Waar?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry. Zag m al staan in een ander topic, vandaar.
Timing hèquote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
jna! ik kan niet eens even met pauze gaan of je post weer dingen die niet mogen!
foei!
Ey dushiquote:
Sinds wanneer hebben modjes pauze dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
jna! ik kan niet eens even met pauze gaan of je post weer dingen die niet mogen!
foei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Alles goed daarzo?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben modjes pauze dan?nou, wel geen inwilliging van een eis, maar hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ijsje:
Ja doei.
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:40 schreef jna het volgende:
Oh daarom zit moblo hier constant. Ze houdt ons gewoon in de gaten als mod. Ik dacht dat ze ons echt leuk vond
Echt hè! Een grote desillusiequote:Op woensdag 9 december 2009 13:40 schreef jna het volgende:
Oh daarom zit moblo hier constant. Ze houdt ons gewoon in de gaten als mod. Ik dacht dat ze ons echt leuk vond
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, wel geen inwilliging van een eis, maar hier:
een ijsje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, wel geen inwilliging van een eis, maar hier:
een ijsje:
[ afbeelding ]
Ja... Hou komt ook alleen maar plaatjes verwijderen en zijn mixen spammen, en die Isdatzo voelt zich ook te goed hier te komen...quote:
ZEG.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja... Hou komt ook alleen maar plaatjes verwijderen en zijn mixen spammen, en die Isdatzo voelt zich ook te goed hier te komen...
Ze hebben gewoon 3 mods nodig voor 1 topic. Wij zijn echt ruigquote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja... Hou komt ook alleen maar plaatjes verwijderen en zijn mixen spammen, en die Isdatzo voelt zich ook te goed hier te komen...
Om dan nog maar niet te spreken over Kuno met zijn porschesquote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon 3 mods nodig voor 1 topic. Wij zijn echt ruig
Maar we houden wel van jequote:
Dat mag, hij is geen mod. En Porschequote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om dan nog maar niet te spreken over Kuno met zijn porsches
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon 3 mods nodig voor 1 topic. Wij zijn echt ruig
Ja, kom maar op met die functie!quote:
Oudquote:Op woensdag 9 december 2009 13:50 schreef Houniet het volgende:
Heb ik weer.......een boete!
Rij ik vandaag naar huis, en ja hoor.... weer een agent met lasergun. Ik reed maar een kleine 15 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
--"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
--"Ik ben penisverlenger." zei ik.
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
--"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig."
"Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een *l#l* van één meter tachtig?!"
--"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:50 schreef Houniet het volgende:
Heb ik weer.......een boete!
Rij ik vandaag naar huis, en ja hoor.... weer een agent met lasergun. Ik reed maar een kleine 15 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
--"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
--"Ik ben penisverlenger." zei ik.
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
--"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig."
"Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een *l#l* van één meter tachtig?!"
--"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Valt mee dat jij trouwens niet actief bent in de Koffie SCquote:Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, kom maar op met die functie!
Wel heel even geweestquote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt mee dat jij trouwens niet actief bent in de Koffie SC
CHAGEGEREIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
Is het daar een beetje gezellig dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel heel even geweest
Word wel weer tijd opzich ja...
Toen wel... nu vast ook welquote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het daar een beetje gezellig dan?
Oh, daarom is het hier altijd zo gezelligquote:Op woensdag 9 december 2009 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toen wel... nu vast ook wel
En het is zo gezellig als dat je het zelf maakt
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, daarom is het hier altijd zo gezellig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |