Help evenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:31 schreef jna het volgende:
Een naamtopic in de tage sc. Wat een eer. Ik ben de eerste ook denk ik
quote:
Faalquote:Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef -Dirk- het volgende:
kut brood vergeten.
Ik ga eens kijken of ik ergens brood kan lenen
Haha!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef -Dirk- het volgende:
kut brood vergeten.
Ik ga eens kijken of ik ergens brood kan lenen
Maar ik vind het niet erg om te lenen hoor! Daar ben ik trots op!quote:
Maestroquote:
Komt wel weer goed toch?quote:
Ik hoop het..quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet erg om te lenen hoor! Daar ben ik trots op!
net zoals jij dat je weer eens zegt dat je L.no geneukt hebt
Alle vertrouwenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ik krijg nu elke keer spam van "Fuckbook"
Ik weet het nog niet, we zien het wel. Wellicht kan hij het zo vertellen in 1 oogopslag.quote:
Toevallig dat ze precies bij jou uitkomenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ik krijg nu elke keer spam van "Fuckbook"
Komt omdat hij alleen maar over neuken praat hier.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Toevallig dat ze precies bij jou uitkomen
Maar dan is het toch die ander zijn schuld? Hij moet ál jou kosten dekken!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, we zien het wel. Wellicht kan hij het zo vertellen in 1 oogopslag.
Zou wel kut zijn als deze totall loss wordt verklaart. Dan moet alle installatie eruit en dan moet ik wellicht de spaarpot openbreken om een fatsoenlijke wagen terug te kopen. En dat allemaal dankzij iemand die niet zat op te letten..
Gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:51 schreef jna het volgende:
Iedereen de uitgelekte foto van Paay al gezien?
Klopt. Dat gaat ook gebeuren. Maar van de verzekering krijg ik natuurlijk alleen de dagwaarde terug.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan is het toch die ander zijn schuld? Hij moet ál jou kosten dekken!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:51 schreef jna het volgende:
wie wil dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:51 schreef jna het volgende:
Ja, zo gaar is dat! Als ik mijn Jetta kort rij krijg ik ook maar drie tientjesquote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt. Dat gaat ook gebeuren. Maar van de verzekering krijg ik natuurlijk alleen de dagwaarde terug.
Bootje.quote:
quote:
Sorry. Zag m al staan in een ander topic, vandaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
jna die foto moet je niet op FOK! plaatsen. Hierdoor kunnen we wellicht aangeklaagd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |