quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Nog even over de opmerkingen van vanmiddag; ik had een gesprek op stage, ja.
En nee, ik heb geen fobo. Ga 't zo maar eens aanmaken.
Nu laat je Bootje steigeren op zn bureaustoelquote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Nog even over de opmerkingen van vanmiddag; ik had een gesprek op stage, ja.
En nee, ik heb geen fobo. Ga 't zo maar eens aanmaken.
Spoiler?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ja, dit is kunst
Tschussquote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Zephyroz het volgende:
Nou jongens en meisjes, het zit er weer op voor vandaag. Tijd om een uur in de file te gaan staan en dan thuis kijken wat de pot schaft. Misschien tot vanavond en anders: tot morgen.
Hmja, neutraal.. gewoon enzo.quote:
Rex.quote:
Mexicaanse griepprik deel 2 gehad..quote:
is dat leuk?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, neutraal.. gewoon enzo.Met jou?
[..]
Rex.
[..]
Mexicaanse griepprik deel 2 gehad..
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Puala het volgende:
Arch, fucking 50 bezoekers op mijn blog vandaag. Dat ga je niet menen
Ik had ook gelurkt vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Niet echt.quote:
pff, valt tegen dan ja!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet echt.
Kan je nagaan hoe saai mijn dag was.
Mijn arm voelt wel raar nu though.. zelfs een beetje moeite met typen.quote:
hoorde het ook van mijn nicht die verpleegster is dus die heb ook al die spuit gehad.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn arm voelt wel raar nu though.. zelfs een beetje moeite met typen.
Bij mijn eerste spuit kreeg ik last van mijn nek.. dus boven en nu tot bij mijn handen..quote:Op woensdag 9 december 2009 17:23 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
hoorde het ook van mijn nicht die verpleegster is dus die heb ook al die spuit gehad.
Die had ook last van dr arm.
Het proces duurt langer als het beneden gaat..quote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
daar moet je dan toch juist van poepen als je gegeten hebt?
GTST sweetheart!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:02 schreef L.no het volgende:
Omg, take me out begint.. Luc zou normaal zeggen dat ie zou beginnen.. Luctor!1
Hij moest zeker nodig poepenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
http://www.dumpert.nl/med(...)gt3_op_autobahn.html![]()
Mwhehe, die heeft er flink zin in. Die snelweg ken ik trouwens, da's de A61 van Monchengladbach naar Karsruhe en volgens mij ook een stukje A6 van Karslruhe naar Munchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |