quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zooooo!!! Die is sterk, dat krijgt onze Lenthe zelfs nog niet voor elkaar....:![]()
Een heule leuke naam!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wat een leuke naam he??? Vrij uniek ook, in 2008 waren er meende ik maar 34 Lenthe's geboren.
En aangezien wij in Duitsland wonen, zou ze hier in Duitsland vorig jaar wel eens de enige Lenthe geweest kunnen zijn...:)
Wat wel enorm leuk is dat iedereen haar kent door haar naam, waar we ook maar voor een 2e keer komen, kent men haar....:):):)
Wat een poepie zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Evie dagje 7
Die kon geen kant op voor drie kwartierquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef miss_sly het volgende:
freecell, wat schatiig! Zo groot en dan zo lekker kleinniet erg handig voor je vader, vrees ik?
Graag gedaan, ben blij om te zien dat ze het leuk vindt. Schaap had idd een foto van Senna met babygym beloofd als tegenprestatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:46 schreef miss_sly het volgende:
De babygym is met dank aan She-Wolf
Nee, naar vorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Ssserpente het volgende:
Lief koppie, Laura. Heb je z’n haar zou naar achteren gekamd?
Gelukkig! Op de foto lijkt het net of het naar achter zit. Beetje Draco-van-Harry-Potter-achtig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, naar vorenCreatief kappen met Dermo Care Haarlotion.
En toch heeft ze ook wel wat van mij hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:42 schreef lcicle het volgende:
Inderdaad, wat een heerlijk lief zacht gezichtje heeft zeEcht zusje van Amber!
Ja inderdaad, zo lijkt het wel een beetje. Maar ik had het naar voren gesmeerd om het kuifje te benadrukken. Mijn kind mag geen naar achteren geplakt haarquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gelukkig! Op de foto lijkt het net of het naar achter zit. Beetje Draco-van-Harry-Potter-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |