Ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dan vinden jullie afgewerkt een vreemde uitdrukking?
Ik was bang dat het niks is omdat ie zo gehyped wordt door Oprah... Maar niet dus...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Sjezus wat is Precious een aangrijpende film zeg! De tranen liepen over m'n wangen op een gegeven moment, bij de hele zaal trouwens.
En ik moet het toegeven, Mariah speelt echt briljant. Zingen kan ze niet, maar ze speelde echt geweldig.
Zou ik echt doen. Ik vond het echt een hele goede film. Heel sterk verhaal, sterke karakters. Maar ja, je moet wel van drama houden, want het is echt een drama film...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik was bang dat het niks is omdat ie zo gehyped wordt door Oprah... Maar niet dus...
Misschien toch maar ff gaan kijken dan!
Ow daar mag ik wel graag naar kijken inderdaad... Ff plannenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zou ik echt doen. Ik vond het echt een hele goede film. Heel sterk verhaal, sterke karakters. Maar ja, je moet wel van drama houden, want het is echt een drama film...
Ik kan me jou niet huilend voorstellenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Sjezus wat is Precious een aangrijpende film zeg! De tranen liepen over m'n wangen op een gegeven moment, bij de hele zaal trouwens.
En ik moet het toegeven, Mariah speelt echt briljant. Zingen kan ze niet, maar ze speelde echt geweldig.
Ik verbloem m'n emoties...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet huilend voorstellen. Überhaupt eigenlijk niet zielig of verdrietig.
Somewhere in the middel would be greatquote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou constant een groot snotterend drama zijn is ook geen walk in the park hoor.
Bewust ook? Of doe je dat onbewust?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verbloem m'n emoties...
Ik zou echt wel willen dat ik meer emotie zou kunnen tonen... 't soms niet leuk om alles zo op te kroppen of weg te drukken
Onbewust... gaat vanzelf. En niet iedereen hoeft het te zien, maar zelfs bij m'n beste vrienden klap ik niet helemaal open zegmaar...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bewust ook? Of doe je dat onbewust?
Oh dan worden we toch gewoon geen beste vrienden. If that's what it takes.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onbewust... gaat vanzelf. En niet iedereen hoeft het te zien, maar zelfs bij m'n beste vrienden klap ik niet helemaal open zegmaar...
I know... en bedankt ook enzo, is lief van jequote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh vlarp, als je iemand zoekt om emotioneel bij/tegen te ontladen, naast een ander zeker persoon waar je misschien meer aan hebt (!!!!
![]()
) dan sta ik ook wel tot je beschikking he
!
Oke... *emotieloos afstand neem*quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan worden we toch gewoon geen beste vrienden. If that's what it takes.
Neej kijk dat je niet bij iedereen op schoot zit emotioneel te doen is logischquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onbewust... gaat vanzelf. En niet iedereen hoeft het te zien, maar zelfs bij m'n beste vrienden klap ik niet helemaal open zegmaar...
heyquote:Op donderdag 10 december 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge! Weer een enerverende dag voor de boeg?
hete koffie voor vlarpquote:Op donderdag 10 december 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
jij niet dan ?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
valt van verbazing van stoelquote:Op donderdag 10 december 2009 07:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
heyHoe 'st?
Oja, enerverend zal ie zekers zijn![]()
Al heb ik meer zin in gewoon lekker weeekend
ik ben wel een bikkelquote:Op donderdag 10 december 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt je toch geen zeer gedaan?
Ja, goed wel. Wel erg moe, beetje laat m'n bed in gegaan gisteren. Maar wel een onwijs mooie, aangrijpende film in de bios gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
heyHoe 'st?
Oja, enerverend zal ie zekers zijn![]()
Al heb ik meer zin in gewoon lekker weeekend
Ik denk dat het rond half 3 vechten wordt tegen de slaap. En verder is werk wel interessant vandaag denk ik. Zijn wat procedures en prios omgegooidquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, goed wel. Wel erg moe, beetje laat m'n bed in gegaan gisteren. Maar wel een onwijs mooie, aangrijpende film in de bios gezien.
Ik wil ook weekend! Ga wat leuks doen
Jij nog plannen voor het weekend?
Ik ga bij iemand op bezoekquote:Op donderdag 10 december 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Nee, nog niet echt plannen van het weekend. Zaterdag naar de kapper en even shoppen, maar verder nog niets concreets, oftewel lekker
bij ons al vanaf begin nov eindejaarsstressquote:Op donderdag 10 december 2009 08:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat het rond half 3 vechten wordt tegen de slaap. En verder is werk wel interessant vandaag denk ik. Zijn wat procedures en prios omgegooid
kom je koffie doen zat middag met xiance en mij ? We hebben ons uitstapje een week opgeschovenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Nee, nog niet echt plannen van het weekend. Zaterdag naar de kapper en even shoppen, maar verder nog niets concreets, oftewel lekker
hè bahquote:Op donderdag 10 december 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, volgens mij zag ik net op spoor 4 hier op Leiden Centraal iemand op een brancard met een laken over het gezicht afgevoerd worden
Nou ja, ik kon niet goed zien of er wel of niet iemand op lag, maar er liep iets van 8 man bij, en een verpleger liep er met een vouwfiets achter aanquote:
hoewel de voorstelling me op momenten echt wist te raden, vind ik het geen aanrader.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vanavond ga ik naar Amandla mandela, ik heb er nog geen positief gevoel bij
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoewel de voorstelling me op momenten echt wist te raden, vind ik het geen aanrader.
De kinder waren erg schattig, maar geen geweldige zangers en dat was van meer mensen in de Cast te zeggen.
Ik vond het accent van Keneth die Mandela speelde af en toe erg gekunsteld.
Maar goed/
dan haal je zaterdag onderweg in de trein de schade maar inquote:Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik ben behoorlijk druk vandaag.. dus weinig posts![]()
Goed idee, ik neem m'n netbook wel mee in de treinquote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan haal je zaterdag onderweg in de trein de schade maar in
als je hem bij het persoon waar je in braboland op bezoek gaat maar uit laatquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed idee, ik neem m'n netbook wel mee in de trein
En? Gelukt?quote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef wonderer het volgende:
Tweede poging to het maken van speculaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |