Ik kan je vanavond laat melden of ze een beetje fatsoenlijk speelt of nietquote:Op woensdag 9 december 2009 11:23 schreef Steve het volgende:
Mariah
Ze speelt ook in Precious, maar dat doet ze dan zover ik heb begrepen weer niet zo slecht.![]()
you can say thatquote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
some guys/gays have all the luck
ik ook, ook al zou ik er geen moeite mee hebben om nu alweer naar huis te gaanquote:
en dan vinden jullie afgewerkt een vreemde uitdrukking?quote:
Ligt aan de context natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dan vinden jullie afgewerkt een vreemde uitdrukking?
Van hetzelfdequote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
Zo, ik ben er bijna vandoor. Fijne avond allemaal!
Uhm.. nee, ik ken dat probleemquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Yoppie het volgende:
[..]
ik ook, ook al zou ik er geen moeite mee hebben om nu alweer naar huis te gaan![]()
Maar dat gaat nog ff niet
weer geen tijd/ruimte voor een kopje warme soep ?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Naar de film.. nou ja, eerst naar Rotterdam toe
Hoe heet de kroeg waar ik dat altijd haal?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer geen tijd/ruimte voor een kopje warme soep ?
hun?quote:
Nee, ik reageerde even lief op m'n zelf verzonnen topic naamquote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hun?![]()
ben je weer HIPS?![]()
sup? druk in de weer met je nieuwe huis?
In Rotterdam toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde even lief op m'n zelf verzonnen topic naam
Ik ben nog helemaal niet druk, is wachten tot de hypotheek helemaal rond is.
volgens mij ben ik daar toen met Yost Hendrik Maarten Jan Peter en jij toen zelfs binnen geweest aan de Oldebarneveldstraatquote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe heet de kroeg waar ik dat altijd haal?. Ik heb daar wel afgesproken, dus wie weet.
Nope, die is al 2 jaar dichtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben ik daar toen met Yost Hendrik Maarten Jan Peter en jij toen zelfs binnen geweest aan de Oldebarneveldstraat![]()
volgens mij iets met Martini Fiero
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Natuurlijk, mooiste stad van Nederland
Wacht maar af, straks neemt Vlarp een kapsel met zwart haar, strak naar achteren. En dan gaat hij opeens dichten en alles.quote:
Mijn zwager heeft er nog eentje...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
So ya gotta getta snow scooter don't ya? How ya gonna get one?
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft er nog eentje...
Nee want het is zo en ik geloof daarin bewijs mij dan maar eens Tha_Erik dat ik ongelijk heb of niet dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je het stiekem niet het leukst om zelf een beeld te bedenken, Waxx0rz?
Eh, eigenlijk wel ja. Ik ga zelf niet ijsvissen, maar volgens mij wordt dat wel gedaan hier, een half uur verderop zijn drie grote meren (check googlemaps voor lake winnipesaukee). Je kunt bij de walmart jachtgeweren kopen en camouflagekleding en alles, in de natuurparken zijn speciale routes aangelegd voor snowmobiles en jaren terug hadden Brads ouders een beer met twee kleintjes in de achtertuin.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Woon je echt in zo'n gebied dan?Dat je dan gaat ijsvissen op een groot, (uiteraard zou je natuurlijk zeggen) bevroren meer en alles met een berenvacht om? Wordt er veel aan hunting in je omgeving gedaan en: zijn er beren?
ik blijf het gewoon leuk vinden om van dat alles een beeld te vormen.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk wel ja. Ik ga zelf niet ijsvissen, maar volgens mij wordt dat wel gedaan hier, een half uur verderop zijn drie grote meren (check googlemaps voor lake winnipesaukee). Je kunt bij de walmart jachtgeweren kopen en camouflagekleding en alles, in de natuurparken zijn speciale routes aangelegd voor snowmobiles en jaren terug hadden Brads ouders een beer met twee kleintjes in de achtertuin.
Die namen komen natuurlijk uit het Abenaki (indianentaal), maar het is inderdaad wel grappig. Voornamelijk Britse en Indiaanse namen (Manchester vs Nashua)quote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]Winnepe...dinges!
Ik zou de eerste drie maanden van mijn verblijf daar, volgens mij nodig hebben om de kaart van de omgeving te bestuderen.
Ik ook niet hoor, zeker niet in de winter. Ik ken ook geen mensen die dat doen, maar over het algemeen is het wel makkelijker om "even" een weekendje naar het noorden te rijden. Veel mensen hebben daar ook accomodatie.quote:Het is toch een heel andere cultuur hier, merk ik al. Ik ga niet éven naar de Wythmenerplas om forellen te vissen ofzo...![]()
Het went. Ik heb nog nooit een beer of eland gezien. Wel herten in de achtertuin vorig jaar, en stinkdieren en wasberen en eekhoorntjes en sinds gister zit er een muis in de kelder. 't Is wel leuk vergeleken bij het saaie wilde leven in Nederlandquote:En jachtgeweren bij de Wallmart?!En beren en...
Pas je wel op daar?!
Ik zou gék worden als ik een "vreemd" dier tegen zou komen.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dan vinden jullie afgewerkt een vreemde uitdrukking?
Ik was bang dat het niks is omdat ie zo gehyped wordt door Oprah... Maar niet dus...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Sjezus wat is Precious een aangrijpende film zeg! De tranen liepen over m'n wangen op een gegeven moment, bij de hele zaal trouwens.
En ik moet het toegeven, Mariah speelt echt briljant. Zingen kan ze niet, maar ze speelde echt geweldig.
Zou ik echt doen. Ik vond het echt een hele goede film. Heel sterk verhaal, sterke karakters. Maar ja, je moet wel van drama houden, want het is echt een drama film...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik was bang dat het niks is omdat ie zo gehyped wordt door Oprah... Maar niet dus...
Misschien toch maar ff gaan kijken dan!
Ow daar mag ik wel graag naar kijken inderdaad... Ff plannenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zou ik echt doen. Ik vond het echt een hele goede film. Heel sterk verhaal, sterke karakters. Maar ja, je moet wel van drama houden, want het is echt een drama film...
Ik kan me jou niet huilend voorstellenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Sjezus wat is Precious een aangrijpende film zeg! De tranen liepen over m'n wangen op een gegeven moment, bij de hele zaal trouwens.
En ik moet het toegeven, Mariah speelt echt briljant. Zingen kan ze niet, maar ze speelde echt geweldig.
Ik verbloem m'n emoties...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet huilend voorstellen. Überhaupt eigenlijk niet zielig of verdrietig.
Somewhere in the middel would be greatquote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou constant een groot snotterend drama zijn is ook geen walk in the park hoor.
Bewust ook? Of doe je dat onbewust?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verbloem m'n emoties...
Ik zou echt wel willen dat ik meer emotie zou kunnen tonen... 't soms niet leuk om alles zo op te kroppen of weg te drukken
Onbewust... gaat vanzelf. En niet iedereen hoeft het te zien, maar zelfs bij m'n beste vrienden klap ik niet helemaal open zegmaar...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bewust ook? Of doe je dat onbewust?
Oh dan worden we toch gewoon geen beste vrienden. If that's what it takes.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onbewust... gaat vanzelf. En niet iedereen hoeft het te zien, maar zelfs bij m'n beste vrienden klap ik niet helemaal open zegmaar...
I know... en bedankt ook enzo, is lief van jequote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh vlarp, als je iemand zoekt om emotioneel bij/tegen te ontladen, naast een ander zeker persoon waar je misschien meer aan hebt (!!!!
![]()
) dan sta ik ook wel tot je beschikking he
!
Oke... *emotieloos afstand neem*quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan worden we toch gewoon geen beste vrienden. If that's what it takes.
Neej kijk dat je niet bij iedereen op schoot zit emotioneel te doen is logischquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onbewust... gaat vanzelf. En niet iedereen hoeft het te zien, maar zelfs bij m'n beste vrienden klap ik niet helemaal open zegmaar...
heyquote:Op donderdag 10 december 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge! Weer een enerverende dag voor de boeg?
hete koffie voor vlarpquote:Op donderdag 10 december 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
jij niet dan ?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
valt van verbazing van stoelquote:Op donderdag 10 december 2009 07:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
heyHoe 'st?
Oja, enerverend zal ie zekers zijn![]()
Al heb ik meer zin in gewoon lekker weeekend
ik ben wel een bikkelquote:Op donderdag 10 december 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt je toch geen zeer gedaan?
Ja, goed wel. Wel erg moe, beetje laat m'n bed in gegaan gisteren. Maar wel een onwijs mooie, aangrijpende film in de bios gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
heyHoe 'st?
Oja, enerverend zal ie zekers zijn![]()
Al heb ik meer zin in gewoon lekker weeekend
Ik denk dat het rond half 3 vechten wordt tegen de slaap. En verder is werk wel interessant vandaag denk ik. Zijn wat procedures en prios omgegooidquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, goed wel. Wel erg moe, beetje laat m'n bed in gegaan gisteren. Maar wel een onwijs mooie, aangrijpende film in de bios gezien.
Ik wil ook weekend! Ga wat leuks doen
Jij nog plannen voor het weekend?
Ik ga bij iemand op bezoekquote:Op donderdag 10 december 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Nee, nog niet echt plannen van het weekend. Zaterdag naar de kapper en even shoppen, maar verder nog niets concreets, oftewel lekker
bij ons al vanaf begin nov eindejaarsstressquote:Op donderdag 10 december 2009 08:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat het rond half 3 vechten wordt tegen de slaap. En verder is werk wel interessant vandaag denk ik. Zijn wat procedures en prios omgegooid
kom je koffie doen zat middag met xiance en mij ? We hebben ons uitstapje een week opgeschovenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Nee, nog niet echt plannen van het weekend. Zaterdag naar de kapper en even shoppen, maar verder nog niets concreets, oftewel lekker
hè bahquote:Op donderdag 10 december 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, volgens mij zag ik net op spoor 4 hier op Leiden Centraal iemand op een brancard met een laken over het gezicht afgevoerd worden
Nou ja, ik kon niet goed zien of er wel of niet iemand op lag, maar er liep iets van 8 man bij, en een verpleger liep er met een vouwfiets achter aanquote:
hoewel de voorstelling me op momenten echt wist te raden, vind ik het geen aanrader.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vanavond ga ik naar Amandla mandela, ik heb er nog geen positief gevoel bij
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoewel de voorstelling me op momenten echt wist te raden, vind ik het geen aanrader.
De kinder waren erg schattig, maar geen geweldige zangers en dat was van meer mensen in de Cast te zeggen.
Ik vond het accent van Keneth die Mandela speelde af en toe erg gekunsteld.
Maar goed/
dan haal je zaterdag onderweg in de trein de schade maar inquote:Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik ben behoorlijk druk vandaag.. dus weinig posts![]()
Goed idee, ik neem m'n netbook wel mee in de treinquote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan haal je zaterdag onderweg in de trein de schade maar in
als je hem bij het persoon waar je in braboland op bezoek gaat maar uit laatquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed idee, ik neem m'n netbook wel mee in de trein
En? Gelukt?quote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef wonderer het volgende:
Tweede poging to het maken van speculaas.
NJa aangezien het de tweede poging is, zal het niet zo vanzelfsprekend zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met de hulp van Baukje vast wel
Ik neem wel de lader meequote:Op donderdag 10 december 2009 10:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je hem bij het persoon waar je in braboland op bezoek gaat maar uit laat
met de instrukties op het pak is het zelfs mij geluktquote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NJa aangezien het de tweede poging is, zal het niet zo vanzelfsprekend zijn
Heyquote:Op donderdag 10 december 2009 11:52 schreef Yoppie het volgende:![]()
Goeiemorgen!
K moest effe werken hoor
zo moeilijk is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met de instrukties op het pak is het zelfs mij gelukt
Samen FOK!en is toch ook heel romantisch?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef Stroekie het volgende:
ja want ter plekke heb je vast wat beters te doen
Hoi!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Waxxer het volgende:
Hoi!
Dus jullie huilen allemaal bij films en alles?!Stuk voor stuk?!
maar dan wel met live stream op webcam ?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen FOK!en is toch ook heel romantisch?
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen FOK!en is toch ook heel romantisch?
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan wel met live stream op webcam ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Waxxer het volgende:
Hoi!
Ja, ik vond ALIEN een echte tearjerker, so beautiful....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Waxxer het volgende:
Hoi!
quote:
Slaat de stuk voor stuk op de films? Dan nietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Waxxer het volgende:
Hoi!
heb geen polsen meer over door het wapperen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, jij bent een echte vent natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Kerstvakantie!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb geen polsen meer over door het wapperen.![]()
Ga volgens mij ziek worden, mijn keel is schuurpapier.en gewoon doorroken
![]()
Voor de rest goed.
En met jou? ben je vrij van school? Is het Kerstvakantie?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, dat daar geen misverstand over bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, dat daar geen misverstand over bestaat
jij moest zeker ook wel huilen bij Evil dead, maar dan van angst vanwege die natte broek ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik vond ALIEN een echte tearjerker, so beautiful....
heb je weer alles doorgeslikt ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest goed.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, jij bent een echte vent natuurlijk
vanaf de 18de heb ik kerstvakantiequote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest goed.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moest zeker ook wel huilen bij Evil dead, maar dan van angst vanwege die natte broek ?
bij evil dead janken van angst natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n jankerd met films.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je weer alles doorgeslikt ?
Gorte Havermout of Griesmeel ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik liet me de pap welgevallen.
![]()
haha nee, ik liep ook steeds met een t-shirtje buiten etc...dus das vragen om ellende...
Gaat het goed op school? a straightquote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vanaf de 18de heb ik kerstvakantie
Nee, ik ben nooit bang van horror. Als kind ook niet. Heerlijk die geweldige one-liners van Hellraiser etc..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij evil dead janken van angst natuurlijk
Dat ken ik niet. Ik ken wel Brinta. Heerlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gorte Havermout of Griesmeel ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gaat het goed op school? a straightA student?
quote:
Nooit gortenpap havermoutpap of griesmeelpudding gegeten ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ken wel Brinta. Heerlijk!
Ieuw! Papquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gorte Havermout of Griesmeel ?
nee, heb dat nog nooit gegeten. Ziet eruit als cement.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nooit gortenpap havermoutpap of griesmeelpudding gegeten ?
okay krijg je dat voorgeschoteld bij dat cava zuipen
is nooit verkeerd zuipen op een bodem van zuivel
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Pap moet soepel glijden, geen brokjes, dat is vies
jij bent grootgebracht met Saroma ??quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gaat wel maar i dont do classmates.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb je ook hot bitches in de klas zitten?![]()
dat zal nog leuk worden op die schoolfeesten.
haal je pap en lube hier niet door elkaar?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
hahaha ja die heb je ook in allerlei soorten vormen; waterig, rubberachtig, gelig...quote:
bitterkoekjes vlaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal je pap en lube hier niet door elkaar?
wat dan met bitterkoekjes vla en rijstepap ?
hup plannen die hap en naar Nederland toequote:Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitterkoekjes vla![]()
hmm heb ik wel trek in als ik er nu aan denk. tis alweer eeuwen geleden.....![]()
ik zal toch wel dat moeten doen vanwege familieomstandigheden.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup plannen die hap en naar Nederland toe
Welcome to Americaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, wat een ophef over Tiger Woods. Het is hier alleen maar Tiger wat de klok slaat.
valt een avond cava zuipen nu ook al onder familie omstandigheden ?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zal toch wel dat moeten doen vanwege familieomstandigheden.
maar vind je het gek voor iemand die jarenlang te boek stond als de ideale schoonzoon en het bewijs dat een afro american wel wat kon bereiken....... meer dan 2 handen vol met lekkere wijvuh in the endquote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, wat een ophef over Tiger Woods. Het is hier alleen maar Tiger wat de klok slaat.
Het is weer eens wat anders dan Jon & Kate of Octomom.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Beter dan de vorige keer, maar nog niet perfect.quote:
Wat is er met Tiger Woods?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Nee. En ik was net wakkerquote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kijkt geen nieuws zeker?
??quote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je hebt ruim een week geslapen?
www.tmz.comquote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
??
Ok, blijkbaar heb ik ECHT iets gemist
Oh, is dat alles?quote:
Slaap lekkerquote:
Ikea?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Morgen komt eindelijk mijn 4e en laatste eetkamerstoel binnen. Wacht er pas een half jaar op...
Jij wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las waar we Mariah verkrachten!
be my guestquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las waar we Mariah verkrachten!
Happy joyquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Wat presteren de NS en prorail toch goed in het najaar en de winter. Ik zou ze heel graag een schouderklopje geven voor het wederom met vertraging laten rijden van de treinen naar Amsterdam
maar jij hebt ook al vast een account op my ns waar je gemakkelijk declaraties kan achterlaten op je vaste traject ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Wat presteren de NS en prorail toch goed in het najaar en de winter. Ik zou ze heel graag een schouderklopje geven voor het wederom met vertraging laten rijden van de treinen naar Amsterdam
Euhm, nee? Ik ga geen declaratie indienen voor 2 bent per rit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt ook al vast een account op my ns waar je gemakkelijk declaraties kan achterlaten op je vaste traject ?
op mijn traject oss eindhoven is dat toch 5 euro als meer dan 30 min vertraagdquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Euhm, nee? Ik ga geen declaratie indienen voor 2 bent per rit.
Oh, dat gebeurt hier nooit johquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op mijn traject oss eindhoven is dat toch 5 euro als meer dan 30 min vertraagd
dat heb ik dus op het traject oss den boschquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier nooit joh. In het traject Rotterdam - Amsterdam zit zoveel speling (intercity's hebben gemiddeld 5 minuten wachttijd per station) dat vertraging zo weer is ingehaald. Overigens zou ik liever 5 minuten eerder op m'n bestemming zijn dan dat ik we op elke stop zo lang stil staan.
Maar ja, de NS kunnen op dat kuttige 2 sporen traject niet meer treinen persen. Delft is daar de boosdoener van, want daar liggen maar 2 sporen over een viaduct dwars door het centrum, leg je niet even 2 extra sporen naast helaas.
je ben toch al overgestapt naar mijn werkgever, want hier van hetzelfde laken een pakquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:40 schreef Vlarp het volgende:
Wat een godvergeten kut dag is het op werk zeg![]()
als je geen homo was zou je het door die foto's worden ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:40 schreef Steve het volgende:
Ik heb net de foto's van Patricia Paay gekeken..
Een 60-jarige die naakt door een bos kruipt of een jonge hunk aan het berijden is, dat is toch voor niemand leuk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
als je geen homo was zou je het door die foto's worden ?
Het is een vrouw.......................quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Een 60-jarige die naakt door een bos kruipt of een jonge hunk aan het berijden is, dat is toch voor niemand leuk?
Bahquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik las dus: Waar we Mariah verkrachten....maar dit zal vast al eens gezegd zijn![]()
Ik ga niet het hele topic bladeren dude wtf
Die zijn sowieso voor niemand leuk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
Het is een vrouw.......................
Voor mij niet interessant in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Die zijn sowieso voor niemand leuk?
ik heb heel de commotie tussen haar en Theo Maassen gemistquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Een 60-jarige die naakt door een bos kruipt of een jonge hunk aan het berijden is, dat is toch voor niemand leuk?
maar dat blad lees je toch ook alleen maar vanwege de diepte interviews ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor mij niet interessant in ieder geval
Ik lees het blad niet omdat ik misselijk wordt van de illustratiesquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat blad lees je toch ook alleen maar vanwege de diepte interviews ?
Oh ja, dat was wel grappig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Stroekie het volgende:
ik heb heel de commotie tussen haar en Theo Maassen gemist
Nou ja, het blijft best wel een beetje kwetsend natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja, dat was wel grappig.
'Een vriend van me is necrofiel, die zou het wel leuk vinden.'
Grof, maar wel leuk.
Hij maakt ook hele leuke cabaretshows.
Luie flikker!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Het klopt namelijk allebei.
*uche*quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom nu, morgen kan je het hem toch zelf recht in z'n gezicht zeggen
maar jij kookt heel de dag toch al van woede ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben naar de kookworkshop van m'n werk
Ja, ik heb er ook heel veel zin inquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij kookt heel de dag toch al van woede ?
Jammer dat ik er bij moet zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ze dan maar lekker in hun eigen sop gaar koken
Ah, ik ga een keer bij je etenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben naar de kookworkshop van m'n werk
Dag lluríquote:
3 weken op vakantiequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hola,
Waar ben jij al die tijd geweest?
hier in spanje gebleven, maar wel me suf gereisd :-) San sebastian, Gijon,Oviedo, Madrid, Valencia,Elx en via palma naar tenerife en weer thuis :-)quote:
nice alleen? of met de 'bf'?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hier in spanje gebleven, maar wel me suf gereisd :-) San sebastian, Gijon,Oviedo, Madrid, Valencia,Elx en via palma naar tenerife en weer thuis :-)
was paar dagen met hem in madrid gingen we naar een concert daar. de overige heb ik eerst alleen en later met me buurjongen gedaan die kwam me joinen in valencia. was wel tof allemaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nice alleen? of met de 'bf'?
Gelukkig maar, stel je voor dat dien nog voort zou slepenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef Steve het volgende:
Zo de jaarlijkse ruzie over de kerstlampjes in de boom is ook weer voorbij.
Echt gezelliger zou het er niet op worden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef Baltar het volgende:
Gelukkig maar, stel je voor dat dien nog voort zou slepen
Moet je dus nu de hele avond leven op één gebakken ei...?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Wat een 'geweldig' feest is het toch hier. We gaan zo eindelijk het eten opeten wat we zelf hebben gemaakt
Tapas?quote:
TMM, maar da's niet stiekem. En Cairon kan wel goed taarten bakken geloof ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan zórg je er maar voor dat het bestaat.
Dus eigenlijk lopen we allemaal hip en kewl te doen, maar ondertussen kunnen we allemaal wel een kookworkshop gebruiken?
Welke fokker van hier zou er eigenlijk écht goed kunnen koken, stiekem?
et was toch groteendeels half rauw enzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
TMM, maar da's niet stiekem. En Cairon kan wel goed taarten bakken geloof ik.
Ik kan mezelf ook aardig redden in de keuken, al zeg ik het zelf...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan zórg je er maar voor dat het bestaat.
Dus eigenlijk lopen we allemaal hip en kewl te doen, maar ondertussen kunnen we allemaal wel een kookworkshop gebruiken?
Welke fokker van hier zou er eigenlijk écht goed kunnen koken, stiekem?
Jij kunt volgens mij ook best goed koken als je het eenmaal een beetje geleerd hebt.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo doen, Vlarp.
Dat baseer je op mijn liefde voor etenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij kunt volgens mij ook best goed koken als je het eenmaal een beetje geleerd hebt.
Nee, op basis van je persoonlijkheid. Ik vind je daar echt het type voor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat baseer je op mijn liefde voor eten?
(ik ben het wel met je eens though, alleen momenteel kan ik het niet echt)
Volgens mij kan iedereen wel goed leren koken, ligt er alleen aan of je het ook echt leuk vind om te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat baseer je op mijn liefde voor eten?
(ik ben het wel met je eens though, alleen momenteel kan ik het niet echt)
Toss my salad?quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:02 schreef Tha_Erik het volgende:
One of those nights, ik kan niet slapen.
vroeger wel maar toen opeens niet meer en nu wel weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Normaal staan we toch niet centraal?
Mariah; wat zal ze zich onwennig hebben gevoeld bij het filmen van Precious. En heel veel kleding aan en zelfs zonder make-up...quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:37 schreef samjustme het volgende:nieuw video
![]()
Precious gezien, sterk verhaal, goed geacteerd vooral door Monique. En Mariah is zonder make-up nog steeds:9~
nu alleen nog de h terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Weemz het volgende:
hé, we zijn centraal?
oeps verkeerd begrepenquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik heb niet een van mijn beste avonden (en dat is twee op een rij. Of drie. Ik ben de tel een beetje kwijt).
geloof mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik heb niet een van mijn beste avonden (en dat is twee op een rij. Of drie. Ik ben de tel een beetje kwijt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |