Jammer dat ik er bij moet zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ze dan maar lekker in hun eigen sop gaar koken
Ah, ik ga een keer bij je etenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben naar de kookworkshop van m'n werk
Dag lluríquote:
3 weken op vakantiequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hola,
Waar ben jij al die tijd geweest?
hier in spanje gebleven, maar wel me suf gereisd :-) San sebastian, Gijon,Oviedo, Madrid, Valencia,Elx en via palma naar tenerife en weer thuis :-)quote:
nice alleen? of met de 'bf'?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hier in spanje gebleven, maar wel me suf gereisd :-) San sebastian, Gijon,Oviedo, Madrid, Valencia,Elx en via palma naar tenerife en weer thuis :-)
was paar dagen met hem in madrid gingen we naar een concert daar. de overige heb ik eerst alleen en later met me buurjongen gedaan die kwam me joinen in valencia. was wel tof allemaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nice alleen? of met de 'bf'?
Gelukkig maar, stel je voor dat dien nog voort zou slepenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef Steve het volgende:
Zo de jaarlijkse ruzie over de kerstlampjes in de boom is ook weer voorbij.
Echt gezelliger zou het er niet op worden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef Baltar het volgende:
Gelukkig maar, stel je voor dat dien nog voort zou slepen
Moet je dus nu de hele avond leven op één gebakken ei...?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Wat een 'geweldig' feest is het toch hier. We gaan zo eindelijk het eten opeten wat we zelf hebben gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |