Stom he.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef tliciouz het volgende:
Haha mijn oma deed dat ook altijdEn opa kwam dan ook nog langs met een fruitmandje. En ik ben nu ook hartstikke ziek en niemand die me verzorgd
Ja en als opa en oma niet konden komen deed papa of mama het altijd. Maar nu woon ik op me eigenquote:
Ik ook al jaren niet meer, ouders zijn ook al op (zelfs al voor mijn laatste oma)....ik lig helemaal alleen ziek te zijn(als ik ziek ben danquote:
Ik wist het!quote:
Dat is 5 jaar geleden!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist het!
okay, 15 jaar en volwassen aan elkaar linken?
Zo ben ik he. Strijder tegen onrecht, verdediger van vrouwvolk.quote:wel leuk dat je je genoodzaakt voelt TS te beschermen
dat las ik niet uit haar verhaalquote:
nobel ben jequote:[..]
Zo ben ik he. Strijder tegen onrecht, verdediger van vrouwvolk.
ze is blijkbaar "al" 20quote:Op woensdag 9 december 2009 16:07 schreef L-IS het volgende:
15 jaar, volwassen, te ziek zijn om wat te doen, ondertussen op Fok! posten en klagen, reageren op domme posts. Sterkte TS, moet zwaar voor je zijn.
Mijn oma rekent altijd 20,-quote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oma'skrijg elke keer 20 euro van oma
voor wat?quote:
wat is dat voor taal mén?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en als opa en oma niet konden komen deed papa of mama het altijd. Maar nu woon ik op me eigen
Het blijft FOK! hèquote:Ik wil je ook best verzorgen hoor
kan dat vrouwelijk ogende vriendje van je uit je fobo je niet verzorgen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Als je vroeger ziek was, dan kwam je oma op bezoek. Althans zo ging dat hier. Oma kwam dan langs om je in bed te stoppen en verse sinaasappels uit te persen en thee te zetten, beschuitjes te smeren, kruik warm maken en desnoods ging ze een pot honing kopen voor in de thee of melk. Het was altijd fijn met oma. Tot dat ik een jaar of 15 werd, toen werd het tijd dat ik op mijn eigen pootjes ging staan, en mijn ziekheid zelf ging verzorgen. Ik kon hier wel mee leven, tot eergisteren. Ik voelde me echt gigantisch ziek en durfde alsmaar niet te bellen want ja, je kan als volwassen vrouw toch niet meer je oma gaan bellen om te vragen of ze even langs komt om je te verzorgen. Maar toch deed ik het. En wat bleek....
ZE WAS ER NIET! Ze was naar de tandarts.
Toen kwam mijn vader na 3 uur thuis en die deed weer ouderwets lullig. Ik voelde me nog steeds kut en baalde.
Klacht: Oma's die niet komen om je te verzorgen als je echt ziek bent.![]()
![]()
![]()
Je begrijpt duidelijk het punt uit mijn verhaal niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Diconnected het volgende:
Je oma heeft toch ook het recht om een leven te hebben en naar de tandarts te kunnen gaan?
Dat je je oma belt omdat je ziek bentquote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk het punt uit mijn verhaal niet.
Dan heb je een slechte jeugd gehad.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dat je je oma belt omdat je ziek bent
Ik begrijp dat niet.
haha stiekum toch om moeten lachen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
kan dat vrouwelijk ogende vriendje van je uit je fobo je niet verzorgen?
Omdat er niet bij elke zere teen een bemoeizuchtige oma over de vloer komt?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte jeugd gehad.
Wat jij wilt...quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat er niet bij elke zere teen een bemoeizuchtige oma over de vloer komt?
godzijdank blijft dat slappe excuus van een oma van mij ver uit de buurt als ik ziek ben, en de rest vh jaar ook trouwens, maar ja dat heb je als je anders dan de rest bent, lees niet volgzaam genoeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat er niet bij elke zere teen een bemoeizuchtige oma over de vloer komt?
Dan nog blijft 'bemoeizuchtige oma' staan..quote:Op donderdag 10 december 2009 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ik heb het over echt ziek zijn schat, al in mijn eerste post.
Idem, geen enkele opa/omaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef error_404 het volgende:
Ik heb geeneens een oma meer.
Tsja. 'Bemoeizuchtig' staat voor iemand die zich er mee bemoeit zonder dat er aanleiding toe is. En als ik mijn oma vraag om te komen, dan is er wel aanleiding om zich mee te bemoeien he.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan nog blijft 'bemoeizuchtige oma' staan..
Waarbij ze vervolgens wel altijd standaard blijven doormalenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja. 'Bemoeizuchtig' staat voor iemand die zich er mee bemoeit zonder dat er aanleiding toe is. En als ik mijn oma vraag om te komen, dan is er wel aanleiding om zich mee te bemoeien he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |