Wat kunnen wij eens met de kerst doen? Anders dan kerst vieren dus...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik zal blij zijn als de Kerst volledig teloorgegaan is.
En jij had al gegeten!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan schuif ik aan. Het is woensdag.
Ja, een snack onderwegquote:
- Op vakantie onderzoek gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Wat kunnen wij eens met de kerst doen? Anders dan kerst vieren dus...
Het is geWOKte sneeuwquote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Muck het volgende:
MPG, ik vind je sneeuw niet zo mooi
moet ik vanavond eens kijken of ie mooier kan?
Sorry WOKquote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geWOKte sneeuw.
Denk jij dat jij dat beter kan dan?
Doe ik al van 18 t/m 21 december.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, een snack onderweg.
[..]
- Op vakantie onderzoek gaan
Check.quote:- Met de FP bezig gaan
Daar beleef ik weinig lol aan.quote:- De kroeg in duiken
Goed ideequote:-
Wat vind je van mijn ADHD-kerstman?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry WOK
mja, de sneeuw stapelt op zeg maar...
denk wel dat ik het mooier kan
Probeer het eens, zou ik zeggen. Moet je het originele plaatje nog hebben?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry WOK
Optie twee dus. Ga ik ook proberen zo veel mogelijk te doen, tussen de verplichtingen doorquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ik al van 18 t/m 21 december.
[..]
Check.
[..]
Daar beleef ik weinig lol aan.
[..]
Goed idee
geeft niet, het is binnen een minuut in elkaar geknutseldquote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry WOK
ik vind hem leukquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn ADHD-kerstman?
Ik heb een verschrikkelijke pleurishekel aan bewegende UI's en aan kerst, dus dit is een mooie combinatie
graagquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen. Moet je het originele plaatje nog hebben?
[..]
heb je wel eens sneeuw in wok gegooit?quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je wel eens sneeuw in wok gegooit?
dan krijg je mist, dus het klopt.
gooien, binnenkort weer.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Gegooid vaak zat trouwens, maar, nee dus
Koffie komen drinken in mijn kerstboomvrije huis!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
- Op vakantie onderzoek gaan
- Met de FP bezig gaan
- De kroeg in duiken
-
quote:
Ik zou graag komen, maar dan moet ik met hetquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie komen drinken in mijn kerstboomvrije huis!
Doe ff normaalquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gooien, binnenkort weer.![]()
woensdag examen 70-642
kan nog net voor de kerst, ben ik dit jaar nog MCITP server administratorquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ff normaalIk ga pas half januari
646 schijnt wel een eitje te zijn idd jaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan nog net voor de kerst, ben ik dit jaar nog MCITP server administrator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |