Je zal als ouder maar het lijk vindenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessiepes![]()
Vanaf 8 februari gaan we een keer samen koffie leuten daaro hoor
Partytime?quote:
Liever niet zegquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zal als ouder maar het lijk vinden
tot morgenquote:
operatie stofwolkquote:
Dat ook jaquote:
ik heb hongerquote:
Nasiquote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb honger
wat heb je gemaakt?
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
NasiMet iets meer sambal dan eigenlijk de bedoeling was
![]()
Suiker is effectieverquote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelost
Oh lekkahquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
NasiMet iets meer sambal dan eigenlijk de bedoeling was
![]()
Melk of droog brood werkt beter, sterker nog: het water versterkt het brandenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelost
dat van die suiker wist ik nog nietquote:Op woensdag 9 december 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker is effectiever
Maar nee, ik ben er zo een die prima tegen sambal kanNu is het alleen een beetje jammer dat het de rest van de smaken overheerst.
Ik wist het niet van broodquote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
dat van die suiker wist ik nog niet
wel van een thai de melk en broodtip gekregen
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist het niet van broodEn ipv melk doe ik altijd yoghurt aanbieden
Oeh die moet ik ook onthoudenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakken
droog (wit)brood is trouwens ook handig als je dronken bent
mn schooma had eens 2 wijntjes op een nuchtere maag gedronken (drinkt normaal niet) en was dus goed aangeschoten (zon scheen ook nog eens..) toen ging ze dus brood eten (blij dat we BBQ hadden en dus brood erbij)
dat wist ik dus ook niet
Helpt wit brood ook bij een kater dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakken
droog (wit)brood is trouwens ook handig als je dronken bent
mn schooma had eens 2 wijntjes op een nuchtere maag gedronken (drinkt normaal niet) en was dus goed aangeschoten (zon scheen ook nog eens..) toen ging ze dus brood eten (blij dat we BBQ hadden en dus brood erbij)
dat wist ik dus ook niet
Voor je gaat slapen zoveel mogelijk water drinken en de volgende dag zout eten. Eigenlijk is koffie drinken met een kater juist niet slim (maar wel lekkerquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Tegen een kater helpt het alleen om brak in bed te liggen en vette hap kebab/shoarma te eten![]()
Gewoon niet zoveel zuipen. En het heeft trouwens meer zin om al tijdens het alcohol drinken afwisselend water te drinkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor je gaat slapen zoveel mogelijk water drinken en de volgende dag zout eten. Eigenlijk is koffie drinken met een kater juist niet slim (maar wel lekker)
Of gewoon geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel zuipen. En het heeft trouwens meer zin om al tijdens het alcohol drinken afwisselend water te drinken
Je kunt best alcohol drinken zonder katerquote:
Dat is ook wel. Zo vaak komt een kater gelukkig ook niet voorquote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt best alcohol drinken zonder kater
OA je doet iets fout hoorquote:
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezenquote:
Het is dat ik geen rijbewijs heb, ook geen auto,niet weet waar ik heen moet en straks naar een cursus moet.. maar anders kwam ik je reddenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezen
Desondanks toch lief aangebodenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is dat ik geen rijbewijs heb, ook geen auto,niet weet waar ik heen moet en straks naar een cursus moet.. maar anders kwam ik je redden
Hihiquote:
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel filesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi
Maar ga die collega dan eens even snel vertellen hoe laat is het is!!
Kun je hem niet alvast tegemoet lopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel files
Nee, het regentquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je hem niet alvast tegemoet lopen?
Dan is het onmogelijk inderdaad. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachtenquote:
Ik heb al koffie gedronken bij de avondploeg, maar die moeten nu weer werken.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk inderdaad. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachtenArme jij!
quote:
Succesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
Ik wens je sterkte
Ik ga nu (door de regen) naar collega lopen zodat ik dan gelukkig in een warme auto nog een stukkie verder kan naar een of ander pokkedorp om cursus te volgen
![]()
![]()
Faalt schoonOA weer eens ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezen
Randstadquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel files
Genoeg werk te doen. Actielijstje in 89 is inmiddels wel weggewerkt, of nietquote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al koffie gedronken bij de avondploeg, maar die moeten nu weer werken.
Hmmm....
...
Werken? Mja, misschien ga ik nog maar wat doen
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, boodschappen gedaan en nu eten koken.
Hoe heet ze?quote:En voor vanavond wat lekkers meegenomen voor bij de thee.
Spinazie met een speklap... die gisterenavond toen ik hem uit de vriezer haalde nog op een karbonade leekquote:
Kerststolquote:Hoe heet ze?
Mooi, dan schuif ik aan. Het is woensdagquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spinazie met een speklap... die gisterenavond toen ik hem uit de vriezer haalde nog op een karbonade leek.
quote:[..]
Kerststol.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik zal blij zijn als de Kerst volledig teloorgegaan is.
Nee, schoonOA niet, maar dequote:
welquote:[..]
Randstad.
Niet bepaaldquote:[..]
Genoeg werk te doen. Actielijstje in 89 is inmiddels wel weggewerkt, of niet?
Wat kunnen wij eens met de kerst doen? Anders dan kerst vieren dus...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik zal blij zijn als de Kerst volledig teloorgegaan is.
En jij had al gegeten!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan schuif ik aan. Het is woensdag.
Ja, een snack onderwegquote:
- Op vakantie onderzoek gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Wat kunnen wij eens met de kerst doen? Anders dan kerst vieren dus...
Het is geWOKte sneeuwquote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Muck het volgende:
MPG, ik vind je sneeuw niet zo mooi
moet ik vanavond eens kijken of ie mooier kan?
Sorry WOKquote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geWOKte sneeuw.
Denk jij dat jij dat beter kan dan?
Doe ik al van 18 t/m 21 december.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, een snack onderweg.
[..]
- Op vakantie onderzoek gaan
Check.quote:- Met de FP bezig gaan
Daar beleef ik weinig lol aan.quote:- De kroeg in duiken
Goed ideequote:-
Wat vind je van mijn ADHD-kerstman?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry WOK
mja, de sneeuw stapelt op zeg maar...
denk wel dat ik het mooier kan
Probeer het eens, zou ik zeggen. Moet je het originele plaatje nog hebben?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry WOK
Optie twee dus. Ga ik ook proberen zo veel mogelijk te doen, tussen de verplichtingen doorquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ik al van 18 t/m 21 december.
[..]
Check.
[..]
Daar beleef ik weinig lol aan.
[..]
Goed idee
geeft niet, het is binnen een minuut in elkaar geknutseldquote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry WOK
ik vind hem leukquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn ADHD-kerstman?
Ik heb een verschrikkelijke pleurishekel aan bewegende UI's en aan kerst, dus dit is een mooie combinatie
graagquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen. Moet je het originele plaatje nog hebben?
[..]
heb je wel eens sneeuw in wok gegooit?quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je wel eens sneeuw in wok gegooit?
dan krijg je mist, dus het klopt.
gooien, binnenkort weer.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Gegooid vaak zat trouwens, maar, nee dus
Koffie komen drinken in mijn kerstboomvrije huis!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
- Op vakantie onderzoek gaan
- Met de FP bezig gaan
- De kroeg in duiken
-
quote:
Ik zou graag komen, maar dan moet ik met hetquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie komen drinken in mijn kerstboomvrije huis!
Doe ff normaalquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gooien, binnenkort weer.![]()
woensdag examen 70-642
kan nog net voor de kerst, ben ik dit jaar nog MCITP server administratorquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ff normaalIk ga pas half januari
646 schijnt wel een eitje te zijn idd jaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan nog net voor de kerst, ben ik dit jaar nog MCITP server administrator
Wat is er mis met de MPG-Mobiel dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou graag komen, maar dan moet ik met hetV
Als MPG wil omrijden door de 'Randstadquote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er mis met de MPG-Mobiel dan?
Alsof het voor die auto kwaad kan als hij ook eens op normale wegen rijdt.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Als MPG wil omrijden door de 'Randstad'??
die is niet zo heel moeilijk, als je mcse bent op 2003 zou het op ervaring net wel net niet lukken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
646 schijnt wel een eitje te zijn idd ja
Voor de banden niet, maar voor het blik wel. Zelf op zondagmorgen is het hier drukker dan daar tijdens de vrijdagmiddagspitsquote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof het voor die auto kwaad kan als hij ook eens op normale wegen rijdt.
Douwe Egberts koffiepunten, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is niet zo heel moeilijk, als je mcse bent op 2003 zou het op ervaring net wel net niet lukken.
de nieuwe opties en ip 6 moet je even doornemen. het is wel een dik boek.
ik had hem met 856 punten
Maar MPG is daar toch ook de enige met een auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Voor de banden niet, maar voor het blik wel. Zelf op zondagmorgen is het hier drukker dan daar tijdens de vrijdagmiddagspits
Dat is 85,6 pakken koffie, of 214 doosjes theequote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffiepunten, neem ik aan?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffiepunten, neem ik aan?
Precies, dus het is voor hem onverantwoord om hier te rijdenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG is daar toch ook de enige met een auto?
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is DaMart binnen een maand Douwe Egbertspuntenmiljonair!
Dat ding is niet bedoeld voor in de filequote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof het voor die auto kwaad kan als hij ook eens op normale wegen rijdt.
Nee, dan wordt hij aan alle kanten ingehaald.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding is niet bedoeld voor in de file...
ook niet voor snelwegenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding is niet bedoeld voor in de file...
Wat is het probleem? Eventueel eerst weer in domein hangen en dan fixen?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:31 schreef MPG het volgende:
Ouwe laptop weer gefixt.
Van domein naar werkgroep is kut, als je er achteraf pas achterkomt dat je eerst een lokaal account had moeten fixen..
Dat dat domein niet meer bestaatquote:Op woensdag 9 december 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Eventueel eerst weer in domein hangen en dan fixen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan wordt hij aan alle kanten ingehaald.
Pestkoppenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
Weer uitgecursussed, nu lekker douchen en naar bed![]()
Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
Weer uitgecursussed, nu lekker douchen en naar bed![]()
Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |