Wat is er mis met de MPG-Mobiel dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou graag komen, maar dan moet ik met hetV
Als MPG wil omrijden door de 'Randstadquote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er mis met de MPG-Mobiel dan?
Alsof het voor die auto kwaad kan als hij ook eens op normale wegen rijdt.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Als MPG wil omrijden door de 'Randstad'??
die is niet zo heel moeilijk, als je mcse bent op 2003 zou het op ervaring net wel net niet lukken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
646 schijnt wel een eitje te zijn idd ja
Voor de banden niet, maar voor het blik wel. Zelf op zondagmorgen is het hier drukker dan daar tijdens de vrijdagmiddagspitsquote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof het voor die auto kwaad kan als hij ook eens op normale wegen rijdt.
Douwe Egberts koffiepunten, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is niet zo heel moeilijk, als je mcse bent op 2003 zou het op ervaring net wel net niet lukken.
de nieuwe opties en ip 6 moet je even doornemen. het is wel een dik boek.
ik had hem met 856 punten
Maar MPG is daar toch ook de enige met een auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Voor de banden niet, maar voor het blik wel. Zelf op zondagmorgen is het hier drukker dan daar tijdens de vrijdagmiddagspits
Dat is 85,6 pakken koffie, of 214 doosjes theequote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffiepunten, neem ik aan?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffiepunten, neem ik aan?
Precies, dus het is voor hem onverantwoord om hier te rijdenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG is daar toch ook de enige met een auto?
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is DaMart binnen een maand Douwe Egbertspuntenmiljonair!
Dat ding is niet bedoeld voor in de filequote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof het voor die auto kwaad kan als hij ook eens op normale wegen rijdt.
Nee, dan wordt hij aan alle kanten ingehaald.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding is niet bedoeld voor in de file...
ook niet voor snelwegenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding is niet bedoeld voor in de file...
Wat is het probleem? Eventueel eerst weer in domein hangen en dan fixen?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:31 schreef MPG het volgende:
Ouwe laptop weer gefixt.
Van domein naar werkgroep is kut, als je er achteraf pas achterkomt dat je eerst een lokaal account had moeten fixen..
Dat dat domein niet meer bestaatquote:Op woensdag 9 december 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Eventueel eerst weer in domein hangen en dan fixen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan wordt hij aan alle kanten ingehaald.
Pestkoppenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
Weer uitgecursussed, nu lekker douchen en naar bed![]()
Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
Weer uitgecursussed, nu lekker douchen en naar bed![]()
Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |