Tapas?quote:
TMM, maar da's niet stiekem. En Cairon kan wel goed taarten bakken geloof ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan zórg je er maar voor dat het bestaat.
Dus eigenlijk lopen we allemaal hip en kewl te doen, maar ondertussen kunnen we allemaal wel een kookworkshop gebruiken?
Welke fokker van hier zou er eigenlijk écht goed kunnen koken, stiekem?
et was toch groteendeels half rauw enzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
TMM, maar da's niet stiekem. En Cairon kan wel goed taarten bakken geloof ik.
Ik kan mezelf ook aardig redden in de keuken, al zeg ik het zelf...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan zórg je er maar voor dat het bestaat.
Dus eigenlijk lopen we allemaal hip en kewl te doen, maar ondertussen kunnen we allemaal wel een kookworkshop gebruiken?
Welke fokker van hier zou er eigenlijk écht goed kunnen koken, stiekem?
Jij kunt volgens mij ook best goed koken als je het eenmaal een beetje geleerd hebt.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo doen, Vlarp.
Dat baseer je op mijn liefde voor etenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij kunt volgens mij ook best goed koken als je het eenmaal een beetje geleerd hebt.
Nee, op basis van je persoonlijkheid. Ik vind je daar echt het type voor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat baseer je op mijn liefde voor eten?
(ik ben het wel met je eens though, alleen momenteel kan ik het niet echt)
Volgens mij kan iedereen wel goed leren koken, ligt er alleen aan of je het ook echt leuk vind om te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat baseer je op mijn liefde voor eten?
(ik ben het wel met je eens though, alleen momenteel kan ik het niet echt)
Toss my salad?quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:02 schreef Tha_Erik het volgende:
One of those nights, ik kan niet slapen.
vroeger wel maar toen opeens niet meer en nu wel weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Normaal staan we toch niet centraal?
Mariah; wat zal ze zich onwennig hebben gevoeld bij het filmen van Precious. En heel veel kleding aan en zelfs zonder make-up...quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:37 schreef samjustme het volgende:nieuw video
![]()
Precious gezien, sterk verhaal, goed geacteerd vooral door Monique. En Mariah is zonder make-up nog steeds:9~
nu alleen nog de h terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Weemz het volgende:
hé, we zijn centraal?
oeps verkeerd begrepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |