Nou he? Ze heben alle 4 wat van elkaar weg, vind ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Vicky het volgende:
Mereltje
Fuente, ik vind het eng worden hoor! Merel en Tess lijken ook wel op elkaar vind ik...
Mag ik die een keertje lenen?quote:
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op Squote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
wow groof![]()
![]()
wat een verschil met je meisje trouwens![]()
ja doe ns posten dan die vergelijking?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op S, maar door z'n enorme bos haar en z'n donkere huidje heeft hij een totaal andere look
. Ik heb nu al foto's waarop de gelijkenis verbluffend is
.
Dank voor alle reacties trouwens.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op S, maar door z'n enorme bos haar en z'n donkere huidje heeft hij een totaal andere look
. Ik heb nu al foto's waarop de gelijkenis verbluffend is
.
Dank voor alle reacties trouwens.
Toch een ander parkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja doe ns posten dan die vergelijking?![]()
@Freecell we waren in Erperheide, België.
Die kat, ik weet niet wat het was, hij was een beetje viezig. Alsof ie buiten leeft zeg maar. Dus het zou best kunnen dat dat beestje op het park leeft.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Poppedein het volgende:
maar even een heel speciale vermelding wil ik nog even maken voor Willow... want ik ben hastikke op WillowIk vind je zo'nkleine vrolijke guitigerd met vanaf dag 1 zowel pret in je gezichtje. Jij bent écht een "oehhhh ik MOET jou knuffelen en oppassen dat ik niet in je *hap*"kindje!
Helemaal gemist!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:13 schreef Groofsken het volgende:
Nou, daar komtie dan nog even, mijn grote trots... (het is de linker
)
[ afbeelding ]
Das gewoon de "Cabau van Kasbergen-haargrens"quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja d'r haar groeit op haar vorhoofd door tot haar wenkbrauwen. Mijn weerwolfje
Met zn drietjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Groofsken het volgende:
En dan ben je jarig en begint de dag ineens zomaar zo![]()
![]()
![]()
afbeelding
Ik hou van dit soort foto's, vind dat zo mooi die kleine teentjes!quote:
Ook nog een keer hier, gefeliciteerd! Ziet eruit als een leuke dag! Had je de taart zelf gemaakt?quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Fuente het volgende:
Groof, wat een prachtig menneke heb je gebakken zeg! Nog van harte gefeliciteerd!
Even een Mere-1e-verjaardag-spam
taart
[ afbeelding ]
*stampvoet*quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Zo lijkt Thijs wel op Lenthe zeg uberduitser
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
*stampvoet*
Ik snap hem niehieieieieiet
Geweldig zo'n trui en muts! Ik wil ook! Maar kan het nergens vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Ca.ra het volgende:
Oh allemaal mooie fotos weer! Te veel om op te noemen. Echt zooooo leuk. Wat kunne we toch allemaal mooie kindjes bakken he. Heerlijk.
We hebben vanochtend een fotoshoot gehad met Thomas in zijn kerst-trui. Een of andere idioot heeft besloten dat het maatje 50-56 is die trui, en voor mijn maatje 62-68 kereltje moet ik de mouwen omslaan. Maar dan is ie ook wel heel schattig! Ik kon niet kiezen welke foto ik nou moest plaatsen dus ik spam er gewoon een hele hoop
En de grote kerstmuts op zijn koppie verbergt dat zijn mooie haartjes aan het uitvallen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
over groot worden gesprokenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef mefke79 het volgende:
Kijk, ik ben een walvis!
[ afbeelding ]
KD, ze wordt groot!
Willow, wat ben je mooi!
KLeinduimpje Koen is ook zo schattig.
En nou vergeet ik er nog een boel, maar ik heb hier een beetje rotverbinding, dus telkens terugkijken gaat niet, solly
Aaaah, een andere Thijs!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
er is voor jou ook weinig aan te snappen
het ventje op de foto waar ik op reageer heet Thijs en dat is de grote broer van Lenthe. That's it
Leuke foto's!
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef McLaura het volgende:
Heerlijk meiske heb je toch Huup.....
Als ik haar zie, moet ik altijd even denken aan alle voorkruipers in juli... En kijk nou wat je kreeg!
Thijs keek heel verbaasd om zich heen. Hij wilde alleen wel wat langer op de sneeuwbal sabbelen, hij vond het niet leuk dat ik hem weghaalde!
Oja klopt, Inne..... Jij viel wel mee qua voorkruipen inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik denk dat je Innepin bedoelt
![]()
haha, mijn uitgerekende datum was 18 augustus en ik ben 25 aug. bevallen.
Wat leuk dat hij de sneeuw zo bewust meemaakte zeg! Lijkt me geweldigvolgens mij is Amélie daar nog net iets te klein voor.
Ssserpente ja, lekker spekkies happen doe ik vaak
En Urla ook nog, volgens mij, toch? innepin moest maar wachten en wachten en wachten...maar kijk nou wat een dotje die Willow isquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oja klopt, Inne..... Jij viel wel mee qua voorkruipen inderdaad.
Inne werd gewoon gedist door Sly en mij, wij bevielen met 37.5 en 38 weken
Ja, ook Urla nog inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En Urla ook nog, volgens mij, toch? innepin moest maar wachten en wachten en wachten...maar kijk nou wat een dotje die Willow is![]()
Jouw kereltje is trouwens ook een lekker mannetjeGaat alles goed met jullie?
jeumig! Die is een stuk groter dan mijn kabouter!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef mefke79 het volgende:
Kijk, ik ben een walvis!
[ afbeelding ]
En Lotte begint ook staand...miss ligt het aan de TummyTubquote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Lottewat een moppie heb je Linda
Dat badje, herkenbaar, Senna is ook altijd op zoek naar een hand om op te sabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |