuke foto's!
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef McLaura het volgende:
Heerlijk meiske heb je toch Huup.....
Als ik haar zie, moet ik altijd even denken aan alle voorkruipers in juli... En kijk nou wat je kreeg!
Thijs keek heel verbaasd om zich heen. Hij wilde alleen wel wat langer op de sneeuwbal sabbelen, hij vond het niet leuk dat ik hem weghaalde!
Oja klopt, Inne..... Jij viel wel mee qua voorkruipen inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik denk dat je Innepin bedoelt
![]()
haha, mijn uitgerekende datum was 18 augustus en ik ben 25 aug. bevallen.
Wat leuk dat hij de sneeuw zo bewust meemaakte zeg! Lijkt me geweldigvolgens mij is Amélie daar nog net iets te klein voor.
Ssserpente ja, lekker spekkies happen doe ik vaak
En Urla ook nog, volgens mij, toch? innepin moest maar wachten en wachten en wachten...maar kijk nou wat een dotje die Willow isquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oja klopt, Inne..... Jij viel wel mee qua voorkruipen inderdaad.
Inne werd gewoon gedist door Sly en mij, wij bevielen met 37.5 en 38 weken
Ja, ook Urla nog inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En Urla ook nog, volgens mij, toch? innepin moest maar wachten en wachten en wachten...maar kijk nou wat een dotje die Willow is![]()
Jouw kereltje is trouwens ook een lekker mannetjeGaat alles goed met jullie?
jeumig! Die is een stuk groter dan mijn kabouter!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef mefke79 het volgende:
Kijk, ik ben een walvis!
[ afbeelding ]
En Lotte begint ook staand...miss ligt het aan de TummyTubquote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Lottewat een moppie heb je Linda
Dat badje, herkenbaar, Senna is ook altijd op zoek naar een hand om op te sabbelen
haha, dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En Lotte begint ook staand...miss ligt het aan de TummyTub
Lotte kijkt ook altijd een beetje bangig in het grote bad...de douche vind ze wel leuk. Heb je dat al wel eens geprobeerd met Senna? Dat is echt heel knuffeligquote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, dat zou zomaar kunnen
We hebben ook zo'n zitje voor in bad, dus daar wilde ik eerdaags eens mee beginnen. Tot nu toe vond ze het bad veel te groot, zelfs samen met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd hoe Senna het zitje vind! En doe je dan nu nog een Senna-foto, om ons offtopic-geklets te compenseren?
[ Bericht 4% gewijzigd door Linda2205 op 17-12-2009 20:16:15 ]Lotte!
Noah!
Daar was ze 2.5 weekquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef pinquit het volgende:
Aah lindadat frummelke onder de douche
wat is ze klein!
Stil nouquote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef miss_sly het volgende:
de douche vindt Senna ook leuk
en lotte is bijna 3 maanden, hoor. as zondag, want dan is senna 5 maanden
ik zal eens een fotootje zoeken van senna.
Nope. Mouwtjes horen roze. Of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:53 schreef Linda2205 het volgende:
En Lente, wat kijk je wijs de wereld in kjnd! Heeft je truitje afgegeven bij het wassen?![]()
Ja, ik dacht dat alle mouwtjes van die shirtjes wit waren. Lotte heeft de bruine, daarbij zijn ze wit. Sorry danquote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nope. Mouwtjes horen roze. Of bedoelde je dat niet?
Ik kom er wel overheen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat alle mouwtjes van die shirtjes wit waren. Lotte heeft de bruine, daarbij zijn ze wit. Sorry dan
Ja! Foei! Nog steeds!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oja klopt, Inne..... Jij viel wel mee qua voorkruipen inderdaad.
Inne werd gewoon gedist door Sly en mij, wij bevielen met 37.5 en 38 weken
Hij ligt er mooi en knus bij!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:15 schreef Poppejans het volgende:Elodie! Waar is dat babytje?! OMG wat is die veranderd zeg! Inbeens veel meer haar en een heel ander gezichtje!
Wolf zwaait naar Elodie
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een kerstcadeautje was ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij ligt er mooi en knus bij!
Dat lakentje stond ook op ons verlanglijstje...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef pinquit het volgende:flauwerik!!!
![]()
huup; ik had m 2 jaar geleden al, die broekdus ja, op de groei zeker
ik had pasgeleden ook een pasfoto-hokje, maar daar kwam maar 1 dezelfde foto 4× uit![]()
dat vond ik stom, ikwil ook 4 verschillende!
Super leuk zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in t plakboek erbij.
don't get me startedquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh KD.. wat een wiefke heb je toch! Heeft ze nou een zelfgehaakte kerstmuts op?![]()
Huup, ik moet altijs zo lachen om B's zwoele blik zoals op de eerste foto..zo komt hij regelmatig voorbijZó leik die pasfoto's!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
don't get me started
das zn fotohoofd... meneer heeft niet zoveel met spontane foto'smafkees
Jamaiquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:50 schreef trui het volgende:
[..]haha en ik vind 'm op Jamai lijken.
Elin
Isabeautje
Jet je bent weer om door een ringetje te halen!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Huup...z o herkenbaar.. zo'n fotohoofd! Dat doet 't ook altijd zo leuk op vakantiefoto's. De kinderen vandoen zelf zijn fotohoofd al na op foto's die ik van ze maak. "Ja, nu doen we papa's fotohoofd!!"
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef pinquit het volgende:
mooie foto's claudiamooi ventje ook natuurlijk
evie! nu zie ik pas hoe klein ze is!![]()
en euhm, huupmijn moeder zei ook al een keer dat je B. op Jamai lijkt
maar ik durfde het niet te zeggen
nah ik hou em, ik vind em leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Kleurdoos het volgende:
jamaiohnoes ik zou m snel inruilen Huup
Bamai
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah ik hou em, ik vind em leuk![]()
Haha Pinq och nouja, je hebt em ook live gezien dus jij kan et weten![]()
Ik vind em leuk en das t belangrijkst
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:57 schreef huuphuup het volgende:
omg mijn nieuwsgierigheid wat doen jullie
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef pinquit het volgende:
t was bij deze foto dat ze t vond btw![]()
nou Jezus heeft anders heel wat meer fans dan Jamai dusseh...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]goh
mijn vriend lijkt op jezus, t kan altijd erger dus
H&Mquote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Linda2205 het volgende:Willow
En nee Innepin, dit is geen kindermishandeling. Maar wel errug leuk
seriously, waar heb je dat vandaan?denk je dat ik dat nog ergens kan krijgen in een maatje 62?
![]()
Ik had niet moeten klikkenquote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook graag laten zien waar ik zo trots op ben
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |