quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef freecell het volgende:
Amelie
Oooooow BJ, wat lief*rammel*
Die van ons is ook zo klein geweest
Ook gezien dat ze er een paar extra heeft? (op de eerste foto, zijn na 2 weken al verwijderd...)quote:Ueberduitser (wat een naamhaha) wat heeft je dochter lange vingers zeg! wauw!
Behoorlijk verhaal, maar ik zal het puntsgewijs even opsommen...quote:Wat een hoop slangetjes bij zo'n kleintje zeg uberduitser! Mag ik vragen waarom ze in het ziekenhuis lag?
Wat leuk om te zien!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef het-is-mij het volgende:
Hoe dankbaar kun je zijn?
(deed gelijk na de geboorte zijn handjes al veel zo)
[ afbeelding ]
Aaaaaw, ook al aan de slangetjes... En als ik dan die waslijst zie en al 18 weken in het ziekenhuis... Wat zo'n klein mensje allemaal al niet mee moet maken zegquote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef ueberduitser het volgende:
wat een schatjes!!!
Lenthe kan ook zo verliefd kijken...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk om te zien!Ivan doet dat ook!
Amélie heeft trouwens ontzettend mooie wenkbrauwen. Kun je geen babyshows met d'r gaan doen, Huup?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat `r goedquote:Op woensdag 9 december 2009 19:31 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu vind ik het niet meer leuk!![]()
Dat armpje onder d´r hoofd!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons kindje ligt verplicht te zonnebaden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grüße!!!
gisterochtend woog ze 2530 gram geloof ik...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef het-is-mij het volgende:
Ach wat lief Claudia, leuk gedaan ook.
Schattig he dat lachen? zowieso dat meer reageren
@ Bj, ze ligt er nog wel relaxed bij.
hoe zwaar is ze nu
@ Ingrid, wat is kim groot geworden joh
@ Sorbo, lekkker meiske
quote:Op donderdag 10 december 2009 07:32 schreef ueberduitser het volgende:
Wat een geweldige foto's allemaal, erg leuk om te zien!
Dank voor de reacties, we krijgen gelukkig met Lenthe veel steun van vrienden, familie en buren dus we slaan ons er wel door heen. Lenthe's toekomst is nog heel vaag, wat er totaal in haar hersenen afspeelt is niet niks en er kan nog van alles gebeuren.
Op dit moment is ze gewoon stabiel, neemt de hersendruk in ieder geval niet toe en groeit alles "normaal". Om de paar weken gaan we voor controle naar Münster bij de neurochirurg. Eerst het eerste jaar maar eens door, dat is erg belangrijk. Ze nu 7,5 maand oud en ligt ongeveer 3 maanden achter op de ontwikkeling schatten ze, en of ze dit in gaat halen???
hier staan nog wat meer foto's trouwens....Wat een mooi meiske is ze zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grüße!!!
![]()
het ziet er wel heel sneu uit, al die slangetjes enzo, maar wel heel erg fijn dat jullie (zo te zien) in een RMhuis konden blijven en dat ze wat eigen spulletjes in haar bedje heeft.
De foto's met haar broertje zijn erg schattig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Hihi, mijn Amélie?!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo sorboo; jouw amelie heeft ook al zo;n mooie bos haar... wat een schatje zeg!!!
Wat een leuke naam he??? Vrij uniek ook, in 2008 waren er meende ik maar 34 Lenthe's geboren.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
Lente in bad 'met' papa. Aan de ene kant zie je hier goed hoe klein ze nog maar is, aan de andere kant begint de TT toch al wat krapper te worden.
Ow BJ, ze ligt er wel heel erg cute bij vind ik! Gewoon zo lekker knusjes met die opgetrokken beentjes!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons kindje ligt verplicht te zonnebaden...
[ afbeelding ]
Zooooo!!! Die is sterk, dat krijgt onze Lenthe zelfs nog niet voor elkaar....:quote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef Twinkly het volgende:
En hij is heul sterk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zooooo!!! Die is sterk, dat krijgt onze Lenthe zelfs nog niet voor elkaar....:![]()
Een heule leuke naam!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wat een leuke naam he??? Vrij uniek ook, in 2008 waren er meende ik maar 34 Lenthe's geboren.
En aangezien wij in Duitsland wonen, zou ze hier in Duitsland vorig jaar wel eens de enige Lenthe geweest kunnen zijn...:)
Wat wel enorm leuk is dat iedereen haar kent door haar naam, waar we ook maar voor een 2e keer komen, kent men haar....:):):)
Wat een poepie zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Evie dagje 7
Die kon geen kant op voor drie kwartierquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef miss_sly het volgende:
freecell, wat schatiig! Zo groot en dan zo lekker kleinniet erg handig voor je vader, vrees ik?
Graag gedaan, ben blij om te zien dat ze het leuk vindt. Schaap had idd een foto van Senna met babygym beloofd als tegenprestatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:46 schreef miss_sly het volgende:
De babygym is met dank aan She-Wolf
Nee, naar vorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Ssserpente het volgende:
Lief koppie, Laura. Heb je z’n haar zou naar achteren gekamd?
Gelukkig! Op de foto lijkt het net of het naar achter zit. Beetje Draco-van-Harry-Potter-achtig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, naar vorenCreatief kappen met Dermo Care Haarlotion.
En toch heeft ze ook wel wat van mij hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:42 schreef lcicle het volgende:
Inderdaad, wat een heerlijk lief zacht gezichtje heeft zeEcht zusje van Amber!
Ja inderdaad, zo lijkt het wel een beetje. Maar ik had het naar voren gesmeerd om het kuifje te benadrukken. Mijn kind mag geen naar achteren geplakt haarquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gelukkig! Op de foto lijkt het net of het naar achter zit. Beetje Draco-van-Harry-Potter-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |